Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-10-27, 11:31   

to co należy sprawdzić i w jaki sposób?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-27, 11:32   

pb41ns napisał/a:
adrian949 napisał/a:
A pod obudową rozrządu nic nie widać? Jak nie to na pewno cieknie z głowicy, czasem cieknie na lewej głowicy z przodu i na prawej z tyłu.

a dlaczego akurat taki układ przecieków, bo u mnie właśnie z prawej z tyłu deliktnie przecieka, a czy za każdym razem trzeb robić planowanie głowicy?


Słyszałem to od dwóch kolegów co kilkadziesiąt A8 już przerzucili.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2013-10-27, 11:34   

jak to by powiedział pan kazio z garażu, ten typ tak ma :roll:
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-27, 17:47   

domowym sposobem możesz zrobić to tak
kładziesz papier namoczony olejem i kładziesz szybę np
sprawdza to się prawidłowo liniałem pomiarowym
przykładasz i widać
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-28, 16:14   

Głowica jak nic. Na twoim miejscu po zdjęciu czapki, zawiózł bym ją do specjalistycznego warsztatu gdzie robią głowice. Sprawdzą ją pod punktem szczelności i zrównają jej powierzchnie. Nowa uszczelka dobrej marki i składasz. Mi zdjęcie prawej czapki od momentu wjechania na kanał zajeło 4h ;-)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-28, 17:50   

w zakładzie na 101 % zeszlifują bo na tym zarabiają
gniazda można też samemu sprawdzić tylko wałki trzeba odpowiednio ustawić :mrgreen:
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-28, 18:09   

Ciśnienie sprężania mam 13,5 na każdym cylindrze. Oleju w zbiorniczku wyrównawczym nie mam pod korkiem oleju brak masła.

No cóż będę miał czas to trzeba będzie rozbierać powoli.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-28, 20:15   

ale u ciebie leci bokiem a nie do środka :-D
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-28, 20:27   

Teraz tak zobaczyłem że pod osłoną rozrządu jest taki jakiś uszczelniacz może to tam?


bo u mnie ewidentnie widać że leci po tej osłonie rozrządu co jest pod kółkiem rozrządu.



Fajna stronka przypadkiem znaleziona
http://www.efiexpress.com...ic.php?f=6&t=27
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-28, 21:03   

fajna to fakt gość zaszalał :-D
ja jednego podobnego w radomiu widziałem co rozebrał całe auto i składa od podstaw
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-13, 07:31   

u mnie ten sam wyciek, zbiera sie na misce olejowej chłodniczce oleju i alternatorze ,i to dosyc mocno. Przy chłodnicy oleju wszystko uszczelniałem od przodu silnika też nawet ściągałem tą aluminiową obudowę i uszczelniałem, pod klawiatórą też sucho . wychodzi na to źe jednak głowica. A może ją dociągnąć na śrubach czy może ją ta operacja pokrzywić? czy można zrobić tylko jedną głowicę? i jakie koszty mnie czekają. Robił już ktoś coś takiego?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-05-13, 10:44   

Warto zrobić od razu dwie, jak juz zrzucone to po całości, sam niedawno robiłem wymiane:

uszczelek pod głowicami
górnej i dolnej uszczelki miski olejowej
simmeringa przedniego na wale korbowym i wałków rozrządu
simmeringa napędu pompy oleju
simmeringa wałka rozrządu tylnego
trzech uszczelnień osłon wewnętrznych paska rozrządu
koła rozrządu na wale korbowym
wymiana kompletnego rozrządu i pompy wody
uszczelek kolektora ssącego
termostatu

robota z częściami ponad 3,5k zł
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-13, 11:30   

z tego co napisałes to zostały mi glowice bo reszte zrobiłem tak jak ty. Czyli koszty ok 2000zl zmienie jeszcze pierscienie chyba a przed tym sprawdze cisnienie na baniakach bo cos silnik drga
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-05-13, 20:09   

Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz.
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 18:07   

Mam podobny problem. Uszczelka chłodnicy oleju + oringi wymienione a leje sie dalej. Gdzies z przodu silnika. Obok rozrządu sucho odma z tyłu i z przodu do zrobienia bo rosi <jezu> ale nie widać świeżego oleju którego wymieniłem. Alternator patrząc z góry suchy. Olej kapie z lewej strony miski.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.