Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-16, 19:02
|
|
|
Panowie, zrobiło sie trochę cieplej no i jazda na klimie i znowu problem z sączkami pomarańczowe gumki zapchane. Znalazł ktoś patent aby to ustrojstwo się nie zapychało bo to będzie już moje 4 czyszczenie-przepychanie w przeciągu 3 lat eksploatacji auta.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-16, 19:37
|
|
|
No tak .... :mrgreen: tylko co będziemy tak wiecznie odtykać i przepychać może lepiej ciachnąc końcówki tych sączków czy może będzie gorzej bo czytałem że tak sa skonstruowane i tak ma być...tylko że najwidoczniej inżynierowie Audi nie odrobili lekcji i jest kicha :mrgreen: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-17, 10:27
|
|
|
Bo moim zdaniem te "krowie cycki" :mrgreen: jak ktoś to wcześniej nazwał są zbyt szczelne i jak tylko dostaną trochę syfu to robi się korek i lipa. Ja u siebie zrobię z tym porządek tylko od spodu ciężko będzie tam dojść chyba.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-06-17, 22:14
|
|
|
W nawiązaniu do mojego poprzedniego postu, sytuację z kapiącą wodą do środka opanowałem. Głównym winowajcą był element zwany "wspornik mocujący pedały" a mianowicie uszczelka między nim a grodzią. Od strony silnika odtłuściłem ten element i następnie obkleiłem go dookoła sylikonem wodoodpornym. I w końcu mi nie kapie nic a nic :-P Aha, dla potomnych, aby dostać się do tego elementu od strony silnika trzeba ściągnąć plastik z spryskiwaczami zdjąć całe wycieraczki z trzpieni, i wyjąć cały mechanizm wycieraczek. Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-18, 19:01
|
|
|
Dzisiaj rozebrałem znowu boczki konsoli do czyszczenia-przepychania tych pomarańczowych gumek odpływowych sączków od klimy. Znowu jakiś muł i syf zebrał się w tych gumkach tworzac korek i brak odpływu, przepłukałem wodą i powietrzem teraz są drożne - ale jak długo...... :-/
Od spodu z kanału brak nawet widoku tych sączków tak więc zostaje tylko przepychanie co jakiś czas chyba że ktoś wymyśli coś innego??? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-18, 19:06
|
|
|
riki76 napisał/a: | Od spodu z kanału brak nawet widoku tych sączków tak więc zostaje tylko przepychanie co jakiś czas chyba że ktoś wymyśli coś innego??? | A nie da się choc wymacac tych cycków?? Bo jeszcze nie właziłem pod auto ale chciałbym z nimi tez zrobic porządek. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-18, 19:20
|
|
|
riki76 napisał/a: | ciasno że nie idzie ręki włożyć, nie mówiąc o przycięciu końcówek....trzeba widzieć co się tnie.... | To pozostaje tylko wykminic patent na latwe ich przepychanie-a może ktos juz taki ma?? |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-06-18, 21:12
|
|
|
Ja to robie w 20minut, wężyk igielitowy o średnicy aby wepchnąć w tą pomarańczową rurkę puszczam lekko wodę pod ciśnieniem i wypłukuję tak z jednej, jak i z drugiej strony, widać od spodu jak leci woda. Ale to denerwujące robic taką operację dwa albo trzy razy w roku.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|