|
Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-06-13, 15:55
|
|
|
wymień go, no prosta sprawa |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-06-13, 16:02
|
|
|
Mrozu76 napisał/a: | bo wiatrak sie skonczyl i nie kreci |
Nie kupuj zamienników, kup ori wiatrak
A4 B5
VW Passat
To było to samo, max 50zł za używkę sprawną |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-06-21, 06:42
|
|
|
dzis mam nadzieje, ze kurier mi dowiezie wiatrak i visco, wiec moje pytanie.. da rade viskoze wymienic samemu, bez rozbierania przodu, czy jest to nie wykonalne? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5144 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-06-21, 19:34
|
|
|
Mrozu76 napisał/a: | da rade viskoze wymienic samemu, bez rozbierania przodu, czy jest to nie wykonalne? |
Po pewnej spontanicznej ostatnio wymianie polecam zaopatrzyć się w 6 litrów płynu chłodniczego i nowe łożysko visca. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-06-24, 21:26
|
|
|
a co powiecie na ten przypadek . Włączona klima w korku auto się grzeje na ecu ponad 100st. a na blacie 90st. wisko nowe i sprawne wentylator klimy zasuwa jak szalony i wychładza chłodnice dobrze wisko troszkę mniej ale można trzymać ręką wszystko wraca do normy jak dodam gazu lekko na 1100 . Zauważyłem słaby obieg w powrocie do zbiorniczka na wolnych praktycznie stoi w miejscu a nawet sie cofa czasami jak dodam troszke gazu to idzie w zbiorniczek . Silnik po remoncie głowice sprawdzone przed i po remoncie był ten przypadek, termostat wywaliłem na zaworkach odpowietrzających dopiero po dodaniu gazu pojawia się płyn ponad zaworek . Rozrząd robiony pompa nowa wcześniejsza też tak goniła płyn . Czy wpięte przewody od parownika gazu mogą zaburzyć obieg ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-06-25, 22:23
|
|
|
Przewody od gazu nie mają wpływu na główny obieg przez chłodnicę.
Póki na szafie wskazówka nie wskazuje nic niepokojącego nie ruszać. Dla nerwowych specjalnie zrobili tak, że ona stoi prawie nieruchomo blisko 90 jak silnik ma "właściwą" temperaturę. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Prywatność. |