Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-28, 21:21
|
|
|
wychodzi że czujnik jest z drugiej strony :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-28, 21:26
|
|
|
Dokładnie tak jak mówisz. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-11-30, 00:07
|
|
|
Czujniki poziomu paliwa są 2, po jednym w każdej komorze baku. |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-02-05, 15:34
|
|
|
wg mnie wskaźnik jest tylko po lewej stronie auta bo jest tam podziałka z konektorami i pływak jak opada to jedzie po tych konektorach wyzwalając odpowiedni napięcie wskazujące odpowiedni poziom baku, a przy pompie jest tylko pływak w tubie z dwoma kabelkami pokazujący jedynie rezerwę..
to tak dla jasności |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-05, 20:42
|
|
|
jaano napisał/a: | wg mnie wskaźnik jest tylko po lewej stronie auta bo jest tam podziałka z konektorami i pływak jak opada to jedzie po tych konektorach wyzwalając odpowiedni napięcie wskazujące odpowiedni poziom baku, a przy pompie jest tylko pływak w tubie z dwoma kabelkami pokazujący jedynie rezerwę..
to tak dla jasności |
Mylisz się. Czujniki są połączone ze sobą szeregowo i ich wspólna rezystancja wskazuje poziom paliwa. Cytat z Elsy:
"Before removing the two fuel gauge senders, use an ohmmeter to check whether the resistance values of the senders correspond with the fuel gauge reading. The two senders are wired in series, so the two resistance values must be added together in order to check the fuel gauge reading." |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-02-25, 13:22
|
|
|
Może i są połączone ze sobą ale podejrzewam, że tylko po to by pokazać rezerwę, ten pływak przy pompie nic innego nie wskaże - możesz sobie nim poruszać, pływak dokładny jest tylko po lewej stronie.
Bo jak wytłumaczysz to że jak staniesz na jakimś skośnym terenie to nagle z 1/3 baku robi się rezerwa i dopiero jak się wyjedzie na prostą to zaraz wszystko wraca do normy?
pozdr |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mcswistak
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: S8 4.2
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 17 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-05-05, 08:06
|
|
|
Daro 72 swego czasu wymieniłem pompę paliwa wg twojego schematu postępowania ale nie wypija mi paliwa do końca muszę mieć pełny zbiornik, do 3/4 schodzi potem ewentualnie na gazie awaryjnie mogę odpalić.
Mam pytanie w związku z tym do Ciebie Czy wymieniłeś uszczelki na koszu, czy tylko precyzja składania??? |
_________________ bassuje mi to...
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-05-05, 08:14
|
|
|
Cytat: | Czy wymieniłeś uszczelki na koszu, czy tylko precyzja składania??? |
Hej , ja parę dni temu wymieniałem pompę paliwa , oglądałem ten "o ring" co jest w koszu czy właśnie nie jest popękany i czy jest cały , włożyłem pompę i też wyciągnął mi paliwo do 1/4 zbiornika i nie chciał odpalić , podniosłem pompę delikatnie do góry , około 4 cm i włożyłem z powrotem .
Próba odpalenia i nic , jeszcze raz zakręciłem i odpalił :mrgreen:
Tak że może być wina złego obsadzenia kosza . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-05, 08:39
|
|
|
mcswistak napisał/a: | daro72 swego czasu wymieniłem pompę paliwa wg twojego schematu postępowania ale nie wypija mi paliwa do końca muszę mieć pełny zbiornik, do 3/4 schodzi potem ewentualnie na gazie awaryjnie mogę odpalić. |
Kolego mcswistak, na początek sprawa porządkowa...
- popraw swój profil w polu "Rocznik" bo nie wiadomo jakim autem się poruszasz
Co do twojego problemu to albo nieprawidłowo złożyłeś kosz pompy, albo nieprawidłowo osadziłeś go w zbiorniku co jednak nie jest łatwe.... albo kosz jest uszkodzony albo zastosowałeś tańszy zamiennik oryginalnej pompy która nie jest właściwa do A8/S8. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-05-10, 20:25
|
|
|
ma kots może wymiary oringów znajdujacych sie przy pompie / koszu ? musze je powymieniać, a chcialbym zanim zabiore sie do roboty miec wszystko pod ręką. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
hojrak475
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 2 Skąd: NI. Craigavon
|
Wysłany: 2013-05-28, 21:17 Pompa paliwa
|
|
|
Koledzy mam bardzo wielką prośbę posiadam Audi A8 (4D2,4D8) 4.2 Quattro 95r kod silnika ABZ i czy ktoś wie dokładnie o jakaim nr seryjnym bedzie pompa zależy mi na tym żeby jusz ja zamówić a jeszcze nie mam jej wyciagnietej a czas mnie goni i potrzebuje żeby furka była na chodzie jak naj szybciej BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY za pomoc |
_________________ Krzysztof |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-05-29, 13:43
|
|
|
gtfan dziękóweczka! |
|
|
|
|
|