Autor |
Wiadomość |
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-08-18, 12:12
|
|
|
Panowie pompe z koszem wywaliłem i przy okazji chce naprawić czujnik poziomu paliwa. Bo raz mi pokazuje pół baku pojeżdze troche spada do rezerwy i później wskazówka leży doleje 10litrów i znów wskakuje na pół baku albo mniej/wiecej. ostatnio zanim mi się pompa zatarła to wskazówka leżała ciągle na 0 i pewnie się zapomniałem i zatarłem pompe. gdzie jest dokładnie ten pływak jeden wyjąłem przy demontażu pompy wystarczy go wyczyścić ? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-18, 12:17
|
|
|
Tak wystarczy go wyczyścić zawiesza sie bo pewnie zadko używany |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-08-19, 11:19
|
|
|
nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje.. bo ten jest całkiem sprawny chodzi jak masełko. A co do używania to zalewam około 100l miesięcznie PB więc jest używany.. chyba że gdzieś indziej leży problem. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-19, 11:28
|
|
|
swiezak1111 napisał/a: | nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje.. |
O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-08-19, 15:08
|
|
|
Dziękuję |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-19, 21:58
|
|
|
FOSS napisał/a: | swiezak1111 napisał/a: | nie ma pływaka z drugiej strony też jest tylko jeden coś mi się nie wydaje.. |
O ile nikt nic przy twoim aucie nie dłubał to w zbiorniku paliwa masz 2 czujniki poziomu paliwa, jeden w koszu pompy paliwa po stronie pasażera i drugi sam tylko czujnik po stronie kierowcy. Oba dostępne z bagażnika po demontażu tych klapek zaślepiających. |
Potwierdzam są dwa na 100% ja swoją pompę o mały włos nie uśmierciłem przez niesprawność jednego z nich. Wskazywał że jest prawie pół zbiornika po czym się okazało że pompa nie miała co ciągnąć. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-08-20, 15:08
|
|
|
Pompa siedzi auto pali kolejne pytanie.
Dlaczego pompa hałasuje ?
dochodzi odgłos z kosza taki jak by piszczący pasek nonstop. nie jest to głośne ale słychać jak się otworzy bagażnik...
po dociśnięciu jej tym pierścieniem czarnym dociskowym teraz tez ją słychać tylko już nie piszczy tylko buczy,
A teraz auto pochodziło trochę i gaśnie. po kilku min znów odpalam znów troche chodzi i gaśnie...
Miałem odłączony czujnik od lewej pompy albo pływaka nie wiem teraz podłączyłem i auto chodzi chodzi chociaż pompa dalej buczy...
Auto znów po 5minutach zaczęło się dusić zapalała się kontrolka silnika i zgasło teraz nie chce odpalić nie próbuje kolejny raz bo nie chce zatrzeć pompy. Dodam że pompe mam oryginalną VDO. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-20, 16:46
|
|
|
A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-08-20, 17:41
|
|
|
Mam usterkę musze mieć ponad połowe zbiornika nie wiem jak można inaczej ten kosz osadzić.. pasuje idealnie i ten pręt z oringien i wszystko. Przed zatarciem pompy mogłem jeździć nawet z 1/4 zbiornika. będę musiał sie pobawić na dniach i osadzić go idealnie.
tak FOSS został zalany. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-13, 20:16
|
|
|
FOSS napisał/a: | A czy po montażu pompy i włożeniu kosza do zbiornika kosz został zalany paliwem? |
A jak zalać kosz? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-11-13, 20:31
|
|
|
Normalnie przez wlew paliwa ze 3-5litrów wlać |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-13, 21:01
|
|
|
Kosz powinien się uzupełnić po przez przekręcenie stacyjki na zapłon. Zanim odpalisz auto, zalej benzynę. W kosz wchodzi około 3 litrów. Jak dasz na zapłon będziesz słyszał jak pompa uzupełnia kosz. Ma być słychać charakterystyczny dźwięk zalewania.
Nie piskliwy odgłos.
Ja osobiście jestem uczulony na dźwięk zalewanego kosza. Mam uszkodzony wskaźnik i nie raz przeraziło mnie dziwne odgłosy pompy.
Nie miała co zassać. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-11-13, 23:19
|
|
|
ernesto, małe sprostowanie.
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w baku paliwem już będącym w koszu. Jak w koszu pusto to nic się samo nie uzupełni.
3. Przy szczelnym układzie w baku raz zalany kosz jest stale zalany (ok. 1,75L razem w koszu i jego podstawce).
4. Dźwięki, które słyszysz po przekręceniu zapłonu to punkt 2. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-11-14, 06:46
|
|
|
gtfan napisał/a: | ernesto,
1. Kosz, po wymianie pompy, się zalewa poprzez wlew paliwa.
2. Po przekręceniu zapłonu dobija się ciśnienie na listwie i wstępnie zalewa system rurek w |
A żyłem w przekonaniu że jest inaczej
Człowiek uczy się całe życie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-14, 08:27
|
|
|
Cytat: | A żyłem w przekonaniu że jest inaczej
Człowiek uczy się całe życie |
Ucz się ucz, nie bez powodu pisze w serwisówce, że trzeba nalać około 5l benzyny. To coś podobnego jak z pompą zalewową, nie zalejesz nie pociągnie |
_________________
|
|
|
|
|
|