Autor |
Wiadomość |
Mc_Abra
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Kwi 2015 Posty: 22 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 2015-11-03, 21:07
|
|
|
odgrzeję nieco, mi wskaźnik pokazuje cały czas ok 3/4 baku.
Komp ma paliwa na 300-500 kilometrów według tego co pokazuje, a wczoraj jak gdyby nigdy nic zabrakło mi paliwa.
Dźwinie mi zabrakło, to że w środku lasu w środku nocy to nic to akurat.
Dziwnie, gdyż w pewien sposób... dostojnie. Silnik kulał, na kilka cylindrów pracował, ale pozwolił się wtoczyć na dosyć wysoki krawężnik i zaparkować.
Wskazówka działa, ponieważ po odłączeniu wtyczki od pływaka opada na zero, zapewne pływak się zwiesił, problem tylko mam taki, że nie mogę za żadne skarby odkręcić tego plastiku trzymającego pływak z bagażnika.
|
_________________ Gość when was the last time you just went for a drive? |
|
|
|
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2015-11-30, 13:33
|
|
|
Też trochę to odgrzeje i mam podobny problem pompę wyciągałem już parę razy i spuściłem nawet paliwo ze zbiornika wskaźniki pokazują dobrze ale pompa jak ma połowę zbiornika nie potrafi załapać paliwa tak jak by kosz był a wysoko pompę ustawiam według tych magicznych znaków ale i tak to h&%a daje dochodzi do połowy zbiornika i pchaj pan sam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-01, 16:05
|
|
|
uszczelki nowe czy stare ? |
|
|
|
|
RemuSkm
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat 4HP24A CML
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Lip 2014 Posty: 61 Skąd: Mniszków
|
Wysłany: 2015-12-01, 19:06
|
|
|
nowe |
|
|
|
|
|
|
|
djwaldee
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 27 Lip 2015 Posty: 104 Skąd: Chocianów
|
Wysłany: 2015-12-27, 18:24
|
|
|
Mi pokazuje nieco ponad połowę i wtedy już auto nie pali ( w połowie między 1/2 a 3/4 ). Zalewam paliwem z 10 l i wskaźnik podskakuje. Na trzepakach jak byłem i robiłem przeglad tak autem wytrząsło, że wskazówka opadła na prawie zero, ale teraz znowu wskazuje jak przed trzepakami czyli brak paliwa na nieco ponad połowa zbiornika. Poprzedni własciciel pompe podobno wymieniał bo padła. Pytanie takie, źle osadzona pompa czy pływak walnięty. Przemawiałoby wiele za pompą ale te trzepoaki nieco mi watpliwości wprowadziły skoro po nich opadło na 0. W zasadzie mógłbym tak jedzić wiedząc na której kresce jest 0 ( wizualnie 3/4 zbiornika jest lepsze niż prawie 0 ) ale chce miec porobione wszystko na tip top. |
|
|
|
|
Satyavan
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP-19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 45 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2016-01-04, 17:02
|
|
|
U mnie bardzo podobnie, zawsze musi być przynajmniej dwie kreski poniżej połowy inaczej auta nie odpalę. Wystarczy przechył auta na prawą stronę i wskaźnik potrafi zejść na rezerwę. To jest tylko przy odpalaniu, bo w trakcie jazdy mogę wyjeździć do ostatniej kreski rezerwy i nic się nie dzieje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-04, 17:06
|
|
|
Jak ktos sie nie czuje na siłach(ja sie nie czuje) to niech da do wymiany,poprawy komus kto zna temat doskonale i w 20minut sie upora. Niedługo planuje u siebie profilaktyczna wymiane pompy bo moja juz z 10lat ma albo lepiej |
|
|
|
|
Pionierek
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: A8d2
Wiek: 38 Dołączył: 18 Gru 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-12-22, 00:56
|
|
|
Gość napisał/a: | Jak ktos sie nie czuje na siłach(ja sie nie czuje) to niech da do wymiany,poprawy komus kto zna temat doskonale i w 20minut sie upora. Niedługo planuje u siebie profilaktyczna wymiane pompy bo moja juz z 10lat ma albo lepiej |
3 dniowa walka i auto nadal nie jest 100% sprawne , oczywiście nie będę oryginalny w części spostrzeżeń ale jadę po kolei:pompa VDO 4D0906091 i w systemie wyskoczył zamiennik BOSCh 0580314068 miał pasować 😀 Pasuje ale niema drugiego króćca i niestety wspaniały system A8D2 nie będzie działał. Jak będzie dużo paliwa to da radę 😀 nie wiem czy było o tym pisane ale wlew paliwa jest tak skonstruowany że w pierwszej kolejności zalewa paliwem kosz z pompą warto to wiedzieć bo gdy będziemy mieli mało paliwa w zbiorniku i chcemy się upewnić że problem nie palenia auta leży po stronie pompy i całego ustrojstwa z koszem to wystarczy wlać 3-4 l. Jak auto odpali tzn. że problem w 100 jest w ,,zbiorniku". Ogólnie cały ten system bardzo mi się nie podoba bo jest dość skomplikowany i ma dużo ,,słabych" punktów. Ok możemy wszystko wymienić jak należy oringi pompa VDO to i tak mi się wydaje że w momencie kiedy użytkownik będzie dość często dopuszczał do rezerwy to auto w pewnym momencie poprostu stanie. Tu na forum ktoś opisał problem tego króćca od którego wiele zależy i metodę z przewodem na jego ominięcie to chyba dobry pomysł na wyeliminowanie jednej słabej strony tego msystemu nawet zastanawiałem się dlaczego producent tego nie zastosował ? To rozwiązanie nie eliminuje jednak do końca problemu suchego kosza przy niskim poziomie paliwa dajmy na to jakiś przechył i pompka VDO przez chwilę popracuje na sucho .Na drodze panują różne warunki i nie zawsze można utrzymać bogaty stan paliwa😀 Co myślicie o zewnętrznej pompce paliwa? Kosz zostaje a przewód zasilający podłączony bezpośrednio do trójnika ssawek ,pompka zewnętrzna nie dużych rozmiarów ładnie schowana i poprzedzona nie dużym filterkiem , oczywiście elektryka pociągnięta od oryginalnej wtyczki. Wiem że to może pachnieć druciarstwem 😀 jednak uważam że ten oryginalny system jest mocno ryzykowny ma za dużo słabych punktów i warto poszukać niezawodnego rozwiązanie. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-22, 08:38
|
|
|
Prawie OK za jednym wyjatkiem.System ssawek to nie ssawki.Owszem nimi dostarczane jest paliwo ale nie poprzez ssanie.Pompka zewnetrzna o ktorej wspominasz nie moze byc jak olkresliles nieduzych rozmiarow.Musi byc odpowiednich z zapasem wydajnosci.Kosz jako jedyny w zbiorniku jest zawsze pelny.Jazda na rezerwie to nie jazda z sucha pompa wlasnie przez system ,,ssawek,,Jesli po postoju masz pusty kosz to problem w dolnej uszczelce.Jesli problem z ,,poziomem ponizej polowy zbiornika,, to problem z kruccem .Uszczelki nie przerobisz.Ma byc dobrze i koniec.To ze papraki dziurawili kosze i robili inne czarne modly niestety nam nie ulatwia ale kosz i uszczelka ma byc OK.W przypadku krucca mozna jesli sa problemy z trafieniem i szczelnascia zrobic to na porzadnie (pewnie) z wezykiem zapewniajacym poprawna prace. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-22, 08:50
|
|
|
dać drugą pompę która będzie przepompowywać paliwo z drugiej części baku do kosza
to raczej lepsze |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-12-25, 11:45
|
|
|
no tak, ale jak damy ori pompe i nowy zestaw uszczelek to musi śmigać, no tak czy nie?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-25, 12:37
|
|
|
tak pod warunkiem że nie będziesz śmigał poniżej połowy baku |
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2018-03-11, 21:45
|
|
|
Witam szukam pompy paliwowej do A8 D2 4,2 V8 widze tylko w postach VDO czy jakoś inna ktoś testował czy będzie działać. Czy takie firmy Messmer lub magneti marelli ktoś testował. |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-11, 23:05
|
|
|
Jak trafisz, albo podziala jakis czas, albo... padnie zaraz. Akurat na tym nie warto oszczedzac bo kupa roboty z wymiana i prawidlowym osadzeniem jej (tym bardziej jak robisz to pierwszy raz) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-03-12, 04:57
|
|
|
Ktoś jeszcze na forum polecał QAP 14 072. Ale jak dice 111 napisał co oryginał to oryginał |
|
|
|
|
|