Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Wyjęcie pompy paliwa  
Autor Wiadomość
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-08-18, 13:12   

Panowie pompe z koszem wywaliłem i przy okazji chce naprawić czujnik poziomu paliwa. Bo raz mi pokazuje pół baku pojeżdze troche spada do rezerwy i później wskazówka leży doleje 10litrów i znów wskakuje na pół baku albo mniej/wiecej. ostatnio zanim mi się pompa zatarła to wskazówka leżała ciągle na 0 i pewnie się zapomniałem i zatarłem pompe. gdzie jest dokładnie ten pływak jeden wyjąłem przy demontażu pompy wystarczy go wyczyścić ?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-18, 13:17   

Tak wystarczy go wyczyścić zawiesza sie bo pewnie zadko używany :P
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-08-19, 12:19   

nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje.. bo ten jest całkiem sprawny chodzi jak masełko. A co do używania to zalewam około 100l miesięcznie PB więc jest używany.. chyba że gdzieś indziej leży problem.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-19, 12:28   

swiezak1111 napisał/a:
nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..

O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-08-19, 16:08   

Dziękuję
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-08-19, 22:58   

FOSS napisał/a:
swiezak1111 napisał/a:
nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje..

O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających.

Potwierdzam są dwa na 100% ja swoją pompę o mały włos nie uśmierciłem przez niesprawność jednego z nich. Wskazywał że jest prawie pół zbiornika po czym się okazało że pompa nie miała co ciągnąć.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-08-20, 16:08   

Pompa siedzi auto pali kolejne pytanie.

Dlaczego pompa hałasuje ?
dochodzi odgłos z kosza taki jak by piszczący pasek nonstop. nie jest to głośne ale słychać jak się otworzy bagażnik...

po dociśnięciu jej tym pierścieniem czarnym dociskowym teraz tez ją słychać tylko już nie piszczy tylko buczy,

A teraz auto pochodziło trochę i gaśnie. po kilku min znów odpalam znów troche chodzi i gaśnie...

Miałem odłączony czujnik od lewej pompy albo pływaka nie wiem teraz podłączyłem i auto chodzi chodzi chociaż pompa dalej buczy...

Auto znów po 5minutach zaczęło się dusić zapalała się kontrolka silnika i zgasło teraz nie chce odpalić nie próbuje kolejny raz bo nie chce zatrzeć pompy. Dodam że pompe mam oryginalną VDO.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-20, 17:46   

A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-08-20, 18:41   

Mam usterkę musze mieć ponad połowe zbiornika nie wiem jak można inaczej ten kosz osadzić.. pasuje idealnie i ten pręt z oringien i wszystko. Przed zatarciem pompy mogłem jeździć nawet z 1/4 zbiornika. będę musiał sie pobawić na dniach i osadzić go idealnie.
tak FOSS został zalany.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 68
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-11-13, 20:16   

FOSS napisał/a:
A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem?

A jak zalać kosz?
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-11-13, 20:31   

Normalnie przez wlew paliwa ze 3-5litrów wlać ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-11-13, 21:01   

Kosz powinien się uzupełnić po przez przekręcenie stacyjki na zapłon. Zanim odpalisz auto, zalej benzynę. W kosz wchodzi około 3 litrów. Jak dasz na zapłon będziesz słyszał jak pompa uzupełnia kosz. Ma być słychać charakterystyczny dźwięk zalewania.
Nie piskliwy odgłos.
Ja osobiście jestem uczulony na dźwięk zalewanego kosza. Mam uszkodzony wskaźnik i nie raz przeraziło mnie dziwne odgłosy pompy.
Nie miała co zassać.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-11-13, 23:19   

ernesto, małe sprostowanie.
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w baku paliwem już będącym w koszu. Jak w koszu pusto to nic się samo nie uzupełni.
3. Przy szczelnym układzie w baku raz zalany kosz jest stale zalany (ok. 1,75L razem w koszu i jego podstawce).
4. Dźwięki, które słyszysz po przekręceniu zapłonu to punkt 2.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-11-14, 06:46   

gtfan napisał/a:
ernesto,
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w

A żyłem w przekonaniu że jest inaczej :D
Człowiek uczy się całe życie ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-14, 08:27   

Cytat:
A żyłem w przekonaniu że jest inaczej :D
Człowiek uczy się całe życie ;)


Ucz się ucz, nie bez powodu pisze w serwisówce, że trzeba nalać około 5l benzyny. To coś podobnego jak z pompą zalewową, nie zalejesz nie pociągnie :P
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.