|
Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-04-13, 17:59
|
|
|
dzieki,super opis |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-16, 15:33
|
|
|
Wracam do tematu, bo po przelutowaniu 3 wskazanych kondensatorów w sterowniku tempomat nadal nie działa.
Jeszcze raz przejrzałem ten temat i tak się tylko zastanawiam, czy, jeśli gdzieś będzie nieszczelność, to tempomat powinien się uruchomić, ale nie będzie działał?
A tak w ogóle, to czy po włączeniu tempomatu na FISie wyświetla się jakiś komunikat? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-16, 18:18
|
|
|
Wymiana kondensatorów niewiele daje. Trzeba poprawić luty na całej płytce.
Przy nieszczelności w układzie pompa się załączy ale nie zassie gruszki przy przepustnicy.
Załączenie tempomatu nie jest niczym sygnalizowane.
Raz jeszcze odsyłam do filmiku, który linkowałem. Pozwala wykluczyć prawie wszystkie problemy elektryczne. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-16, 18:56
|
|
|
Czyli, że na FISie nie ma nawet najmniejszej wzmianki, że jedziemy na tempomacie? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-04-16, 19:36
|
|
|
Nie ma. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-04-16, 21:05
|
|
|
No to może ja nawet nie wiem, że mój tempo działa.
Ktoś mi może objaśnić obsługę tempomatu w D2? W nowych autach to wiadomo - włączamy tempomat i manetką ustawiamy prędkość.
Dobrze rozumuję, że w D2 włączenie tempomatu to po prostu zablokowanie pedału gazu w pozycji, w jakiej w danej chwili go wciskamy?
Do czego w takim razie służy przycisk FIX?
PS.
Jednak w Hummerze to jest proste rozwiązanie - zwykła wajcha, mechanicznie połączona linką z pedałem gazu, którą reguluje się jego położenie.
Ok. Znalazłem temat o obsłudze tempomatu.
Będę próbował. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |