Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-17, 11:26
|
|
|
Pepi sa złe paski i gates do nich nalezy. Widziałem wiele aut z tym ównem co pekało lub wygladało na strzep po kilku nastu max 30tyś km |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-04-17, 11:30
|
|
|
Z INĄ jest tak jak trafisz. Niestety teraz już wszędzie coraz więcej shitu |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-17, 11:35
|
|
|
Dokładnie tak. Kupowanie droższych jedynie zmniejsza ryzyko a nie je wyklucza.
Bardzo jestem ciekaw przyczyny pęknięcia i jak Gabriel dojdziesz daj koniecznie nam znać. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-04-17, 12:29
|
|
|
według mnie problemem było pewnie łozysko pod dolnym kółkiem rozrządu. Nikt go nie wymienia a niestety powinno byc zmienione (jest takie samo jak na wiskozie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-17, 15:51
|
|
|
to ja kupuje najtaniej jak się da i jest ok
a zapodało się tego troszkę w życiu |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-17, 19:30
|
|
|
Bugalon napisał/a: | według mnie problemem było pewnie łozysko pod dolnym kółkiem rozrządu. Nikt go nie wymienia a niestety powinno byc zmienione (jest takie samo jak na wiskozie) |
Zostało wymienione i pamiętam że tanie nie było.
Ale faktycznie rolki INA, tylko pompa wody jest założona SKF. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-17, 19:52
|
|
|
Apropos tego koła to w wielu vagach sie one zwyczajnie sypią. Ja wymieniałem na uzywke pierwszym razem a drugim juz na nowe. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-17, 20:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | sa złe paski i gates do nich nalezy | Z tym tak niechętnie się zgodzę, od lat zakładam miedzy innymi paski tej firmy. A tu gdzie obecnie pracuje robią to już od zawsze (około 11 lat) i do dej pory żaden się nie zerwał. Tak jak ktoś już wyżej wspomniał, paski tylko ze starości pękają ...jeżeli pękł przed czasem to winą jest błędny montaż lub użycie lipnych czy też najtańszych części niewiadomego pochodzenia.
Paski w większości przypadków pękają na wolnych obrotach, wtedy działają na nie największe obciążenia. Jeżeli zerwanie następuje przy wyższych obrotach to zazwyczaj oznacza fabrycznie wadliwe komponenty lub zwykłe zmęczenie materiału. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-17, 21:01
|
|
|
Moje info widziane na własne oczy zreszta pochodzi z warsztatu gdzie zawsze robie auto. Dziwne żeby kilka osób z róznymi autami miało te same problemy. Pasek pekł tylko jednemu reszta byla postrzepiona i tak zmęczona życiem że nie wytrzymał by juz długo a zapewniam że przebiegi były do 40tyś. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-18, 04:43
|
|
|
mi jeszcze żaden się się urwał
raz śruba od rolki strzeliła i była kolizja i raz po wypadku dokładnie po 1 tys od wymiany a po stłucze 500 km się zerwał
auto dostało dobrego strzała .
Auta które trafiają po zerwaniu to zazwyczaj coś niedokręcone coś wpadło jakaś śruba raz mysz wlazła |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-04-18, 12:09
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Wymieniałeś też koło zębate za kołem pasowym na wale korbowym ? |
Nie wymieniałem. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2015-04-18, 18:47
|
|
|
Gabriel napisał/a: | michalwruszak napisał/a: | Wymieniałeś też koło zębate za kołem pasowym na wale korbowym ? |
Nie wymieniałem. |
Czy przy każdej wymianie paska, to trzeba też to koło zębate wymieniać? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-18, 20:22
|
|
|
Własciwie bedzie sie lepiej spało jak po
1. Sprawdzimy z lupą wszystko co jest związane z rozrzadem,dosłownie każda śrubkękołko no wsio.
2. Wymienimy rzeczy których nikt nie wymienia czyli np takie koło czy też zmęczone jakies sruby. |
|
|
|
|
|