Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-17, 07:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | No i zimne vagi szarpia w czasie jazdy ja mam kulture. | - jak byś miał stag to byś inaczej gadał
Problem jest znany i praktycznie nie rozwiązany |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-01-17, 09:15
|
|
|
Apo ale może to nie jest wina grzałki. U mnie też są uszkodzone grzałki ale auto chodzi równo w miarę. Tzn dla upartego czuć delikatne zawirowania ale nie takie żeby tarpało budą. Może przyczyna siedzi gdzieś indziej. Pamiętasz jak walczyłem z drgawkami i okazało się że przyczyniają się do tego różne czynniki. Moim zdaniem tak jak pisze pepi grzałka nie ma bardzo dużego wpływu. Zwłaszcza że u Ciebie problem się zaczyna po zagrzaniu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-17, 10:15
|
|
|
ja tak miałem, kupiłem nowe sondy, jakies lepsze zamienniki, auto na wolnych telepało trzesło i strzelało w wydech.
Zakupiłem uzywane orginaly i jak ręką odjał |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-17, 11:00
|
|
|
to odczep lambdy całkiem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 12:34
|
|
|
Podcisnienia i wszelakie nieszczelności były robione co oczywiscie znacznie poprawiło pracę silnika,przejechałem z 1500km i się zaczeło,ok najwięcej mieszał czujnik połozenia wału który miał zware na kablu,wymieniłem no i jak pisałem niemal odrazu po wymianie sond wrócił błąd:
17541 - Zespół 1+2 - sonda 1; obwód grzejny
P1133 - 35-00 - usterka elektryczna
Jest to jedyny stale pojawiąjący się błąd a reszta jak juz to sporadyczne wypadanie zapłonów(pojawiają sie wówczas drgawki oraz sporadyczne że za bogata mieszanka.
Która to jest sonda wedle powyższego błedu? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 15:30
|
|
|
pepi, Opis jak dla laika tyle że ja to już znam.
Nie wiem tylko na 100% którą sondę wskazuje powyższy błąd-pasażera,kierowcy czy obie? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 20:28
|
|
|
Obczytałem juz chyba wszystko co mamy i nie mamy i nie wiem na 100% które banki sa którymi stronami. Wiem że sonda 1 to ta przed katem(ja zresztą innych nie mam) |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-01-17, 20:33
|
|
|
Odepnij wtyczkę z sondy i zobacz vagiem której błąd pokaże. Będziesz wiedział która to. Ja tak robiłem i nie sposób się pomylić. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-17, 20:35
|
|
|
No trza bedzie bo nikt nie wie na 100% tylko że tak uporządkowałem kabelki że wypiecie nie bedzie chwilka roboty. |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-01-18, 09:29
|
|
|
Według mnie to sonda przed katem bank drugi czyli od hmmm kierowcy? trza luknąć na deklu zaworów są numery albo kablach od wtrysków. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-18, 12:07
|
|
|
B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-18, 12:48
|
|
|
Sond za katem nie ma w przedliftach.
Maciek najpierw zanim cos zaczniesz grzebac zrob tak.
na gorze masz wtyczki od sond. rozepnij wtyczki i od strony sondy zmierz rezystancje na zimnej sondzie pomiedzy dwoma bialymi przewodami.
jak bedzie wieksza od 4om reklamuj sondy.
jak bedzie ok ODPAL silnik wepnij sondy w kostki i sprawdz napiecie podawane na grzalke. na zimnym silniku podczas pomiaru napiecia zwyklym miernikiem na tych dwoch bialych ma byc okolo 13v.
na zagrzanym bedzie mniej bo sygnal jest pwm.
temat grzalek raczej niewiele ma wspolnego z Twoimi szalejacymi korektami jak pisał wcześniej @pepi.
Tutaj może był MAF, czujnik położenia przepustnicy, któryś wtrysk, dziura w dolocie (np. uszczelki pod wtryskiwaczami) itp itd...
jakbyś udostępnił na forum możliwośc dodania plików z rozszerzeniem PDF mam fajny opis bloków wartości mierzonych wraz z opisami i żądanymi wartościami do przedliftów.
Przydałby się na forum. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-18, 13:07
|
|
|
Bugalon napisał/a: | B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem. |
Czyli u mnie pokazując zespół 1+2 wychodzi na to że to obie.
k44761, Marcinie sprawdzę i może cos wyjdzie. Co do PDF to raczej w formie odnośnika lub screena można coś wstawić. |
|
|
|
|
|