Autor |
Wiadomość |
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-06-06, 12:23
|
|
|
A czy ktoś może pamięta czy pod przewód paliwowy przykręcany już do góry kosza wchodzą 2 podkładki pod, i na przewód, czy tylko jedna na górną część przewodu między przewód a śrubę..? |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-06-06, 16:19
|
|
|
Na tym oczku trzeba 2 podkładki z góry i z dołu. A przynajmniej logicznie mi się tak to wydaje. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-06-09, 09:17
|
|
|
foxik33 napisał/a: | A czy ktoś może pamięta czy pod przewód paliwowy przykręcany już do góry kosza wchodzą 2 podkładki pod, i na przewód, czy tylko jedna na górną część przewodu między przewód a śrubę..? |
Fabrycznie są tam dwie podkładki, z góry i z dołu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
foxik33
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2013 Posty: 198 Skąd: Szydłowiec/Radom
|
Wysłany: 2013-06-09, 13:38
|
|
|
i właśnie rozmiar tej oto podkładki ma bardzo duże znaczenie podczas końcowego montażu.
Zbyt duża podkładka zostaje zdeformowana/obrobiona już przy dokręcaniu przewodu.
Na foto widać rozmiar oryginalnych podkładek, jakie muszą być zamontowane.
Może komuś na przyszłość się to przyda. ;-)
Podkładki w cenie 80gr/szt ;-)
Po każdym rozkręcaniu w sumie dobrze zmienić podkładkę, aby nigdzie się nie sączyło paliwko.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-09-24, 12:53
|
|
|
U mnie też rozmazane,mógłby ktoś jeszcze raz to wrzucić,właśnie przymierzam się do wymiany pompy od Ciebie foxik33
[ Dodano: 2013-09-24, 13:55 ]
Dobra,już mam. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-21, 21:04
|
|
|
A moglby mi ktos powiedziec jak jest mocowana rurka od webasto do kosza? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-22, 22:20
|
|
|
uszek napisał/a: | A moglby mi ktos powiedziec jak jest mocowana rurka od webasto do kosza? |
Kosz do aut z dodatkowym ogrzewaniem postojowym jest inny - na górze ma dodatkowy króciec na rurkę do webasto i w środku ma dodatkową rurkę biegnącą w dół kosza.
Co gorsza, o ile dobrze kojarzę, kosze "bez webasto" i "z webasto" mają ten sam numer części :roll:
W razie jakby co posiadam kompletny i sprawny kosz pompy paliwa pod webasto - numer 4D0.201.743.E ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-23, 16:36
|
|
|
No dzis wlasnie probowalem sie dostac do pompy przez tylne siedzenia, a tu zonk na calej dlugosci blacha. Mam butle za siedzeniami i chciałem jej nie demontowac ale widze ze sie nie da:) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-23, 17:47
|
|
|
No niestety dlatego ja nie zakładałem walca a w koło. Dostep do popmy paliwa i wg zbiornika jest tylko od strony bagaznika. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-23, 18:20
|
|
|
No szkoda ze poprzedni wlasciciel o tym nie pomyslal |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-24, 09:33
|
|
|
Ja mam u siebie zamiennik za 210zł i sam wymieniałem i bez problemu jeździ do stanu rezerwy. Pompa oczywiście posiadała 2 króćce. Roboty troszkę dużo bo mam butle LPG walec. |
_________________
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-12-22, 13:57
|
|
|
karol208, jak wzmienialem pompe paliwa tey kupilem w takiej cenie tylko masz farat bo umnie jak wskaznik zejdzie minimalnie ponizej cwiartki baku to juz nie pali ;/ |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-22, 20:10
|
|
|
karol208 napisał/a: | Ja mam u siebie zamiennik za 210zł i sam wymieniałem i bez problemu jeździ do stanu rezerwy. Pompa oczywiście posiadała 2 króćce. Roboty troszkę dużo bo mam butle LPG walec. |
dokladnie jak u mnie...zamiennik mam bodajze QAPa za 180pln. jak dla mnie i od roku chodzi bez zastrzezen. Natomiast wyjecie to juz pikus jest po usunieciu walca LPG |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-18, 16:41
|
|
|
może ktoś podesłać linka gdzie kupował tą pompę QAP |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-02-18, 16:57
|
|
|
panowie jak mam cwiartkę to tragedia odpalić jak połowa czy pełny to juz lepiej ale krecić z 3-4 sek trzeba , to uszczelki w koszu czy pompa ?jak ciepły na dotyk . |
|
|
|
|
|