Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problemy z korektami(sondy)  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-20, 17:59   

karol208 napisał/a:
Niby po czym ma wnioskować ecu że jest problem z obwodem grzania?


Skoro do ecu to brak masy sugeruje uszkodzenie ecu. Przerwany obwód był by martwy a tu mamy oba pod napięciem... Bo skąd indziej może się pojawiać prąd na obu kablach?
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-22, 00:17   

na jednym druciku masz +12 z przekaznika pompy, na drugim masz to samo napiecie ktore "przeplynelo " przez grzalke ;)
nie wiem jak to prosciej napisac ;)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 05:58   

Marcinie po odpięciu wtyczki są napięcia na obu + :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-22, 07:24   

No na obu jest + bo jest cos powalone :) Albo masz zwarcie jednego z przewodów do plusa gdzies w wiazce albo tranzystor kluczujacy polecial w ECU. Tam jest taki uklad, że masa na tym drugim pinie pojawiac sie bedzie tylko wtedy kiedy ECU bedzie chcialo odpalic grzalke. W instalacji elektrycznej pospolitych aut funkcję tą pełni dodatkowy przekaźnik wyzwalany ze sterownika silnika. Jak mi podrzucisz schematy elektryczne do swojego modelu (najlepiej z ELSY jak nią dysponujesz) to dokladnie Ci powiem gdzie szukac dziury (byle nie po niemiecku bo technicznego niemieckiego nie trybie, anigielski moze byc).
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-01-22, 07:35   

Bo możesz mieć na pinie w ECU przejście jakieś tak samo jak przez grzałkę.
Podłącz pod ten pin i pod 12V żarówkę 5W
_________________

 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-01-22, 08:09   

Podłączał żarówkę - pisał wcześniej że nie pali.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-01-22, 09:22   

Bugalon napisał/a:
Podłączał żarówkę - pisał wcześniej że nie pali.

Sorki nie doczytałem

Trzeba sprawdzić przy samym ECU.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 13:20   

Jeszcze raz. Między piny wpinałem i nie pali sie nic,ale jak dam pin i masa z silnika to się swieciła. Sugeruje to jasno że są dwa +
Nie dysponuje schematami ale może wiecie czy zasilanie idące na czujnik g28 jest realizowane z tego samego obszaru w ECU? Pytam bo na tamtym kablu miałem zware i możliwe że uszkodziła ecu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-14, 00:03   

Dziś rozwiązałem problem. Tkwił w ECU. Marcink44761, Zrobi mój a tymczasem smigam na innym identycznym.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-03-14, 11:13   

problem u Macka tkwil w ecu, wymienilismy i tutaj odnosnie kwestii programowania. na forummsa 2 szkoly.cjedna twierdzi, ze sterownik trzeba dopisac przy pomocy kodu PIN, druga szkola twierdzi, ze wystarczy adaptacja w grupie zerowej. Prawda lezy po srodku. Sterowniki do roku modelowego 1997 mozna dopisac bez pinu (konkretnie grudzien 1996), sterowniki od roku modelowego >1997 potrzebuja zeby zrobic je na czysto i dopisac lub zaprogramowac za pomoca pinu.nPrzecwiczylismy to wczoraj z Mackiem na jego a8 mielismy kilka sterownikow i takie sa wnioski.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.