Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-03, 20:45
|
|
|
Dzięki Dani, jutro przed robotą jadę zamawiać i pomału szykuję auto do doszczelnienia przy okazji zapodam nowe odmy jeszcze.
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, uszczelki do kolektora to nie będzie problemu, a jeszcze jest jakaś uszczelka zaraz za przepustnicą.
Może ktoś mi odnaleźć numer tej uszczelki ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-03, 20:53
|
|
|
Przy przepustnicy jest i tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-07, 23:01
|
|
|
http://allegro.pl/oringi-...5901885676.html
To jest coś takiego ? Wymiarem wyglądają na te same, ale czy będą pasować ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-07, 23:25
|
|
|
Tak to te |
_________________
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-07, 23:30
|
|
|
Erni te oringi są dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym.Ja płaciłem po 1.50 za sztukę.
W 4.2 i 2.8 są takie same. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-08, 22:51
|
|
|
Bartek Ostrowiec dziadowe miasto, zjeździłem dziś wszystkie sklepy i proponowali mi oring 7x3.5
Kiedy im powiedziałem, że potrzebuje dokładnie tego i tego to stwierdzili, że jest to niemożliwe, ręce opadają.
Niestety nie zadowalał mnie i zamówiłem na allegro. Jeszcze uszczelki kolektora i zabieram się za robotę.
Mam nadzieję, że będzie jakiś efekt. Puki co stoje z robotą bo nie mam zastępczego auta. A dodatkowo brak czasu podejrzewam sprawi, że ten kolektor będę robił tydzień jak nie lepiej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:37
|
|
|
No to Ja nie wiem U szwagra w 4.2 aqf robiłem klpy w kolektorze i też zamawiałem u siebie w motoryzacyjnym komplet uszczelek no i 16 tych oringów i wszystko szczelne.U siebie przed swietami wymieniałem wtrysk bo mi puszczał paliwko i też wymieniłem 12sztuk i jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:43
|
|
|
U mnie troche inaczej bo mam AKG to mam zupelnie inne oringi te na dole. Wymienilem je i dalej lekko kuleje. Podcisnienie dobre jest. Jutro zwalam rozrzad jeszcze raz bo jestem niemal calkowicie pewien ze blokady na ktore poskladalem sa z dupy - widze to ladnie na vagu bo mi korekty na wolnych obrotach na jednej glowicy leca prawie na 10% a na drugiej stoja na zero. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:45
|
|
|
Acha, erni moja rada jest taka, nie zwalaj kolektora. na poczatek zwal samą listwe wtryskowa i wymien oringi. To jest pol godziny roboty. Jak sie nie poprawi to zwalaj dopiero kolektor. No i bardzo uwazaj na momenty dokrecania dlugich srub, bo u mnie gwinty w glowicy machety wyrwali i musialem dotaczać szpilki na wymiar. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-08, 23:54
|
|
|
Dzięki Bugi.
Jutro może skończę A4 to zacznę pomału rozbierać ósemę. Poczekam aż przyjdą oringi od wtrysków i wymienię też przewody idące od listew wtryskowych lpg do wkrętek.
Ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie szczelności wkrętek gazowych w kolektorze ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-09, 00:07
|
|
|
Mozesz je wykrecic i dac na taki klej uszczelniający. Dzis tak właśnie miałem swoje robione. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-09, 09:42
|
|
|
A jak będę chciał zdjąć to będę rwał włosy z głowy.
Już pompowtryski ściągałem w Peuegot i musiałem łeb zdejmować bo zostały w środku. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-09, 20:34
|
|
|
ernesto napisał/a: | A jak będę chciał zdjąć to będę rwał włosy z głowy. | Oczywiście, że nie. Daj to na Loctite niebieski (czerwone opakowanie) i bez problemu odkręcisz |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-09, 22:06
|
|
|
Czyli wykręcić wkrętki i dosadzić im dodatkowo ten środek ? A może być coś innego np klej do gwintów niebieski, kurde nazwy nie pamiętam ale takie coś gdzieś się walało po warsztacie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|