Autor |
Wiadomość |
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-07-31, 08:09
|
|
|
Dosłownie VISCO BEHR i spokój na lata
Proponuję kontakt z michalwruszak@o2.pl
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-07-31, 08:21
|
|
|
nie no jak nowe części to tylko od Michała
ok to jak będę musiał kupić nowe to kupie Behr, ale najpierw sam zobaczę czy coś da ta dolewka oleju jak nikt tego jeszcze nie robił. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-31, 09:34
|
|
|
Tez naleze do grupy ktora ma z tym problemy Teraz w upalach na postoju i w dużych korkach temperatura leci mi do 100+ stopni. Troche pomaga wrzucanie na neutral jak w korku stoję ale to dosc upierdliwe. Zamówilem nowego behra u Michała. Już do mnie leci. Na poczatku myslalem ze zalozenie gazu troche poprawi sytuację ale nie zmienilo to kompletnie nic. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-07-31, 09:40
|
|
|
dostałem nowe visko z a4 b5 od kumpla za free bo mu sie walało po garażu dzisiaj przymierze może podpasuje |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-31, 10:11
|
|
|
Polecam myjka cisnieniowa wymyc chlodnice, bo mega duzo syfu sie w nich zbiera.
Swoje jak teraz czyscilem z racji robienia rozrzadu to dlugo wylatywa brud i piach podczas mycia. Visco od kilku lat mam nowe bhera i termostat z ASO a wskazowka nie rusza sie za 90 stopni. |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-07-31, 10:38
|
|
|
ja nie mam kłopotu z temp bo ładnie trzyma cały czas 90 C bez wahań tylko wyje jak oszalałe, że nawet silnika nie słychać. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-07-31, 12:07
|
|
|
ale powiem Ci, że takie coś duuużo mocy zabiera wiem po sobie, jak kupiłem na początku te tańsze wiska co wiały cały czas to samochód jechał jak z przyczepką... a nawet przy przygazówkach pasek popiskiwał! spalanie za pewne też idzie w góre przy tym |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-08-04, 16:37
|
|
|
No wiec moja regeneracja skoczyła się kupnem nowego wisko Behra od Michała i jest tak jak fabryka zaplanowała |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-10, 20:34
|
|
|
Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-10, 20:45
|
|
|
Już tu mamy ten manual |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-10, 22:09
|
|
|
Być może, tu wszystko jest :-) ale ja nie znalazłem. Zaoszczędził bym sporo pracy bo nie trafiłem na dane o ilości i lepkości. Przy 25cm3 wiskoza się nie rozpina to samo z 5 tys lepkości - nie jest dobrze. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Remarq
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-05-25, 15:27
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie. |
Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-25, 20:50
|
|
|
Remarq napisał/a: |
Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać? |
To co ja wlałem to było Tornado 3000, twarde to są te bardziej lepkie a miękkie te mniej. My potrzebujemy 3000.
http://allegro.pl/listing...onowy%203000%20 |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-06-07, 18:21
|
|
|
Witam
Panowie padło mi wisko, tzn grzeje się auto w korkach powyzej 100 C wisko kreci tak samo jak przy 90, jedyne co pomaga to wylaczenie klimy. temperatura sie w miare stabilizuje.
Mam pytanie odnośnie tego wentylatora elektrycznego 14 " czy to wchodzi plug and play czy cos trzeba przerabiać ? Czy jak go podłączymy pod wentylator klimy to on bedzie działał tak jak klimatyzacji ? Czy np w zime a jezdze non stop na klimie cały czas ten wiatrak elektryczny rowniez bedzie chodzil, jak z dogrzeniem silnika etc ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-03-13, 15:57
|
|
|
Witam. Odgrzeje trochę kotleta. Jako że moja wiskoza chodzi cały czas to chciałbym ją zastąpić elektrykiem. Doczytałem że podejdzie 14 calowy i można go wysterować z wiatraka od klimy. Jednak wolałbym mieć dwa oddzielne systemy. Czy da się tak zrobić żeby wentylator załączał się z czujnika tego w chłodnicy 2 zakresowego? Czy podłączenie pod pierwszy zakres będzie właściwe? (tz. bezpieczne dla silnika) Może ktoś podpowie jak to zrobić właściwie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|