Autor |
Wiadomość |
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-02-11, 18:20
|
|
|
Całą masz przelutować. Pozastała część płytki jest w "kalafiorni" |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-11, 21:20
|
|
|
Problem z plusem i minusem podejrzewam będzie w manetce.
Wierzcie mi brudu jest tam od groma.
A to wina tego, że się jej po prostu nie używa.
Emil jak w końcu odzyskam swój sterownik z przelutowania od kolegi z forum, który lutuje się już prawie rok i będzie działał to zrobimy podmianę.
No chyba, że mój sterownik zaginął w akcji.
Tak czasami można polegać na znajomościach. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-11, 21:31
|
|
|
A powiedz Erneścieczy jest to jakaś strasznie skomplikowana sprawa ze ściągnięciem tej manetki? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-11, 21:54
|
|
|
emilus143 napisał/a: | czy jest to jakaś strasznie skomplikowana sprawa ze ściągnięciem tej manetki? | Odkręcasz Airbaga, potem kierownicę następnie demontujesz osłonę kolumny i masz już prawie manetki na wierzchu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-11, 22:03
|
|
|
Nie ma tragedii, wpadniesz kiedyś jak będzie mój kumpel któremu nie trzęsą się łapy to przelutujemy u Ciebie
Dani, nie trzeba kiery zdejmować. Wszystko robisz na aucie ja u siebie nie zdejmowałem kiery.
Tu chodzi o przelutowanie, przeczyszczenie styków w manetce która jest rozbieralna bez większego rozbierania auta |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-11, 22:11
|
|
|
ernesto napisał/a: | Tu chodzi o przelutowanie, przeczyszczenie styków w manetce która jest rozbieralna bez większego rozbierania auta | A to tak, wiem bo u siebie już rozbierałem i w sumie jeszcze raz będę musiał ...ale kolega pytał czy to kłopot z demontażem manetki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-11, 22:23
|
|
|
Dokładnie Dani z demontażem trzeba już drzeć wszystko, ale wydaje mi się, że u Emila można spróbować ją wyczyścić. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-11, 23:20
|
|
|
Ha ha "nie trzęsą się łapy". Ja już wiem co Ty tam Erneście robisz w tym Ostrowcu
Jak będziesz darł cały dolot, to daj koniecznie znać to wpadnę - zobaczę chcętnie jak się to rozbiera. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-02, 12:13
|
|
|
Odgrzebuję kotleta, ale obecnie też walczę z niesprawnym tempomatem i mam pytanie.
Czy idzie sprawdzić na stojącym, nieodpalonym samochodzie, czy tempomat się uruchamia?
Auto mam rozgrzebane i zanim go poskładam i wyjadę to minie pewnie tydzień, a chciałem sprawdzić, czy działa zanim zamontuję sterownik.
To, co zrobiłem to poprawa lutów na sterowniku tych 3. kondensatorów , gruszka wizualnie w stanie bardzo dobrym, nie syczy powietrzem, przewody chyba też ok. Nie wiem, czy jest jeszcze coś, co powinienem sprawdzić? |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2017-04-02, 13:27
|
|
|
Chris napisał/a: | Odgrzebuję kotleta, ale obecnie też walczę z niesprawnym tempomatem i mam pytanie.
Czy idzie sprawdzić na stojącym, nieodpalonym samochodzie, czy tempomat się uruchamia?
Auto mam rozgrzebane i zanim go poskładam i wyjadę to minie pewnie tydzień, a chciałem sprawdzić, czy działa zanim zamontuję sterownik.
To, co zrobiłem to poprawa lutów na sterowniku tych 3. kondensatorów , gruszka wizualnie w stanie bardzo dobrym, nie syczy powietrzem, przewody chyba też ok. Nie wiem, czy jest jeszcze coś, co powinienem sprawdzić? |
W przedlifcie nie sprawdzisz na pewno nic na postoju. tempomat aktywuje się dopiero przy 50km/h. Ale w 95% nie działającego tempomatu są zimne luty, więc pewnie i u Ciebie tak będzie. Mój po takiej reanimacji już 2 i poł roku śmiga. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-02, 14:03
|
|
|
Myślałem, że może chociaż na zegarach pojawia się jakaś ikonka, ale skoro nie to pozostaje mi złożyć szrota do kupy... |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-02, 15:25
|
|
|
Możesz jeszcze rozebrać przełącznik w manetce kierunków i przetrzeć delikatnie styki papierem wodnym. U mnie były zaśniedziałe i nie kontaktowały. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-03, 23:22
|
|
|
Tu masz bardzo dobry filmik obrazujący diagnostykę, którą można przeprowadzić na postoju:
-> https://www.youtube.com/watch?v=Xb2q9ChNNkE |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-04, 17:21
|
|
|
Dzięki, ale chyba za duża rzeźba w kale... Wolę złożyć do kupy i się przejechać. |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-04-12, 14:42
|
|
|
gtfan napisał/a: | Możesz jeszcze rozebrać przełącznik w manetce kierunków |
a jak dokładnie się do tego zabrać,żeby czegoś nie sp....... |
|
|
|
|
|