Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB ] Płyn do wspomagania...  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-08-17, 23:17   

Poliftowe wozidło a taki antyczny olej


co syntetyk może zrobić? może to że po zalaniu syntetykiem pompa wspomagania ani przekładnia się już nigdy nie popsują i serwis nie zarobi a audi nie sprzeda części
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-08-18, 06:59   

Po zalaniu syntetykiem szlag trafil pompe i maglownice (A6 C5 znajomego z AKP).
_________________
Black Cars Matters
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-18, 08:23   

Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI
 
 
ralphi 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-18, 13:26   

zanjac napisał/a:
Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI


Ja mam zalane zielony FEBI od lutego br. Zero problemów odpukać
 
 
Konrad 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 23
Wysłany: 2011-01-09, 14:14   

Panowie musze dolać troszke płynu

czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?

http://allegro.pl/plyn-do...1392106723.html



z ciekawostki : tatko mój ma RS6 z 2002 i dokladnie taki sam jest u niego mineralny zalecany G 002 000
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2011-01-09, 14:37   

Konrad napisał/a:
czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
odpowiednikiem g002 000 jest febi6162,a odpowiednikiem g 004 000 jest febi 6161.Olej z aukcji to syntetyk( czyli febi6161) także nie zalewaj go do siebie,bo będzie ci pompa buczała.Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-09, 17:39   

greg26 napisał/a:
Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj.

różnica żadna w cenie , moze 10zł............a co orginał to orginał......kupuj w serwisie , a nie podroby wędliniarskie :->
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2011-01-09, 18:13   

zanjac napisał/a:
a nie podroby wędliniarskie :->
to może napiszesz mi kolego jakiego producenta płyn znajduje się w butelce kupionej w serwisie?Przecież audi nie produkuje tego płynu tylko nalewany jest on w ładne buteleczki dla serwisu - tak samo jest z częściami zamiennymi.Fakt jest grupa ludzi przewrażliwionych,którzy jak nie zobaczą na butelce czterech kółeczek to powiedzą,że to jest be.Tak samo jest z innymi markami np.mazda zalewa w serwisie olej silnikowy dexelia,który dla mazdy rozlewa koncern total-elf i olej ten jest do kupienia tylko w serwisie.
Z twojej wypowiedzi wynika,że wszystko co nie jest kupione w serwisie ze znaczkiem marki auta jest be. :-) Siedzę w tej branży profesjonalnie i uwierz mi,że wiem o co chodzi.
zanjac napisał/a:
osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły
w życiu nie zauważyłbym takiej zmiany i nawet nie przyszłoby mi coś takiego do głowy.Szacun dla Ciebie za spostrzegawczość :-)
Osobiście już chyba w piątym aucie mam zalany febi 6162 i w żadnym aucie nie zauważyłem nic negatywnego z układem wspomagania,także z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu,jeśli chce kupić dobry "podrób wędliniarski" ;-)
 
 
TelWorld 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-09, 21:45   

Ostatnio wymieniałem płyn na FEBI 6162 i wszystko chodzi idealnie.
_________________
Pozdrawiam
TelWorld
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-10, 01:04   

Panowie w serwisie nie występuje już w sprzedaży (od 4 lat) olej G 002 został zastąpiony przez G 004
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-10-26, 20:55   

Ma ktoś po Polsku jak wymieniać płyn we wspomaganiu bo mój translator tłumaczy dziwne rzeczy...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
witaut 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-06, 20:55   

Febi (6162)

Kurde jakis SYF!

_P_O_M_O_C_Y_

Sytuacja nastepujaca:

Zalalem plynem FEBI, przeplukalem caly uklad zgodnie z instrukcja od kolegow z USA. Wsytko ladnie hodzilo lepiej... 5 -10 Min. I po tym czasie na ostatnich 0.5 obrotach kierownica pompa wprawie wyskakuje. Chreszczy cos (Delikatnie). :roll:

Moze ktos z czyms takim sie spotkal ?

P.S. Uklad raczej nie zapowietrzony, plyn zelony taki jak powinen byl byc, przepukalem uklad 3-litrami. niewiem oco hodzi .... :-? :roll:
_________________
Bialorusin.

Walcze o Demokracje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-02-06, 21:03   

Może jeszcze zapowietrzone jest .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
witaut 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-06, 22:01   

pioter napisał/a:
Może jeszcze zapowietrzone jest .


A powinen sam sie odpowietrzyc jak jest zapowietrzony? Czy wymaga mojej ingerencji?
_________________
Bialorusin.

Walcze o Demokracje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-02-07, 09:12   

Kręć raz w jedną raz w drugą i powinno się odpowietrzyć .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.