Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-12, 10:54
|
|
|
U mnie głowice po sprawdzeniu dostały nowe prowadnice wydechowe, frezowanie gniazd, planowanie, zawory zostały wypiaskowanie plus nowe uszczelniacze , popychacze jeden do wymiany reszta sprawna .
Koszt 1050zł za całość
Blok polerowanie wału oraz szczotkowanie cylindrów 250zł
|
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-12, 15:23
|
|
|
drodzy koledzy jak by to napisać
no zwłaszcza automat po naprawie jest na lata zdecydowanie
Co do napraw motoru
należało by wcześniej rozebrać i popatrzeć na wszystkie podzespoły czy nadaje się do naprawy wtedy można topić te miliony .
Przebieg jest tylko wyznacznikiem jednym z wielu ja sprawdzałem swoje auto i wyszło że motor robili przy przebiegu 170 tys w czwartym roku już więc ...
To ta przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-12, 17:04
|
|
|
pepi napisał/a: | wtedy można topić te miliony |
Nie takie miliony Na gorsze rzeczy ludzie wydają pieniądze DPF , pompowtryskiwacze itp.
a tu raptem koszt ok 3500zł i masz świeży motor |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-13, 15:46
|
|
|
tylko jak się uda to tak jest
ilu wpakowało a potem czytamy posty na tym forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-04-13, 18:46
|
|
|
bo pakowali bez głowy i u kowali |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2017-04-13, 22:56
|
|
|
remont glowic nie stanowi problemu, gorzej z blokiem. Jesli wal jest ok na wszystkich korbach, umnie zaczal byc jojowaty w kilku miejscach nie duzo. Odpuscilem naprawe brak danych o wale.
pierscienie w zamienniku ograniczona ilosc a cena w ASO ok 300zl na 1 tłok jak dobrze pamietam. Panewki w ASO na zamowienie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-14, 06:50
|
|
|
Bugalon napisał/a: | bo pakowali bez głowy i u kowali | - każdy jest kowalem swojego losu podobno
A tak na poważnie to tak jak pisałem trzeba rozebrać cały motor i pomierzyć i wtedy zdecydować czy jest do roboty czy na złom .
Tak taka zabawa może mieć spore szanse na powodzenie .
W innych przypadkach to loteria dlatego ja bardziej preferuję kupno innego sprawnego
taniej to wychodzi ale też bywają skuchy . |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-04-14, 17:11
|
|
|
Wszystko zależy pepi czemu otwierasz motor. Jak go otwierasz po to żeby odswieżyc go i uszczelnić to według mnie tylko srednicowka jest potrzebna (do pomiaru zużycia cylindrow). Jeśli po demontażu korbowodow panewki są eleganckie to nawet nie myslę o pomiarze wału. Po prostu pakuję nowe i tyle. Pierscieni nie wymieniam nigdy jak blok jest do kitu bo to głupiego robota.
Ale jak otwierasz motor bo korbe urwalo albo zawor jakis poszedł w cylindry no to sorry, tez jestem wtedy zdania ze lepiej kupować drugi slupek. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-15, 20:33
|
|
|
Ja już od paru lat tylko zmieniam
mało już się robi -bo po prostu się nie opłaca
bo uszczelki pod głowicą się nie liczą i zerwane paski |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-04-27, 21:23
|
|
|
Ozyla bestia? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-04-27, 21:37
|
|
|
Jak tam kulturą pracy? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-04-27, 21:42
|
|
|
Sonde mam do zmiany jedną bo umarła a tak poza tym super lepiej reaguje ,miło się patrzy na suchutki motorek jak wczesniej się lało z niego . Olej zalany jak do nowego z pólki silnika złociutki |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-04-27, 21:58
|
|
|
ie cie wyszła naprawa i jakie części nowe przyszły?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|