Autor |
Wiadomość |
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-16, 18:47
|
|
|
Niby dobrej i każdy poleca continental |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-16, 18:58
|
|
|
My montujemy Gates ale to każdemu może się zdarzyć, trzeba by było zerknąć w jaki sposób pękł ...a nawet zlecić komuś badanie wytrzymałości. Ewentualnie skontaktować się z Continental lub po prostu z dystrybutorem części i żądać zwrotu poniesionej szkody.
Wiem, że w Polsce mało kto to robi ale każdy ma do tego prawo. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-16, 19:32
|
|
|
Pytanie, czy powodem tego był niewłaściwy montaż, czy wada konstrukcyjna. Jeśli to drugie to ja bym tego tak nie zostawił. A przynajmniej bym spróbował powalczyć. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-04-16, 20:02
|
|
|
CONTI CONTI nie rowny, patrzcie gdzie to wszystko klepane.. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-16, 20:05
|
|
|
Idę luknąć co na moim jest.
Ja mam od rozrządu made in mexico, a od osprzętu Korea. Może być? |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-16, 20:21
|
|
|
U mnie też conti, aż się boję patrzeć gdzie klepane... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-16, 20:27
|
|
|
paski same z siebie zwłaszcza po taki przebiegu się nie urywają
zawsze jest inna przyczyna |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-16, 22:16
|
|
|
No to grubo. Mam od dawna paski conti i po 6 latach i ok 50tys wyglądał dalej dobrze. Za to gatesy widziałem juz niejedne i to najgorsza marka.
Obadaj co sie stało dokładnie |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-17, 04:36
|
|
|
nie ma złych pasków
ja dayco zakładam bo tanie są coś do naszego chyba 60 pln płaciłem
tej marki pasek w mondeo 2,0 wytrzymał 170 tys czyli dwa razy tyle co miał
wyżej wymieniony przypadek albo coś się zatrzymało albo coś wpadło albo ktoś złamał pasek
To ostatnie fajna sprawa jak się kogoś nie lubi i pyskuje a są tacy |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-17, 08:36
|
|
|
No ja też myślę ze coś mu pomogła się zerwać. Ale to dopiero w niedzielę najprędzej oblukam.
Ale jeżeli któraś rolka się zatarła to na bank z tym do sklepu się przejdę i obym miał lepszy nastrój niż dnia kiedy strzelił. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-04-17, 10:52
|
|
|
Pewnie INA |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-17, 11:12
|
|
|
ina jest ok |
|
|
|
|
|