Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problemy z korektami(sondy)  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-17, 07:59   

Apophis napisał/a:
No i zimne vagi szarpia w czasie jazdy ja mam kulture.
- jak byś miał stag to byś inaczej gadał ;)
Problem jest znany i praktycznie nie rozwiązany ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-17, 09:15   

Apo ale może to nie jest wina grzałki. U mnie też są uszkodzone grzałki ale auto chodzi równo w miarę. Tzn dla upartego czuć delikatne zawirowania ale nie takie żeby tarpało budą. Może przyczyna siedzi gdzieś indziej. Pamiętasz jak walczyłem z drgawkami i okazało się że przyczyniają się do tego różne czynniki. Moim zdaniem tak jak pisze pepi grzałka nie ma bardzo dużego wpływu. Zwłaszcza że u Ciebie problem się zaczyna po zagrzaniu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-01-17, 10:15   

ja tak miałem, kupiłem nowe sondy, jakies lepsze zamienniki, auto na wolnych telepało trzesło i strzelało w wydech.
Zakupiłem uzywane orginaly i jak ręką odjał
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-17, 11:00   

to odczep lambdy całkiem :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 12:34   

Podcisnienia i wszelakie nieszczelności były robione co oczywiscie znacznie poprawiło pracę silnika,przejechałem z 1500km i się zaczeło,ok najwięcej mieszał czujnik połozenia wału który miał zware na kablu,wymieniłem no i jak pisałem niemal odrazu po wymianie sond wrócił błąd:
17541 - Zespół 1+2 - sonda 1; obwód grzejny
P1133 - 35-00 - usterka elektryczna

Jest to jedyny stale pojawiąjący się błąd a reszta jak juz to sporadyczne wypadanie zapłonów(pojawiają sie wówczas drgawki oraz sporadyczne że za bogata mieszanka.

Która to jest sonda wedle powyższego błedu?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-17, 14:08   

http://translate.google.p...tml&prev=search
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 15:30   

pepi, Opis jak dla laika tyle że ja to już znam.

Nie wiem tylko na 100% którą sondę wskazuje powyższy błąd-pasażera,kierowcy czy obie?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-17, 20:17   

Chyba pasażera, problem z obwodem grzałki.

http://www.a8team.pl/d2-9...7541-vt6728.htm
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 20:28   

Obczytałem juz chyba wszystko co mamy i nie mamy i nie wiem na 100% które banki sa którymi stronami. Wiem że sonda 1 to ta przed katem(ja zresztą innych nie mam)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-01-17, 20:33   

Odepnij wtyczkę z sondy i zobacz vagiem której błąd pokaże. Będziesz wiedział która to. Ja tak robiłem i nie sposób się pomylić.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 20:35   

No trza bedzie bo nikt nie wie na 100% tylko że tak uporządkowałem kabelki że wypiecie nie bedzie chwilka roboty.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2015-01-18, 09:29   

Według mnie to sonda przed katem bank drugi czyli od hmmm kierowcy? trza luknąć na deklu zaworów są numery albo kablach od wtrysków.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-18, 12:07   

B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-18, 12:48   

Sond za katem nie ma w przedliftach.

Maciek najpierw zanim cos zaczniesz grzebac zrob tak.
na gorze masz wtyczki od sond. rozepnij wtyczki i od strony sondy zmierz rezystancje na zimnej sondzie pomiedzy dwoma bialymi przewodami.
jak bedzie wieksza od 4om reklamuj sondy.
jak bedzie ok ODPAL silnik wepnij sondy w kostki i sprawdz napiecie podawane na grzalke. na zimnym silniku podczas pomiaru napiecia zwyklym miernikiem na tych dwoch bialych ma byc okolo 13v.
na zagrzanym bedzie mniej bo sygnal jest pwm.

temat grzalek raczej niewiele ma wspolnego z Twoimi szalejacymi korektami jak pisał wcześniej @pepi.
Tutaj może był MAF, czujnik położenia przepustnicy, któryś wtrysk, dziura w dolocie (np. uszczelki pod wtryskiwaczami) itp itd...

jakbyś udostępnił na forum możliwośc dodania plików z rozszerzeniem PDF mam fajny opis bloków wartości mierzonych wraz z opisami i żądanymi wartościami do przedliftów.
Przydałby się na forum.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-18, 13:07   

Bugalon napisał/a:
B1 (bank 1) - głowica po stronie pasażera
B2 (bank 2) - głowica po stronie kierowcy
S1 (sonda 1) - przed katem
S2 (sonda 2) - za katem.


Czyli u mnie pokazując zespół 1+2 wychodzi na to że to obie.

k44761, Marcinie sprawdzę i może cos wyjdzie. Co do PDF to raczej w formie odnośnika lub screena można coś wstawić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.