Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tempomat nie działa  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-04-12, 15:04   

https://a4-klub.pl/topic/248958-regeneracja-manetka-tempomatu/
_________________
Four rings to rule them all
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-13, 17:59   

dzieki,super opis <okok>
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-16, 15:33   

Wracam do tematu, bo po przelutowaniu 3 wskazanych kondensatorów w sterowniku tempomat nadal nie działa.
Jeszcze raz przejrzałem ten temat i tak się tylko zastanawiam, czy, jeśli gdzieś będzie nieszczelność, to tempomat powinien się uruchomić, ale nie będzie działał?
A tak w ogóle, to czy po włączeniu tempomatu na FISie wyświetla się jakiś komunikat?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-04-16, 18:18   

Wymiana kondensatorów niewiele daje. Trzeba poprawić luty na całej płytce.
Przy nieszczelności w układzie pompa się załączy ale nie zassie gruszki przy przepustnicy.
Załączenie tempomatu nie jest niczym sygnalizowane.
Raz jeszcze odsyłam do filmiku, który linkowałem. Pozwala wykluczyć prawie wszystkie problemy elektryczne.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-16, 18:56   

Czyli, że na FISie nie ma nawet najmniejszej wzmianki, że jedziemy na tempomacie?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-04-16, 19:36   

Nie ma.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-04-16, 21:05   

No to może ja nawet nie wiem, że mój tempo działa. :D
Ktoś mi może objaśnić obsługę tempomatu w D2? W nowych autach to wiadomo - włączamy tempomat i manetką ustawiamy prędkość.
Dobrze rozumuję, że w D2 włączenie tempomatu to po prostu zablokowanie pedału gazu w pozycji, w jakiej w danej chwili go wciskamy?
Do czego w takim razie służy przycisk FIX?

PS.
Jednak w Hummerze to jest proste rozwiązanie - zwykła wajcha, mechanicznie połączona linką z pedałem gazu, którą reguluje się jego położenie. :)

Ok. Znalazłem temat o obsłudze tempomatu.
Będę próbował.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.