Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-08, 21:13
|
|
|
Skoczyło dlatego że doktor zagęścił olej i uszczelniło tam gdzie miał przewiewy. Ale ja osobiście nie polecam jeździć na tym. To jest dobre dla handlarzy co sprzedają auta które mają wydmuszki zamiast silników. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-08, 22:52
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Mierzyłem pierścienie i na olejowym ciasno bardzo wchodzi 0,3mm, ale na górnym pierścieniu 1,3mm wchodzi. |
Szczelina na pierścieniach:
1 pierścień -- 0.35…0.50 -- Limit: 0.8
2 pierścień -- 0.60…0.80 -- Limit 1.0
Pierścień zgarniający -- 0.25…0.50 -- Limit 0.8
Luz w kanałkach pierścieniowych:
Pierścienie kompresyjne -- 0.02…0.08 -- Limit 0.20
Pierścień zgarniający -- 0.02…0.08 -- Limit 0.15
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-09, 02:57
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 21:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-09, 05:21
|
|
|
W starym silniku nie było co reanimować bo na 1 i 2 wyszło 0
W nowym silniku wszystkie trzymały 12 oprócz 7-ego który wydusił 5.
Mierzyłem już jakiś czas temu i wychodził w granicach 12 -13 na wszystkich. Nie mogę znaleźć tej kartki to dokładnie bym Ci podał jak było dokładnie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-04-09, 12:27
|
|
|
krzychu22.p1i, Dzięki tego szukałem. A czy te info jest do mojego AHC? Czy ogólnie? |
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-09, 13:50
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 21:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:47
|
|
|
piotrek1980 napisał/a: | Nafty raczej nic nie ubyło od wczoraj w tym cylindrze to dobrze czy źle? |
Dobrze. Znaczy się że się uszczelnił. Ale niech pływa dalej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:52
|
|
|
można delikatnie góra i duł poruszać |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:56
|
|
|
piotrek1980,
pepi napisał/a: | można delikatnie góra i duł poruszać |
Aby nie rozrusznikiem |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-09, 20:28
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 21:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-09, 20:38
|
|
|
piotrek1980, spokojnie. Nie wariuj. Miejmy nadziej że odpuści i wróci do normy. Wiem że się martwisz i zjadają Cie nerwy, przechodziłem to samo.
Wiesz nawet jeśli potem okaże się że góra jest do uszczelnienia to zawsze jest lepiej niż rozbierać wszystko i uszczelniać i górę i dół, Thu Thu Thu. Będzie dobrze |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-09, 23:25
|
|
|
Gabriel napisał/a: | krzychu22.p1i, Dzięki tego szukałem. A czy te info jest do mojego AHC? Czy ogólnie? |
Do AUW, pod AHC nie mogę coś wyszukać, ale powinno być dosyć podobnie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|