|
Autor |
Wiadomość |
guffy
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 6 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2015-02-01, 23:36
|
|
|
mechanik wymienił pompę (org. VDO) i jest znacznie lepiej bo samochód zapala, ale.... no właśnie. Raz zapala od strzała, raz nie. Czasami za 3 razem, czasami jak dłużej pokręcę to załapie. Niejednokrotnie śmierdzi benzyną. Zbiornik zalewam do pełna, a wskaźnik pokazuje 3/4. Mam wrażenie że spada ciśnienie paliwa, bo jak przekręcę najpierw 3 razy kluczyk (słysząc pracę pompy) to zapala ładnie, choć jeszcze nie sprawdziłem tego na 100%... Masakra jakaś z tymi pompami |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-02, 15:26
|
|
|
Nie kazdy umie to poprawnie zamontować. A druga sptawa to sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-02, 20:01
|
|
|
apophis napisał/a: | Nie kazdy umie to poprawnie zamontować |
Dokładnie już wiek razy na ten temat było. Teraz tylko czekać pozostaje na pytanie czemu poniżej 1/4 baku auto gaśnie <niegadam> czego oczywiście nie życzę.
guffy napisał/a: | Zbiornik zalewam do pełna, a wskaźnik pokazuje 3/4. |
W baku masz dwa czujniki poziomu paliwa, jeden zaraz przy pompie, taki długi, (wcześniej na foto widać) oraz po lewe stronie baku jeszcze jeden. Możliweże któryś się przywiesza...po złym montażu np. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |