Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-06-17, 17:42
|
|
|
paulo79 napisał/a: | teraz wiska nie sprawdzisz, za zimno. Najlepiej w upalne dni, lapie sie je poprostu reka a jesli nie chcesz stracic palca to musisz czekac az dojdzie do odp temp i sie zalaczy, bedziesz slyszal jak sie zalaczy a obr jego wzrosna wraz ze wsrostem obr silnika. Nie cuduj z regenerowaniem bo tego sie nie naprawia. Uzywane wiska od 100 a nowe w sklepie od 180 PLN. Sprawny fachman biorac wisko w dlon potrafi je wyczuc odrazu. Latem powinien woz sie grzac jak wisko padniete |
A co jeżeli moje visko kręci cały czas wiatrakiem , nawet jak zimne auto to po dodaniu gazu strasznie szumi i kręci się non stop tak samo. Jak stoję w korku to wszystko ok nic się nie grzeje ale w zimę trochę potrwało żeby zagrzać auto |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-06-17, 18:49
|
|
|
To znaczy że trzeba wymienić na dobre bo przez to że działa non stop to masz często niedogrzany silnik i wyższe spalanie . Może masz firmy vemo to też jest często problem że działają cały czas . Lepiej dać więcej kaski i mieć spokój . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-06-17, 18:52
|
|
|
pioter napisał/a: | To znaczy że trzeba wymienić na dobre bo przez to że działa non stop to masz często niedogrzany silnik i wyższe spalanie . Może masz firmy vemo to też jest często problem że działają cały czas . Lepiej dać więcej kaski i mieć spokój . |
Poprzedni właściciel wymieniał i chyba nie zainwestował przyjdzie zima to wymienię , dzięki za info , że jednak nie jest sprawne . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-17, 20:05
|
|
|
I to była by najlepsza opcja. Ktos juz tak ma? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-17, 20:17
|
|
|
pioter napisał/a: | est często problem że działają cały czas | - ja takie trzy sztuki kupiłem :-)
to znaczy innych marek ale wyje jak szalony to fakt
tylko zapodać elektryczny można ale wypadało by czujnik jakiś dorobić aby to zapinało się odpowiednio
bo tak pod klimę można ale ma być dwa systemy
odseparowane od siebie |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-18, 17:22
|
|
|
tak tylko pomijasz jedno podstawową sprawę
mam w domu jeszcze a6
2,8 i tam visco jest sprawne i jeszcze nie zadziałał mi wentyl elektryczny
a visco już parę razy było słychać moim zdanie zapnie wentylatory ale tak na mój rozum
to już przy bardzo wysokiej temperaturze
bo pewnie w a8 jest tak samo
i niekiedy w korkach może być już nie w porę pomijam fakt awarii bo jak coś się stanie to dwa nie zadziałają |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-30, 08:24
|
|
|
dajcie foto jeśli można jak macie zamontowany ten elektryczny
sam zakładam tylko nie za bardzo wiem jak
bo mi koliduje z śrubą trzpieniem od visko :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-30, 08:59
|
|
|
Mi wczoraj wisko padło, wytrzymało 55 tys km :-( |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2013-06-30, 12:37
|
|
|
Mi też w poprzedniej padło i założyłem chyba Meyla i było zapięte cały czas ale po zmianie na Behra śmigało, aż miło więc trzeba kupić najlepsze, żeby nie było efektu non stop zapiętego i będzie dobrze |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-30, 14:01
|
|
|
Ja miałem Behr, próbowałem je reanimować ale chyba za dużo oleju wlałem. Ale się dopiero okaże jak się przejadę więcej kilometrów. |
|
|
|
|
|