Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 20:38
|
|
|
Kolmax1992 napisał/a: | Mam podobny problem. Uszczelka chłodnicy oleju + oringi wymienione a leje sie dalej. Gdzies z przodu silnika. Obok rozrządu sucho odma z tyłu i z przodu do zrobienia bo rosi <jezu> ale nie widać świeżego oleju którego wymieniłem. Alternator patrząc z góry suchy. Olej kapie z lewej strony miski. |
Mam tak samo. Podczas wymiany rozrządu namierzyłem jedną ze śrub co jak dobrze pamiętam trzymaja osłony czy cos i wchodza w blok. Z jednej sie lało,uszczelniłem ale nie wiem czy nie popuściła znowu. Bedzie trza przód zwalać. |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 21:05
|
|
|
Brat mnie straszy, ze to z glowicy. chociaz nie widzi wyxieku. A na temat dokrecania glowicy, moge sprawdzic kluczem dynamo czy cos pojdzie? Czy jesli okaze sie ze glowica to jakie koszty. lepiej zrobic jedna czy dwie. kod silnika to abz. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 21:14
|
|
|
Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 21:19
|
|
|
No własnie Adriano i ktoś u mnie dawniej sobie przedobrzył i teraz cieknie. |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 16:29
|
|
|
Panowie a to jest z przodu tak? w sensie nie tam gdzie rozrząd tylko wiecie Mam nadzieje, że to to. A nie głowica. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 16:38
|
|
|
U mnie z samego przodu ciekło nieco nad pompa oleju. Sam nie wiem co gorsze głowica czy jakaś przekręcona śruba.... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-01-16, 22:55
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
Obrazek |
no dziwne <niewiem> prześwietlałem ostatnio wszystkie gwinty i niezauwarzyłem żeby któryś był na przelot, tam w tym miejscu znajduje się taka zaślepka z niej może lecieć ale na pewno nie z tych trzech śrób |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 23:08
|
|
|
A jak masz zauwazyć jak tam od magistrali olejowej dzielą milimetry i wystarczy lekko przedobrzyc by się cos w środku rozszczelniło. Jak u mnie ciekło to może walić dalej bo nie bardzo wiem skąd nagle mam wyciek w podobnym miejscu co był... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-01-16, 23:10
|
|
|
to prędzej gwint przekręcisz |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 23:36
|
|
|
Te śrubki maja taki stożek na końcu za gwintem. A sam gwint tez wyglądał na strasznie delikatny. Nie wiem jak jest dalej ale wiem że jest tam nieciekawie. No i ciekło sporo z tej dziurki |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 12:59
|
|
|
Dokładnie o to chodzi. Upierdliwa sprawa. Wkręcana na kleju i jakims uszczelniaczu silikonowym i niestety chyba puściła znowu. |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-03-14, 15:25
|
|
|
To ja również się podepnę pod temat i zapytam ekspertów
Szykować kasę na uszczelki pod głowicami czy to skądś indziej leci ?
Ciężko zlokalizować wyciek bo leci po filtrze oleju i na alternator(który chyba chlapie na wszystko co się tylko da) Miejsce które zaznaczyłem wydaje się "najświeższe" i leci tutaj jakby najczystszy olej. Masełko delikatne się robi na korku lecz płyn jak i olej czysty. Miałem też miedzy czasie wyciek płynu z pod parownika i leciało dość ostro ale sytuacja z płynem opanowana. Na chwile obecną jeżdżę bez pampersa no i niestety co jakiś postój nawet kilku sekundowy to zdążę zaznaczyć teren |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-14, 18:01
|
|
|
Jak delikatne masełko to pewnikiem chłodniczka oleju do roboty. |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-03-14, 21:39
|
|
|
Średni koszt roboty? Są do tego jakieś zestawy naprawcze czy to kwestia kilku oringów? |
|
|
|
|
|