Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Wyjęcie pompy paliwa  
Autor Wiadomość
Mc_Abra 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Silesia
Wysłany: 2015-11-03, 21:07   

odgrzeję nieco, mi wskaźnik pokazuje cały czas ok 3/4 baku.
Komp ma paliwa na 300-500 kilometrów według tego co pokazuje, a wczoraj jak gdyby nigdy nic zabrakło mi paliwa.
Dźwinie mi zabrakło, to że w środku lasu w środku nocy to nic to akurat.
Dziwnie, gdyż w pewien sposób... dostojnie. Silnik kulał, na kilka cylindrów pracował, ale pozwolił się wtoczyć na dosyć wysoki krawężnik i zaparkować.
Wskazówka działa, ponieważ po odłączeniu wtyczki od pływaka opada na zero, zapewne pływak się zwiesił, problem tylko mam taki, że nie mogę za żadne skarby odkręcić tego plastiku trzymającego pływak z bagażnika.
<bezradny>
_________________
Gość when was the last time you just went for a drive?
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2015-11-30, 13:33   

Też trochę to odgrzeje i mam podobny problem pompę wyciągałem już parę razy i spuściłem nawet paliwo ze zbiornika wskaźniki pokazują dobrze ale pompa jak ma połowę zbiornika nie potrafi załapać paliwa tak jak by kosz był a wysoko pompę ustawiam według tych magicznych znaków ale i tak to h&%a daje dochodzi do połowy zbiornika i pchaj pan sam
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-01, 16:05   

uszczelki nowe czy stare ?
 
 
RemuSkm 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 61
Skąd: Mniszków
Wysłany: 2015-12-01, 19:06   

nowe
 
 
djwaldee 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 104
Skąd: Chocianów
Wysłany: 2015-12-27, 18:24   

Mi pokazuje nieco ponad połowę i wtedy już auto nie pali ( w połowie między 1/2 a 3/4 ). Zalewam paliwem z 10 l i wskaźnik podskakuje. Na trzepakach jak byłem i robiłem przeglad tak autem wytrząsło, że wskazówka opadła na prawie zero, ale teraz znowu wskazuje jak przed trzepakami czyli brak paliwa na nieco ponad połowa zbiornika. Poprzedni własciciel pompe podobno wymieniał bo padła. Pytanie takie, źle osadzona pompa czy pływak walnięty. Przemawiałoby wiele za pompą ale te trzepoaki nieco mi watpliwości wprowadziły skoro po nich opadło na 0. W zasadzie mógłbym tak jedzić wiedząc na której kresce jest 0 ( wizualnie 3/4 zbiornika jest lepsze niż prawie 0 :) ) ale chce miec porobione wszystko na tip top.
 
 
Satyavan 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 45
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-01-04, 17:02   

U mnie bardzo podobnie, zawsze musi być przynajmniej dwie kreski poniżej połowy inaczej auta nie odpalę. Wystarczy przechył auta na prawą stronę i wskaźnik potrafi zejść na rezerwę. To jest tylko przy odpalaniu, bo w trakcie jazdy mogę wyjeździć do ostatniej kreski rezerwy i nic się nie dzieje.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-04, 17:06   

Jak ktos sie nie czuje na siłach(ja sie nie czuje) to niech da do wymiany,poprawy komus kto zna temat doskonale i w 20minut sie upora. Niedługo planuje u siebie profilaktyczna wymiane pompy bo moja juz z 10lat ma albo lepiej
 
 
Pionierek 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8d2
Wiek: 38
Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-22, 00:56   

Gość napisał/a:
Jak ktos sie nie czuje na siłach(ja sie nie czuje) to niech da do wymiany,poprawy komus kto zna temat doskonale i w 20minut sie upora. Niedługo planuje u siebie profilaktyczna wymiane pompy bo moja juz z 10lat ma albo lepiej

3 dniowa walka i auto nadal nie jest 100% sprawne , oczywiście nie będę oryginalny w części spostrzeżeń ale jadę po kolei:pompa VDO 4D0906091 i w systemie wyskoczył zamiennik BOSCh 0580314068 miał pasować 😀 Pasuje ale niema drugiego króćca i niestety wspaniały system A8D2 nie będzie działał. Jak będzie dużo paliwa to da radę 😀 nie wiem czy było o tym pisane ale wlew paliwa jest tak skonstruowany że w pierwszej kolejności zalewa paliwem kosz z pompą warto to wiedzieć bo gdy będziemy mieli mało paliwa w zbiorniku i chcemy się upewnić że problem nie palenia auta leży po stronie pompy i całego ustrojstwa z koszem to wystarczy wlać 3-4 l. Jak auto odpali tzn. że problem w 100 jest w ,,zbiorniku". Ogólnie cały ten system bardzo mi się nie podoba bo jest dość skomplikowany i ma dużo ,,słabych" punktów. Ok możemy wszystko wymienić jak należy oringi pompa VDO to i tak mi się wydaje że w momencie kiedy użytkownik będzie dość często dopuszczał do rezerwy to auto w pewnym momencie poprostu stanie. Tu na forum ktoś opisał problem tego króćca od którego wiele zależy i metodę z przewodem na jego ominięcie to chyba dobry pomysł na wyeliminowanie jednej słabej strony tego msystemu nawet zastanawiałem się dlaczego producent tego nie zastosował ? To rozwiązanie nie eliminuje jednak do końca problemu suchego kosza przy niskim poziomie paliwa dajmy na to jakiś przechył i pompka VDO przez chwilę popracuje na sucho .Na drodze panują różne warunki i nie zawsze można utrzymać bogaty stan paliwa😀 Co myślicie o zewnętrznej pompce paliwa? Kosz zostaje a przewód zasilający podłączony bezpośrednio do trójnika ssawek ,pompka zewnętrzna nie dużych rozmiarów ładnie schowana i poprzedzona nie dużym filterkiem , oczywiście elektryka pociągnięta od oryginalnej wtyczki. Wiem że to może pachnieć druciarstwem 😀 jednak uważam że ten oryginalny system jest mocno ryzykowny ma za dużo słabych punktów i warto poszukać niezawodnego rozwiązanie.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-22, 08:38   

Prawie OK za jednym wyjatkiem.System ssawek to nie ssawki.Owszem nimi dostarczane jest paliwo ale nie poprzez ssanie.Pompka zewnetrzna o ktorej wspominasz nie moze byc jak olkresliles nieduzych rozmiarow.Musi byc odpowiednich z zapasem wydajnosci.Kosz jako jedyny w zbiorniku jest zawsze pelny.Jazda na rezerwie to nie jazda z sucha pompa wlasnie przez system ,,ssawek,,Jesli po postoju masz pusty kosz to problem w dolnej uszczelce.Jesli problem z ,,poziomem ponizej polowy zbiornika,, to problem z kruccem .Uszczelki nie przerobisz.Ma byc dobrze i koniec.To ze papraki dziurawili kosze i robili inne czarne modly niestety nam nie ulatwia ale kosz i uszczelka ma byc OK.W przypadku krucca mozna jesli sa problemy z trafieniem i szczelnascia zrobic to na porzadnie (pewnie) z wezykiem zapewniajacym poprawna prace.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-22, 08:50   

dać drugą pompę która będzie przepompowywać paliwo z drugiej części baku do kosza :]
to raczej lepsze
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-12-25, 11:45   

no tak, ale jak damy ori pompe i nowy zestaw uszczelek to musi śmigać, no tak czy nie??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-25, 12:37   

tak pod warunkiem że nie będziesz śmigał poniżej połowy baku
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 114
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2018-03-11, 21:45   

Witam szukam pompy paliwowej do A8 D2 4,2 V8 widze tylko w postach VDO czy jakoś inna ktoś testował czy będzie działać. Czy takie firmy Messmer lub magneti marelli ktoś testował.
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-11, 23:05   

Jak trafisz, albo podziala jakis czas, albo... padnie zaraz. Akurat na tym nie warto oszczedzac bo kupa roboty z wymiana i prawidlowym osadzeniem jej (tym bardziej jak robisz to pierwszy raz)
_________________
Black Cars Matters
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-12, 04:57   

Ktoś jeszcze na forum polecał QAP 14 072. Ale jak dice 111 napisał co oryginał to oryginał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.