Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Regeneracja wisko  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-06-17, 17:42   

paulo79 napisał/a:
teraz wiska nie sprawdzisz, za zimno. Najlepiej w upalne dni, lapie sie je poprostu reka a jesli nie chcesz stracic palca to musisz czekac az dojdzie do odp temp i sie zalaczy, bedziesz slyszal jak sie zalaczy a obr jego wzrosna wraz ze wsrostem obr silnika. Nie cuduj z regenerowaniem bo tego sie nie naprawia. Uzywane wiska od 100 a nowe w sklepie od 180 PLN. Sprawny fachman biorac wisko w dlon potrafi je wyczuc odrazu. Latem powinien woz sie grzac jak wisko padniete

A co jeżeli moje visko kręci cały czas wiatrakiem , nawet jak zimne auto to po dodaniu gazu strasznie szumi i kręci się non stop tak samo. Jak stoję w korku to wszystko ok nic się nie grzeje ale w zimę trochę potrwało żeby zagrzać auto
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-06-17, 18:49   

To znaczy że trzeba wymienić na dobre bo przez to że działa non stop to masz często niedogrzany silnik i wyższe spalanie . Może masz firmy vemo to też jest często problem że działają cały czas . Lepiej dać więcej kaski i mieć spokój .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-06-17, 18:52   

pioter napisał/a:
To znaczy że trzeba wymienić na dobre bo przez to że działa non stop to masz często niedogrzany silnik i wyższe spalanie . Może masz firmy vemo to też jest często problem że działają cały czas . Lepiej dać więcej kaski i mieć spokój .

Poprzedni właściciel wymieniał i chyba nie zainwestował :) przyjdzie zima to wymienię , dzięki za info , że jednak nie jest sprawne .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-06-17, 20:01   

Panowie, nie bawić się w visco.
Przeskakiwać na elektryki, tak jak w D3 (2 elektryki bez visco).

W miejsce wiatraka z visco wchodzi 14" wiatrak elektryczny (kupować jak najcieńszy).
Podłączyć pod wiatrak od klimy i śmiga.

Podłączenie wykonać przez przekaźnik by +12 z wiatraka klimy sterowało tym przekaźnikiem i przepuszczało zasilanie na dodatkowy wiatrak.

np.

Przykład wentylatora.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-17, 20:05   

I to była by najlepsza opcja. Ktos juz tak ma?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-06-17, 20:16   

Ja zakupiłem wisko i zamontowałem , ale w niedalekiej przyszłości pomyślę nad tym .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-06-17, 20:17   

pioter napisał/a:
est często problem że działają cały czas
- ja takie trzy sztuki kupiłem :-)
to znaczy innych marek ale wyje jak szalony to fakt
tylko zapodać elektryczny można ale wypadało by czujnik jakiś dorobić aby to zapinało się odpowiednio
bo tak pod klimę można ale ma być dwa systemy
odseparowane od siebie
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-06-17, 20:18   

Tak, jak najbardziej sprawdzone. Kolega w S8 D2 ma zamontowane.

Jeszcze tylko należałoby sprawdzić, czy czasem 16" wiatrak nie wejdzie.
Wg pomiarów wychodzi ~42,5 cm, średnica "tuby" wentylatora.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-06-17, 20:24   

Wiatrak od klimy jest sterowany temp. cieczy chłodzącej silnik.

Jak nie włączycie klimy, to w korku jak się zagrzeje silnik włącza się automatycznie.
Jak temp. idzie bardziej w górę to włącza szybsze obroty. Można sprawdzić to
wykonując test zegarów, elementy wykonowacze. Czujnik temp. dwu-zakresowy
siedzi na dole po prawej w chłodnicy.

Co do działania wiatraków jak chodzi klima to fakt, że chodzą dwa na raz.
Ale to zwiększa tylko wydajność klimy.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-06-18, 17:22   

tak tylko pomijasz jedno podstawową sprawę
mam w domu jeszcze a6
2,8 i tam visco jest sprawne i jeszcze nie zadziałał mi wentyl elektryczny
a visco już parę razy było słychać moim zdanie zapnie wentylatory ale tak na mój rozum
to już przy bardzo wysokiej temperaturze
bo pewnie w a8 jest tak samo
i niekiedy w korkach może być już nie w porę pomijam fakt awarii bo jak coś się stanie to dwa nie zadziałają
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-06-18, 18:58   

Termo włącznik (ten w chłodnicy) ma 2 zakresy pracy.

1 bieg wentylatora załącza gdy na dole w chłodnicy ciecz ma 87 st. C wyłącza gdy zchłodzi do 76 st. C.

2 bieg zapina przy 93 st. C. wyłącza przy 82 st. C.

Zakresy są OK.
Termowłącznik: 251 959 481 G, H, K
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-06-30, 08:24   

dajcie foto jeśli można jak macie zamontowany ten elektryczny
sam zakładam tylko nie za bardzo wiem jak
bo mi koliduje z śrubą trzpieniem od visko :roll:
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 08:59   

Mi wczoraj wisko padło, wytrzymało 55 tys km :-(
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2013-06-30, 12:37   

Mi też w poprzedniej padło i założyłem chyba Meyla i było zapięte cały czas :/ ale po zmianie na Behra śmigało, aż miło :) więc trzeba kupić najlepsze, żeby nie było efektu non stop zapiętego i będzie dobrze :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 14:01   

Ja miałem Behr, próbowałem je reanimować ale chyba za dużo oleju wlałem. Ale się dopiero okaże jak się przejadę więcej kilometrów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.