Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-14, 21:49
|
|
|
uszczelki i króciec taki plastykowy. Ile robota to nie wiem bo zalezy czy robi znający temat czy nie ja dałem na kilka sparw i nie pytałem o szczegóły |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-03-15, 08:40
|
|
|
077-117-411-A rurka chlodniczki
077 115 441 oring jajko
077 121 437 3szt oring
077.198.070 uszczelki wewnatrz chlodniczki
Tu masz naswietlony temat
http://www.audipages.com/...lreinstall.html
Według Mnie cieknie Ci z pod głowic, Ja bym dokręcił sruby na początek i zobaczył czy jest poprawa jak nie to worek kasy i obie do zdjecia planowania itd. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:51
|
|
|
Wg mnie też uszczelka głowicy. Ta plastikowa rurka w chłodnicy nie przelatuje nią olej lecz płyn chłodzący. |
_________________
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-03-15, 14:17
|
|
|
No to na początek zrobię chlodniczke i podociągam czapki. Zobaczymy co się będzie działo. |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-13, 21:47
|
|
|
Podbijam. Jakieś rezultaty? Z czego to kapało ? |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-18, 21:23
|
|
|
Jak kapało tak pewnie kapie .Też miałem ten problem |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2015-11-18, 22:32
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | Jak kapało tak pewnie kapie .Też miałem ten problem |
I co - zdejmowałes glowice? |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-18, 22:55
|
|
|
tak.po tylu latach i temperaturach te uszczelki są jak beton |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-01-07, 19:50
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | tak.po tylu latach i temperaturach te uszczelki są jak beton |
tylko same uszczelki wymieniałeś?
czy robiles calkowity remont głowic? |
|
|
|
|
Remarq
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-02-28, 23:04
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Najpierw spróbuj dokręcić głowice - bo to najprostszy sposób. Ja dokręcałem - a śruby potrafią sie wyciągnać - u mnie były momenty dokręceń od 40 - 80 Nm. Powiem tak - wszędzie prawie zalewało, ale teraz tylko czasem wycieknie z prawej głowicy z przodu jakaś kropla przed rozgrzaniem auta, a tak sucho. Kolega marekp750 może ci powiedzieć cos wiecej na ten temat, bodajże według jego doświadczen z dokręcaniem głowic 2 aut nie dało sie odratować, a dużo głowic dokręcał. Może u Ciebie to załatwi sprawę i przynajmniej troszke kasy zaoszczedzisz. |
z nieba mi spadłeś
Więc tak 3 pytania
jakim momentem mają być dokręcone szpilki głowicy (na ile je podciągałeś)
czy lepiej dokręcić wszystkie czy tylko z cieknącego rantu (u mnie leci na rogu przy alternatorze)
czy żeby dostać się do szpilek głowicy trzeba wyciągać wałki czy da sie tam jakoś dostać kluczem po zdjęciu pokrywy zaworów |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-28, 23:14
|
|
|
Zwalasz dekiel i dokrecasz o powiedzmy 180* ale bardziej na wyczucie. U mnie tez tam w ABZ ciekło i nic to nie dało |
|
|
|
|
Remarq
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-02-28, 23:21
|
|
|
a czy komuś w ten sposób udało sie chociaż w jakiejś mierze zmniejszyć wyciek?
Byłbym zadowolony żeby to chociaż trochę pomogło żebym przekukał się do czerwca to wtedy zrobiłbym to razem z rozrządem za jednym pociągnięciem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-28, 23:23
|
|
|
Jak napisano juz ok 30% przypadków sie nie udaje. Kolega w S8 miał pełne powodzenia ja NIE |
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-01, 16:07
|
|
|
Hehe panowie u mnie ciekło bo miałem popuszczoną śrubę głowicy Palcami poszła. O dziwo uszczelka ładny stan bez wżerów. Dla zainteresowanych mogę zrobić galerię.
Trochę tej czarnej mazi. Stan po 250 tyś. Numery uszczelki oryginał |
|
|
|
|
|
|
|
Remarq
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-03-07, 18:35
|
|
|
Dokręciłem szpilki zgodnie ze wskazówką kolegi ustawiłem klucz na 110Nm i przeleciałem wszystkie szpilki zgodnie z kolejnością dokręcania głowicy. Wszystkie dały się bezproblemowo dociągnąć. Później po kilku minutach (to już tak od siebie profilaktycznie) dodałem jeszcze 10 Nm i przeleciałem ponownie a ostatnią 10 tą na rogu koło alternatora trochę mocniej. Zauważyłem że najsłabiej dociągnięte zaraz przy pierwszym dociąganiu były szpilki od strony ściany grodziowej. Umyłem silnik i za parę kilometrów zobaczę czy pomogło.
I minęło trochę czasu i podzielę się efektem. Pomogło ale trochę tzn kapie zdecydowanie mniej ale dalej szczelnie nie jest. |
|
|
|
|
|