|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-12, 18:48
|
|
|
grubość waha się od 0,06 do 0,12 mm. to co wy chcecie obrabiać jeszcze ? |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-12, 19:06
|
|
|
Tu nie chodzi o obróbkę typowo na średnicę więc nie zbierasz warstwy alusilu . A kwestia odświeżenia mikrorys żeby film olejowy miał się gdzie trzymać . Tylko że nikt się nie podzieli wiedzą na ten temat bo to kasa. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-12, 21:29
|
|
|
Dobra, wiem już o co chodzi , przyznaje rację nicasil to inna liga .
Posprawdzałem linki od ciebie i już zrozumiałem na jakiej zasadzie działa konkretnie alusil , Szczególnie że znam problem od siebie z pracy, ponieważ wtrącenia krzemu w źle odlanym aluminium potrafią uwalić frez za kupę kasy jak trafi na niego w czasie obróbki.
W cylindrach z alusilu tak samo to działa, tyle że właśnie pierścienie mają po nich poruszać tak, żeby nie zużywać samego alumiunium.
Jeden błąd i szlag trafi świeżo wyremontowany silnik, nic dziwnego że regeneracja tyle kosztuj |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-07-23, 17:14
|
|
|
A tak z innej beczki, Silnik rozebrany, blok zawiozłem do wyrównania płaszczyzny i wał do polerki,. Ale mam pytanie, czy tłok powinien mieć minimalny luz na boki? Tam gdzie jest sworzeń |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-07-23, 20:03
|
|
|
każdy tlok ma tylko pomierz czy nie jest jajowaty |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-07-23, 20:16
|
|
|
Morze źle się wyraziłem, na boki tzn na prawo i lewo względem korby to wiem że ma, ale powiedzmy pod kont do korby,, kurde nie wiem jak to wytłumaczyć |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|