Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-08-17, 23:17
|
|
|
Poliftowe wozidło a taki antyczny olej
co syntetyk może zrobić? może to że po zalaniu syntetykiem pompa wspomagania ani przekładnia się już nigdy nie popsują i serwis nie zarobi a audi nie sprzeda części |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-08-18, 06:59
|
|
|
Po zalaniu syntetykiem szlag trafil pompe i maglownice (A6 C5 znajomego z AKP). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-18, 08:23
|
|
|
Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI |
|
|
|
|
ralphi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8
Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-18, 13:26
|
|
|
zanjac napisał/a: | Tutaj lepiej lać orginał tak jak mówi książka i ETKA...........osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły.
Sumując nie polecam zamiennika FEBI |
Ja mam zalane zielony FEBI od lutego br. Zero problemów odpukać |
|
|
|
|
|
|
|
Konrad
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 23
|
Wysłany: 2011-01-09, 14:14
|
|
|
Panowie musze dolać troszke płynu
czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
http://allegro.pl/plyn-do...1392106723.html
z ciekawostki : tatko mój ma RS6 z 2002 i dokladnie taki sam jest u niego mineralny zalecany G 002 000 |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2011-01-09, 14:37
|
|
|
Konrad napisał/a: | czy to co teraz sprzedaje VW G 004 jest odpowiednikiem tego co jest w A8 D2 G 002 000 ?
| odpowiednikiem g002 000 jest febi6162,a odpowiednikiem g 004 000 jest febi 6161.Olej z aukcji to syntetyk( czyli febi6161) także nie zalewaj go do siebie,bo będzie ci pompa buczała.Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-01-09, 17:39
|
|
|
greg26 napisał/a: | Kup w sklepie motoryzacyjnym febi6162 i nie kombinuj. |
różnica żadna w cenie , moze 10zł............a co orginał to orginał......kupuj w serwisie , a nie podroby wędliniarskie :-> |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2011-01-09, 18:13
|
|
|
zanjac napisał/a: | a nie podroby wędliniarskie :-> | to może napiszesz mi kolego jakiego producenta płyn znajduje się w butelce kupionej w serwisie?Przecież audi nie produkuje tego płynu tylko nalewany jest on w ładne buteleczki dla serwisu - tak samo jest z częściami zamiennymi.Fakt jest grupa ludzi przewrażliwionych,którzy jak nie zobaczą na butelce czterech kółeczek to powiedzą,że to jest be.Tak samo jest z innymi markami np.mazda zalewa w serwisie olej silnikowy dexelia,który dla mazdy rozlewa koncern total-elf i olej ten jest do kupienia tylko w serwisie.
Z twojej wypowiedzi wynika,że wszystko co nie jest kupione w serwisie ze znaczkiem marki auta jest be. :-) Siedzę w tej branży profesjonalnie i uwierz mi,że wiem o co chodzi.
zanjac napisał/a: | osobiście zalałem zamiennik FEBI i jeździłam miesiąc.....zauważyłem ,że kierownica chodziła ciężej i po wyjściu z łuku nie wracała idealnie do położenia na wprost........zmieniłem na orginalny z ASO i po tygodniu wszelkie niedomagania zniknęły | w życiu nie zauważyłbym takiej zmiany i nawet nie przyszłoby mi coś takiego do głowy.Szacun dla Ciebie za spostrzegawczość :-)
Osobiście już chyba w piątym aucie mam zalany febi 6162 i w żadnym aucie nie zauważyłem nic negatywnego z układem wspomagania,także z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu,jeśli chce kupić dobry "podrób wędliniarski" ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-09, 21:45
|
|
|
Ostatnio wymieniałem płyn na FEBI 6162 i wszystko chodzi idealnie. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-10, 01:04
|
|
|
Panowie w serwisie nie występuje już w sprzedaży (od 4 lat) olej G 002 został zastąpiony przez G 004 |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
witaut
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-06, 20:55
|
|
|
Febi (6162)
Kurde jakis SYF!
_P_O_M_O_C_Y_
Sytuacja nastepujaca:
Zalalem plynem FEBI, przeplukalem caly uklad zgodnie z instrukcja od kolegow z USA. Wsytko ladnie hodzilo lepiej... 5 -10 Min. I po tym czasie na ostatnich 0.5 obrotach kierownica pompa wprawie wyskakuje. Chreszczy cos (Delikatnie). :roll:
Moze ktos z czyms takim sie spotkal ?
P.S. Uklad raczej nie zapowietrzony, plyn zelony taki jak powinen byl byc, przepukalem uklad 3-litrami. niewiem oco hodzi .... :-? :roll: |
_________________ Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-06, 21:03
|
|
|
Może jeszcze zapowietrzone jest . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
witaut
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-06, 22:01
|
|
|
pioter napisał/a: | Może jeszcze zapowietrzone jest . |
A powinen sam sie odpowietrzyc jak jest zapowietrzony? Czy wymaga mojej ingerencji? |
_________________ Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-07, 09:12
|
|
|
Kręć raz w jedną raz w drugą i powinno się odpowietrzyć . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|