Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 20:38   

Kolmax1992 napisał/a:
Mam podobny problem. Uszczelka chłodnicy oleju + oringi wymienione a leje sie dalej. Gdzies z przodu silnika. Obok rozrządu sucho odma z tyłu i z przodu do zrobienia bo rosi <jezu> ale nie widać świeżego oleju którego wymieniłem. Alternator patrząc z góry suchy. Olej kapie z lewej strony miski.


Mam tak samo. Podczas wymiany rozrządu namierzyłem jedną ze śrub co jak dobrze pamiętam trzymaja osłony czy cos i wchodza w blok. Z jednej sie lało,uszczelniłem ale nie wiem czy nie popuściła znowu. Bedzie trza przód zwalać.
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 21:05   

Brat mnie straszy, ze to z glowicy. chociaz nie widzi wyxieku. A na temat dokrecania glowicy, moge sprawdzic kluczem dynamo czy cos pojdzie? Czy jesli okaze sie ze glowica to jakie koszty. lepiej zrobic jedna czy dwie. kod silnika to abz.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 21:14   

Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 21:19   

No własnie Adriano i ktoś u mnie dawniej sobie przedobrzył i teraz cieknie.
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-16, 16:29   

Panowie a to jest z przodu tak? w sensie nie tam gdzie rozrząd tylko wiecie <onie> Mam nadzieje, że to to. A nie głowica.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-16, 16:38   

U mnie z samego przodu ciekło nieco nad pompa oleju. Sam nie wiem co gorsze głowica czy jakaś przekręcona śruba....
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-01-16, 22:55   

adrian949 napisał/a:
Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
Obrazek

no dziwne <niewiem> prześwietlałem ostatnio wszystkie gwinty i niezauwarzyłem żeby któryś był na przelot, tam w tym miejscu znajduje się taka zaślepka z niej może lecieć ale na pewno nie z tych trzech śrób
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-16, 23:08   

A jak masz zauwazyć jak tam od magistrali olejowej dzielą milimetry i wystarczy lekko przedobrzyc by się cos w środku rozszczelniło. Jak u mnie ciekło to może walić dalej bo nie bardzo wiem skąd nagle mam wyciek w podobnym miejscu co był...
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-01-16, 23:10   

to prędzej gwint przekręcisz
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-16, 23:36   

Te śrubki maja taki stożek na końcu za gwintem. A sam gwint tez wyglądał na strasznie delikatny. Nie wiem jak jest dalej ale wiem że jest tam nieciekawie. No i ciekło sporo z tej dziurki
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-01-17, 09:08   

Dawałem kiedyś fotkę gdzie to leci : http://www.a8team.pl/topics12/639.htm .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 12:59   

Dokładnie o to chodzi. Upierdliwa sprawa. Wkręcana na kleju i jakims uszczelniaczu silikonowym i niestety chyba puściła znowu.
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-03-14, 15:25   

To ja również się podepnę pod temat i zapytam ekspertów :D

Szykować kasę na uszczelki pod głowicami czy to skądś indziej leci ?



Ciężko zlokalizować wyciek bo leci po filtrze oleju i na alternator(który chyba chlapie na wszystko co się tylko da) Miejsce które zaznaczyłem wydaje się "najświeższe" i leci tutaj jakby najczystszy olej. Masełko delikatne się robi na korku lecz płyn jak i olej czysty. Miałem też miedzy czasie wyciek płynu z pod parownika i leciało dość ostro ale sytuacja z płynem opanowana. Na chwile obecną jeżdżę bez pampersa no i niestety co jakiś postój nawet kilku sekundowy to zdążę zaznaczyć teren :/
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-14, 18:01   

Jak delikatne masełko to pewnikiem chłodniczka oleju do roboty.
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-03-14, 21:39   

Średni koszt roboty? Są do tego jakieś zestawy naprawcze czy to kwestia kilku oringów?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.