Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-27, 23:07   

Panewki na wale , pierścienie , remont głowic (prowadnice wydech, uszczelniacze , szlif itd) polerka wału honowanie cylindrów 2450zł
Rozrząd, olej Motul , filtry, g12, kilka uszczelniaczy na wał itp. , śróby głowic , uszczelki pod głowice, rolki paska osprzętu , łożyska pompy i wisko. Ok 2200zł razem kręci sìę koło 5k
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-04-28, 07:21   

Znaczy co - panewek korbowodowych nie liczysz ? Bo same panewki kosztują z 1200 (nie pamiętam dokładnie ile). Chyba, że dajesz jakieś nie z tego silnika - to wtedy ok, ale to nie jest wtedy remont zgodny ze sztuką tylko "polski remont" (wiem, że są spece co dorabiają panewki na wymiar ale nie wiem czy bym się na to zdecydowal)

Same uszczelniacze boczne glowic (mowa o tych co idą pod osłony rozrządu, pod dekielki i pod czujnik polozenia 1 tłoka) to pewnie ze 200. Oczywiście można wkleić stare na silikon :) będzie taniej :)

Uszczelki na rurkach wchodzących do głowicy, uszczelniacze płyty czołowej przedniej i tylnej, uszczelki chłodniczki oleju wraz z kroccem, uszczelki chłodnicy cieczy (olej do automaty), uszczelki wtryskiwaczy, centralną śrubę rozrządu na wał, zaworki zwrotne oleju między głowicami - to też można dać używane lub wkleić na silikon - też będzie taniej :)

BTW - bardzo ladnie wszystko wyczyściłeś (chyba ze zamiast czyscic to pomalowales blok i miski jakas srebrzanka hehe). Czystość w pracy to podstawa.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-28, 07:56   

Wyjechałeś z jedną kwotą serwisową i myślisz że jesteś bardzo mądry a tu się mylisz. Panewki zamówiła mi firma zajmująca się szlifami różnego rodzaju która jest na rynku jestem pewien że więcej niż masz lat . Pomalowany srebrzanką to może masz wydech , u mnie zostało wszystko wymyte w kwasach przez firmę która się zajeła blokiem i głowacami. Czujnik położenia 1 tłoka to może masz u siebie bo u mnie w abz chyba ktoś kołkiem drewnianym zaślepił i zamalował srebrzanką. Uszczelki wszystkie zmienione a jak piszesz mi o rurkach wchodzących w głowicę ktora kosztuje 5 zł w serwisie to czym chcesz błysnąć ? Jak naprawiasz auto na bazie części z serwisu to i 10000wydasz ale jak masz mądrą główke to można zaopatrzyć sie w innych firmach dużo taniej .
A pisanie postów takich jak ty to wolał bym już nigdzie nie czytać tak że skończ i klej na ten swój sylikon bo skąś tą technike musisz znać .
POCHWAL SIĘ CZEGO TY DOKONAŁEŚ
SKOŃCZYŁEM
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-28, 08:17   

U la la <boisie> . Panowie bez nerwów, ja tylko tak orientacyjnie chciałem wiedzieć
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-04-28, 08:20   

Hehe to tylko wymiana poglądów nikt się nie kłuci absolutnie Bugalon nie bierz tego do siebie czasami <fujarka>
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-04-29, 23:13   

Heh, jak to co napisałeś uważasz za wymianę poglądów to ciężko w ogóle w ten sposób dyskutować :)

Ja nie zamierzam prowadzić dyskusji w ten sposób. Rachunki za swoje remonty sumiennie zbieram i nie zgadzają się z tym co napisałeś. Szczegóły podawałem w tym temacie już wcześniej więc nie zamierzam się powtarzać. Mógłbym bardzo dokładnie podać źródła części i kwoty za nie zapłacone co do pojedynczego grosza ale po tym co nasmarowałeś, po prostu nie chce mi się tego robić. Jedyne czego mi w zyciu brakuje to czas a akurat na takie akcje nie zamierzam go tracić ani minuty :)

BTW - czyszczenie napawde ładne - nie wiem czemu się tak uniosłeś, jak możesz to podaj nazwy srodków których do tego użyłeś bo doprowadzenie moich części do takiego stanu kosztować mnie będzie masę godzin (a jak bym mógł tego uniknąć to chętnie bym z tego skorzystal)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-30, 07:48   

nie rozumiem was kolega sobie zrobił ok niech ma
po co te przytyki zrobił jak uważał i za ile jak uważał .
Czas pokaże sam co i jak .
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-05-01, 09:52   

Jak bym robił remont tnąc koszty to jedyne co bym kupował w ASO to pierścienie. Tego się boję jeśli chodzi o pracę z nikasilem. Chyba, że są sprawdzone zamienniki.
Kiedyś dorabiałem panewki na wzór i były super, dziś nie wiem jak z warsztatami ale plastigage prawdę powie a cyna to cyna ;-)
Niebieskie uszczelki dekli dla wygody są kwadratowe bo nie wypadają przy montażu. Można dobrać oringi z FPM i też będą szczelne.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-05-02, 09:10   

chicken20091986, masz dokładniejsze zdjęcia z honowania cylindra. Chciałbym zobaczyć jak wygląda (nicasil) po takim zabiegu?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-10, 21:27   

tak z ciekawości jak tam motor się ma ???
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-02-10, 22:39   

pepi napisał/a:
tak z ciekawości jak tam motor się ma ???

obecnie 30k po remoncie i wszystko bardzo dobrze .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-12, 14:03   

tak trzymac
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-02-12, 14:15   

chicken20091986,
up:
chicken20091986, masz dokładniejsze zdjęcia z honowania cylindra. Chciałbym zobaczyć jak wygląda (nicasil) po takim zabiegu?
_________________

 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-12, 16:08   

karol208 napisał/a:
chicken20091986,
up:
chicken20091986, masz dokładniejsze zdjęcia z honowania cylindra. Chciałbym zobaczyć jak wygląda (nicasil) po takim zabiegu?


A tam czasem nie jest alusil? Nikasil jest na żeliwniakach z tego co wiem. A dwa, że ani jednego ani drugiego się nie honuje.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-02-12, 18:37   

bloku napisał/a:

A tam czasem nie jest alusil? Nikasil jest na żeliwniakach z tego co wiem. A dwa, że ani jednego ani drugiego się nie honuje.


Alusil chyba w porsche był stosowany. (ręki nie dam uciąć)

A to że się nie honuje to tez tak słyszałem, a widzisz że kolega już 30k zrobił
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.