Autor |
Wiadomość |
witaut
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: ON
Imię: Witek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 24 Wrz 2011 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-08, 00:04
|
|
|
Dzisiaj jezdilem caly dzien.
Generalnie jest ok.Sa problemy tylko przy parkowaniu na parkingu. Skrencam prawie do konca i pompa dosc mocno burczy....
Nie wiem oco chodzi......... :-? |
_________________ Bialorusin.
Walcze o Demokracje.
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-09, 14:27
|
|
|
Po prostu pompa mówi już "mam dość", tyle lat przepracowała i to buczenie to prośba o wymianę. |
|
|
|
|
|
|
|
gizmo07 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-02-23, 21:24
|
|
|
Jak sie zabrac za wymiane oleju wspomy w D3? Ma ktos jakas instrukcje? |
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2013-06-24, 23:54
|
|
|
Panowie, jaki w końcu płyn do wspomagania się teraz stosuje skoro mam na korku napisane only mineral G002000 . Podobno czytam że one są zastąpione syntetykiem G00400M2 ?
Co w końcu tam mam zalać bo zgupiałem |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-24, 23:57
|
|
|
Minerał najlepiej firmy febi 6162 jak sie nie mylę-jest zielony |
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-25, 14:11
|
|
|
czytajac tema juz sam zgłupiałem, musze zalać jakis olej do wspomagania.
Mam zielony korek od wspomagania, ale w zbiorniczku był zółty, bardzo rzadki.
Wspomaganie chodziło mi idealnie wrecz, bardzo lekko.
teraz nie wiem czy lać żółty co był, czy płukac układ i lać zielonego FEBI 'EGO ?
Na allegro jest też jakiś żółty mineralny ? a tu w temacie, że żółty jest syntetycnzy. Jak to w końcu jest ? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-25, 15:37
|
|
|
Tez słyszałem jak mialem u siebie zalac że żólty to syntetyk jest. |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2013-06-25, 20:30
|
|
|
Po kilku konsultacjach i odmiennych zdaniach zakupilem oryginal G004000M2 ,2 litry do przeplukania i dam znac po wszystkim,ale jestem przekonany ze skoro Audi zamienia stary na nowy to wszustko bedzie ok
Kolorem sie nie przejmuj bo pewnie masz przepracowany juz olej stad ten kolor. Ja u siebie mam jakby brunatny wchodzacy w czerwony.... |
_________________
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-26, 19:53
|
|
|
no własnie chyba też zaleje ten G004000M2 ale kurcze juz naprawde zgłupieć można. Wszedzie rożne dane. A nie chciałbym zajechac wspomagania bo działa bardzo dobrze.
Wczesniejszy, ten co zlałem jest ewidetnie zółty, nawet czysty. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-06-26, 21:26
|
|
|
Judo napisał/a: | Panowie, jaki w końcu płyn do wspomagania się teraz stosuje skoro mam na korku napisane only mineral G002000 . Podobno czytam że one są zastąpione syntetykiem G00400M2 ?
Co w końcu tam mam zalać bo zgupiałem |
MINERALNY!!! i żadne żółte czy czerwone syntetyki i inne wynalazki chyba że chcesz sobie zmienić w niedalekiej przyszłości pompę i przekładnię
febi-06162-1l.jpg
|
|
Plik ściągnięto 184 raz(y) 23,01 KB |
|
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-06-26, 22:19
|
|
|
cześć ziomal :-)
takim płynem jak wyżej jest zalana oryginalnie przekładnia
widocznie miałeś wlane jakieś siano i są teraz efekty tego,lub już ci zdechła sama z siebie co jak dla mnie mało prawdopodobne,przekładnie w audikach są bardzo dobrej jakości |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2013-06-27, 12:55
|
|
|
Hej , no więc układ został przepłukany. Po płukaniu z dwóch litrów zostało mi jakieś pół litra na zapas.
Nic nie buczy, nie huczy ani nie wyje.Wspomaganie działa jak należy, kręci leciutko.
Więc jestem przekonany, że jak wymieniać to tylko na oryginał G004000M2, byle nie zamiennik syntetyczny i będzie git. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-27, 14:19
|
|
|
Judo, ok czyli podsumowujac zgodnie z zamiennikiem zalales G004000M2, ktory jest olejem syntetycznym i wszystko jest wporzadku ? |
_________________
|
|
|
|
|
|