Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-12, 10:54   

U mnie głowice po sprawdzeniu dostały nowe prowadnice wydechowe, frezowanie gniazd, planowanie, zawory zostały wypiaskowanie plus nowe uszczelniacze , popychacze jeden do wymiany reszta sprawna .
Koszt 1050zł za całość
Blok polerowanie wału oraz szczotkowanie cylindrów 250zł
<papa>
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-12, 15:23   

drodzy koledzy jak by to napisać
no zwłaszcza automat po naprawie jest na lata zdecydowanie
Co do napraw motoru
należało by wcześniej rozebrać i popatrzeć na wszystkie podzespoły czy nadaje się do naprawy wtedy można topić te miliony .
Przebieg jest tylko wyznacznikiem jednym z wielu ja sprawdzałem swoje auto i wyszło że motor robili przy przebiegu 170 tys w czwartym roku już więc ... <hmm>
To ta przewaga dzięki technice
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-12, 17:04   

pepi napisał/a:
wtedy można topić te miliony

Nie takie miliony :] Na gorsze rzeczy ludzie wydają pieniądze DPF , pompowtryskiwacze itp.
a tu raptem koszt ok 3500zł i masz świeży motor :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-13, 15:46   

tylko jak się uda to tak jest
ilu wpakowało a potem czytamy posty na tym forum
<hihi>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-04-13, 18:46   

bo pakowali bez głowy i u kowali :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Śmiechu 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2015
Posty: 27
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2017-04-13, 22:56   

remont glowic nie stanowi problemu, gorzej z blokiem. Jesli wal jest ok na wszystkich korbach, umnie zaczal byc jojowaty w kilku miejscach nie duzo. Odpuscilem naprawe brak danych o wale.

pierscienie w zamienniku ograniczona ilosc a cena w ASO ok 300zl na 1 tłok jak dobrze pamietam. Panewki w ASO na zamowienie
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-14, 06:50   

Bugalon napisał/a:
bo pakowali bez głowy i u kowali :)
- każdy jest kowalem swojego losu podobno :]
A tak na poważnie to tak jak pisałem trzeba rozebrać cały motor i pomierzyć i wtedy zdecydować czy jest do roboty czy na złom .
Tak taka zabawa może mieć spore szanse na powodzenie .
W innych przypadkach to loteria dlatego ja bardziej preferuję kupno innego sprawnego
taniej to wychodzi ale też bywają skuchy .
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-04-14, 17:11   

Wszystko zależy pepi czemu otwierasz motor. Jak go otwierasz po to żeby odswieżyc go i uszczelnić to według mnie tylko srednicowka jest potrzebna (do pomiaru zużycia cylindrow). Jeśli po demontażu korbowodow panewki są eleganckie to nawet nie myslę o pomiarze wału. Po prostu pakuję nowe i tyle. Pierscieni nie wymieniam nigdy jak blok jest do kitu bo to głupiego robota.

Ale jak otwierasz motor bo korbe urwalo albo zawor jakis poszedł w cylindry no to sorry, tez jestem wtedy zdania ze lepiej kupować drugi slupek.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-15, 20:33   

Ja już od paru lat tylko zmieniam
mało już się robi -bo po prostu się nie opłaca
bo uszczelki pod głowicą się nie liczą i zerwane paski
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-27, 20:23   

Kilka fotek z remontu :) i już nic nie cieknie.





















_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-27, 21:23   

Ozyla bestia?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-27, 21:24   

Oj tak <amasz>
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-27, 21:37   

Jak tam kulturą pracy?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-27, 21:42   

Sonde mam do zmiany jedną bo umarła a tak poza tym super lepiej reaguje ,miło się patrzy na suchutki motorek jak wczesniej się lało z niego . Olej zalany jak do nowego z pólki silnika złociutki
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-27, 21:58   

ie cie wyszła naprawa i jakie części nowe przyszły??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.