Autor |
Wiadomość |
malutkaA8
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andy
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 12 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-10-13, 16:30 [D2 96 4.2PB
] Płyn do wspomagania...
|
|
|
Panowie , muszę uzupełnić płyn w zbiorniczku wspomagania...co tam się wlewa (płyn ma kolor czerwonawy). |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-13, 18:45
|
|
|
Jak stary to powinien być brązowy, nowy jest zielony, np FEBI 6162
A zalany masz pewnie czerwony jakiś Dexron.
Minerał jest zielony, syntetyk - żółty (p FEBI 6161)
Lej FEBI (6162) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
ralphi
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8
Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-27, 07:43
|
|
|
Ja przymierzam sie do całkowitej wymiany płynu w swoim. Powiedzcie ile go wchodzi do układu?
Pozdrawiam,
Ralphi |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-27, 09:29
|
|
|
Mam poważne pytanie? Dziś wychodząc z marketu spadły mi oczy na ziemie...Gość nalał oleju słonecznikowego do servotronica w audi a6 .Na pierwszą myśl śmiech jak cholera.Ale jak się głębiej zastanowiłem to olej to smar który wydaje mi się że nie powinien zaszkodzić wspomaganiu.Co wy na to? :shock: |
_________________
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-02-27, 16:49
|
|
|
Wlasnie przeplukalem sobie uklad. Przycinalo mi troche wczesniej jak skrecalem w prawo na razie moge krecic jednym paluszkiem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-02-27, 23:25
|
|
|
olej słonecznikowy|?? no napewno będzie jakoś smarował. ale ile czasu? do jakiej temp? itp itd ma napewno inne właściwości jak prawidłowy olej. Może przełożyć się to na zniszcznie uszczelnień w układzie wspomagania (zacznie cieknąć maglownica, pompa) może dojść do uszkodzenia elementów pompy i maglownicy ponieważ są to wrażliwe elementy na tego typu zmiany. No ale jak ktoś ma kaprys i chce próbować :mrgreen:
ja wlewałem ok 2l. do wspomagania |
|
|
|
|
Nowy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-08-14, 11:27
|
|
|
Witam koledzy mam pytanie musialem dolac oleju do wspomagania kolor w zbiorniczku napewno nie czerwony moze zielony nie wiem taki jasny moze pod wplywem czasu zielony wyjasnial?? mechanik dolal mi zielony boje sie jednak jezeli mialem zolty to co moze sie stac???dodam ze mam servotronic i poziomowanie tylu Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-08-14, 13:23
|
|
|
Zielony Febi będzie ok ;-) |
|
|
|
|
Nowy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-08-15, 09:34
|
|
|
Dzieki :-) |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-08-15, 23:11
|
|
|
dice111 napisał/a: | Minerał jest zielony, syntetyk - żółty (p FEBI 6161) |
to czemu na zbiorniczku jest napis lać tylko mineralny ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-08-16, 10:31
|
|
|
Taki olej zaleca producent. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-08-16, 21:34
|
|
|
gdyby było że jako o minimalnych wymogach ale tam jak byk że tylko taki !!! czyli, że syntetyka nie wolno.. przyznam, że jestem zdziwiony |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-08-16, 21:43
|
|
|
Hydraulika jest głównie oparta na olejach mineralnych (nie wszędzie, ale jednak w większości). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-08-17, 21:26
|
|
|
Eee tam, w starym 124 z 94r trza bylo lac zólty syntetyk. Tak wiec to chyba bardziej zalezy od producenta.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|