Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB ] Pęknięty pasek rozrządu?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-30, 04:59   

ale macie kowali ;)
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-30, 06:17   

Mój niestety przyjechał tak z Helmutowni według K.S. Maciek Mechanik męczył się cały dzień żeby je zdemontować albo robił co innego a mi się tylko tak tłumaczył.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-30, 18:42   

To ciekawe czy koła rozrządu poluzował do nowego paska ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-30, 18:46   

tutenhamon napisał/a:
Maciek Mechanik męczył się cały dzień żeby je zdemontować albo robił co innego a mi się tylko tak tłumaczył.


Ja ze swoim mechanikiem pierwszy raz to robilismy 15sekund. On zablokował ja odkrecałem.

Bartul napisał/a:
To ciekawe czy koła rozrządu poluzował do nowego paska ?


A po co?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-04-30, 20:36   

No a ja dziś zrzuciłem lewą głowice i generalnie masakra.
Trzy zawory skrzywione (bez tragedii) a jeden się rozleciał i rozdupcył co się dało.
Odwiedziłem dwie szlifiernie. I obie bez zastanowienia odparły że bez tragedii, do opanowania niewielkim kosztem.
Ale jak by tego było mało to odłamany zawór przerysował gładź cylindra ;(

Myślę że rysy (2szt) są zbyt głębokie, bo czuć je pod palcem i dyskwalifikują ten motor.
Masakra bo jakiś czas temu powymieniałem w nim wszystkie pierścienie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-04-30, 20:47   

stety obroty zrobiły swoje i bezwładność :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-30, 20:53   

No to tulejowanie i w zasadzie kapitalka. bo nie wiem czy ceramizer cos da :)
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-04-30, 21:22   

Apo u mnie przy wymianie różnica w ustawieniu rozrządu wynosiła ok 1mm na obwodzie koła a po zluzowaniu można ustawić idealnie.
Gabriel współczuje.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-30, 22:34   

Chodziło idealnie,chodzi idealnie już ponad 70tyś więc nie ruszam.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-01, 07:08   

Witam!

Gabriel napisał/a:
No a ja dziś zrzuciłem lewą głowice i generalnie masakra.
-no i teraz zadaj sobie pytanie czy grzybek urwal sie przed czy po zerwaniu paska.

Stefan.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-05-01, 07:33   

No właśnie wydaje mi się że pasek to było następstwo "grzybka". A jużzdązyliśmy zbluzgać producenta paska.
Tulejowanie odpada, no chyba że za 500zł założą stalową tuleję.

Aha jeszcze jedno, czy dół silnika z ABZ różni się od AHC?
Bo cały taki motor w okolicy jest do wzięcia za 900zł po stargowaniu się. Wczoraj negocjowałem cenę już.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-01, 09:53   

Mucholejkolator robił z ABZ AHC i nie było szału.

http://www.a8team.pl/d2-p...ghlight=#184717
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-05-01, 13:19   

Nie ma żadnej j ruznicy spokojnie wrzucisz i będzie banglać motor :)
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-05-01, 13:47   

Czyli jak głowice założę moje (AHC) po wyremontowaniu do spodu ABZ to będzie śmigać?
Bo już mam graty w garażu i motor wyjęty z auta. Dziś przed obiadem się zabrałem za to.



A to przerysowana gładź cylindra:



A to dziura po silniku i zastanawiam się czy króliczoka nie zrobić z tego auta, bo na chwilę obecną najbardziej to do niego pasuje <amasz>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-01, 14:42   

Zawsze 1,9 jeszcze możesz wsadzić :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.