|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-10, 17:59
|
|
|
danishow napisał/a: | czerwone opakowanie) | -tylko nie czerwony bo czerwony jest na stałe tylko raczej jaki kolor takie opakowanie
tylko ten co do wkrętek lpg |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-10, 23:44
|
|
|
Czerwone opakowanie Loctite 243 to klej do gwintów w kolorze niebieskim, uszczelnia ale i daję się bez problemu odkręcić ...używam od lat. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-11, 08:43
|
|
|
Potwierdzam, mam niebieski locktite w czerwonej butelce. Na niego mam posadzone wkretki rowniez tylko nie jestem do konca pewien czy on uszczelnia ale dalem go tyle ze jak zastygnie to musi byc szczelne <jezyk> |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-11, 15:14
|
|
|
moje butelki są niebieskie
tylko nie wiem co to za marka
sprawdzę to dam znać |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-08, 15:04
|
|
|
Wybaczcie, że dopiero teraz odpisuje
Pepi po raz kolejny ma u mnie browara
Wymieniłem przewody gazowe od wtryskiwaczy ale dalej był jeszcze problem.
Kluczowy moment się stał kiedy auto przestało chodzić na trzecim cylindrze i musiałem wracać do domu na petrolu
Po ekspertyzie padło na wtryskiwacz, więc postanowiłem wymienić obie listwy wtryskowe.
I na obecną chwilę problemy z obrotami się uspokoiły.
Auto chodzi równo i skończyły się drgawki i telepawki na N i P.
Teraz różnica między P, N -> D, R jest w granicach między 50 - 100 obr/min
Dodam jeszcze, ze przyczyną lewizny były listwy wtryskowe które były już nieszczelne. Sprawdziłem to zanurzając je do nafty i okazało się, że lecą bąbelki powietrza w miejscu gdzie jest skręcona listwa.
Tak więc mogę spokojnie odznaczy, że załatwione |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-05-24, 21:14
|
|
|
Problem z obrotami powracal po rozgrzaniu.
Po wymianie konwertera problem znikł |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |