Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-30, 04:59
|
|
|
ale macie kowali |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-04-30, 18:42
|
|
|
To ciekawe czy koła rozrządu poluzował do nowego paska ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-30, 18:46
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Maciek Mechanik męczył się cały dzień żeby je zdemontować albo robił co innego a mi się tylko tak tłumaczył. |
Ja ze swoim mechanikiem pierwszy raz to robilismy 15sekund. On zablokował ja odkrecałem.
Bartul napisał/a: | To ciekawe czy koła rozrządu poluzował do nowego paska ? |
A po co? |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:36
|
|
|
No a ja dziś zrzuciłem lewą głowice i generalnie masakra.
Trzy zawory skrzywione (bez tragedii) a jeden się rozleciał i rozdupcył co się dało.
Odwiedziłem dwie szlifiernie. I obie bez zastanowienia odparły że bez tragedii, do opanowania niewielkim kosztem.
Ale jak by tego było mało to odłamany zawór przerysował gładź cylindra ;(
Myślę że rysy (2szt) są zbyt głębokie, bo czuć je pod palcem i dyskwalifikują ten motor.
Masakra bo jakiś czas temu powymieniałem w nim wszystkie pierścienie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:47
|
|
|
stety obroty zrobiły swoje i bezwładność |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-30, 20:53
|
|
|
No to tulejowanie i w zasadzie kapitalka. bo nie wiem czy ceramizer cos da |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-04-30, 21:22
|
|
|
Apo u mnie przy wymianie różnica w ustawieniu rozrządu wynosiła ok 1mm na obwodzie koła a po zluzowaniu można ustawić idealnie.
Gabriel współczuje. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-30, 22:34
|
|
|
Chodziło idealnie,chodzi idealnie już ponad 70tyś więc nie ruszam. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-01, 07:08
|
|
|
Witam!
Gabriel napisał/a: | No a ja dziś zrzuciłem lewą głowice i generalnie masakra. | -no i teraz zadaj sobie pytanie czy grzybek urwal sie przed czy po zerwaniu paska.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-05-01, 07:33
|
|
|
No właśnie wydaje mi się że pasek to było następstwo "grzybka". A jużzdązyliśmy zbluzgać producenta paska.
Tulejowanie odpada, no chyba że za 500zł założą stalową tuleję.
Aha jeszcze jedno, czy dół silnika z ABZ różni się od AHC?
Bo cały taki motor w okolicy jest do wzięcia za 900zł po stargowaniu się. Wczoraj negocjowałem cenę już. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-05-01, 13:19
|
|
|
Nie ma żadnej j ruznicy spokojnie wrzucisz i będzie banglać motor |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-05-01, 13:47
|
|
|
Czyli jak głowice założę moje (AHC) po wyremontowaniu do spodu ABZ to będzie śmigać?
Bo już mam graty w garażu i motor wyjęty z auta. Dziś przed obiadem się zabrałem za to.
A to przerysowana gładź cylindra:
A to dziura po silniku i zastanawiam się czy króliczoka nie zrobić z tego auta, bo na chwilę obecną najbardziej to do niego pasuje
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-01, 14:42
|
|
|
Zawsze 1,9 jeszcze możesz wsadzić |
|
|
|
|
|