Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obroty silnika  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-01, 00:43   

Pepi tak ale nie zauważyłem niczego, żadnej reakcji w pracy silnika czy baniek czy coś

DODANO:

Bawiłem się właśnie miernikiem.
ECU steruje silniczkiem krokowym podając mu odpowiednie napięcie.
Jesli obroty są za wysokie zmniejsza napięcie, jeśli za niskie zwiększa je.
U mnie sprawa wygląda następująco kiedy auto pracuje na wolnych obrotach ( dziwnych ) bo rzędu 1000 obr/min ECU stara się mu obniżyć. Niestety napięcie spada a obroty nie maleją.
Zapinam D obroty spadają bo silnik dostaje obciążenie i zmniejsza się przepływ powietrza przez krokowca. Napięcie które dawał ECU nagle staje się za niskie. Więc próbuje je podnieść.
I znowu zero reakcji.
Najprawdopodobniej uszkodzony jest krokowiec który ma zadyszkę w granicach 600 - 1000 obr/min

Taką mam teorię. Potrzebuje drugiego do podmiany, sprawwnego, taki który na w/w filmikach potrafi utrzymywać obroty w miejscu.
Jesli to nie lewizna, to zostaje jedno.

Sądzę, że krokowiec po prawie milionowym przebiegu wypracował już swoje.
Wiem, że u Sebka pracuje prawidłowo, może uda mi sięzrobić podmianę na próbę, dam znać co i jak.

Kosmy, może u Ciebie będzie podobnie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 00:47   

No poczekaj no ci wyśle se sprawdzisz a nie rozbierzesz wszystkie klubowe przedlifty <jezyk>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-01, 00:53   

Spoko :) Apo u Ciebie też tak stały obroty w miejscu ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 00:55   

Nie stały w miejscu(pisałem wczesniej) Ale roznica miedzy zapietym napędem a niezapiętym była z 50obr i to wsio.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-01, 13:42   

Apophis napisał/a:
roznica miedzy zapietym napędem a niezapiętym była z 50obr
Czyli w normie
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-01, 19:40   

Aktualizacja, dziś z uwagi że jest Święto i rodzina się zjechała.

Spotkałem się z Sebkiem i zrobiliśmy podmianę krokowca. To samo się dzieje. Czyli jednak krokowiec jest ok. Skoro obroty szaleją, paliwo podaje to zostaje lewizna. Dolot w 100% szczelny, zostają wtryski PB, wkrętki, kolektor ssący uszczelki.

Apo czyli temat wstrzymujemy.

pepi napisał/a:
popsikaj wd40 po miejscach w których może być
wkrętki od lpg np


Dziś na nowo za psikałem WD okolice wtryskiwaczy i kolektora.
Jeśli się poprawi to już mniej więcej będę wiedział gdzie szukać.
Bo wydaje mi się że coś jest lepiej.

Pepi chyba masz u mnie wielkiego browara.


DODANO:
https://www.youtube.com/watch?v=epW8b_MERLM


To było dziś rano jakieś 5min po odpaleniu auta. Wczoraj wieczorem intensywnie lałem WD w okolice wtryskiwaczy benzynowych.
Potem systematycznie z każdym kilometrem powiedzmy po około 10km już sytuacja była tak jak na początku.

Dziś znów nasadziłem tam WD, zobaczymy co będzie.
Jesli będzie dobrze czyli jest lewizna. Ciekawe czy na wtryskach czy pod kolektorem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 19:42   

Jerni ja ci powiem że tera to dopiero mam dramat-jak wcisne bieg na hamupcu to obroty leca do zera :D

To silniczek bedzie leżał może komus sie przyda jeszcze :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-02, 22:41   

A więc tak wczoraj za psikałem wd po okolicach gniazd gdzie wchodzą wtryski benzynowa i lpg.
Sprawa wygląda następująco:
https://youtu.be/SMypJnSGgNU

https://youtu.be/Bps33R7-oVg

https://youtu.be/A438KYZXxG0

https://youtu.be/61SBN1BbyJs

Z każdym kilometrem jest gorzej i widać to gołym okiem.
Dodatkowo czuć na kulturze pracy silnika.
Zastanawiam się czy robić same wtryski czy zrzucać cały kolektor i robić też uszczelki pod nim.
Prawde mówiąc wd mógł dostać się i tam i nie wiadomo gdzie jest ta nieszczelność.
O ile dobrze rozumuję i mój tok rozumowania jest prawidłowy <bezradny>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 23:06   

To zwal całą góre,powymieniaj uszczelki kolektora,podcisnienia no wsio co tam w okolicy kolektora jest.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-02, 23:09   

Jak będę miał przed sobą wniosek urlopowy to będę się bawił. Rozbiorę go do cna.
WQrzają mnie te obroty, krew mnie zalewa jak na nie patrze.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 23:19   

Zmieniałes silnik i nie zadbałes o te detale??
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-02, 23:42   

Apo zrobiłem co mogłem ale po prawie 100 tys mogło się coś już popierdniczyć.

A ... jeden wie co za magik to drutował wcześniej, bo pewnie to auto obskoczyło nie jednego wielkiego znawce. I teraz trzeba po nich poprawiać.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 23:46   

Silnik kupiłeś dość świeży,sam go tam wstawiałeś więc jakie niby magiki ci grzebali?? No zgadza sie że 100tys to sie może zdarzyć to i owo.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-03, 17:23   

Apophis napisał/a:
Silnik kupiłeś dość świeży,sam go tam wstawiałeś więc jakie niby magiki ci grzebali??


Apo zacznijmy od tego, że auta nie posiadam od nowości, a wmawiasz mi coś co nie zadbałem. A skąd wiesz o co zadbałem, a o co nie ?
A jeśli zadbałem to równie dobrze mogło się zje...ć po tym czasie. Nic nie jest wieczne i wszystko ma prawo się popsuć.
Ja próbuje dojść co jest i co może być przyczyną takiego zajścia.



Czy ktoś może mi podać czy uszczelnienia wtrysków jak wyglądają, czy są dostępne, lub zamienne z innymi modelami ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-01-03, 17:46   

ernesto napisał/a:
Czy ktoś może mi podać czy uszczelnienia wtrysków jak wyglądają, czy są dostępne, lub zamienne z innymi modelami ?
Są dostępne po około 12 zeta w ASO, dolne i górne są takie same i mają numer 06A906145. Bez problemu znajdziesz zamiennik, np.: ELRING 893.889 ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.