Autor |
Wiadomość |
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-09, 01:20
|
|
|
wojtf23 napisał/a: | zastanawiałem się nad tym czy czasem nie darady by było rozwinąć plusa o ten dodatkowy system co łączy się z obd |
nie da rady, zbezpieczony, jak chcesz zeby gadał z OBD to musi byc premium |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2010-12-09, 11:03
|
|
|
Jak ma dobre graty i dobrze ustawiony mnożnik to nie potrzeba korekt po OBD, takie jest moje zdanie, a silnik w A8 to nie jest jakiś marudny wynalazek, który stwarza problemy podczas jazdy na LPG wiec niema czego żałować według mnie. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-09, 11:51
|
|
|
owszem ale jak jeździsz za granicę to gaz ma zupełnie inne parametry albo u nas zima/lato i wówczas sztywne ustawienia kuleją niepotrzebnie a różnica pomiędzy wersja plus a premium to max 500zł |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-09, 16:45
|
|
|
jak bym wiedział że też taka ceną to bym dał premium. szkoda że nie ma nikt używki prawie nowej na sprzedaż coś jak moja. bo bym kupił i nie trza się martwić może na wakacje kupie |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-09, 18:20
|
|
|
jedź do gazowników dopłacisz i zrobią ci podmianę, zabiorą plusa a wsadzą premium, dołożą moduł OBD i już będziesz zadowolony |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-10, 16:57
|
|
|
mam nadzieje ze tak będzie mógł |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-10, 21:41
|
|
|
powie ci, ze bla bla... nie da rady bo premium jest sprzedawany tylko z reduktorem do 90 czy 100KM i valtekami i jak chcesz 300KM mocy to trzeba brać wielkrotnosć czyli 3 reduktory... :shock: , to teoria a praktyka polega na tym , ze on sobie ten reduktor sprzedaje do jakiej skody z tymi valtekami a tobie podmienia sam sterownik i twojego plusa wszadza komu innemu i po kłopocie wieć jak ci będzie takie bzdury gadał to sie nie daj i twrdo że ma być i już tylko kwestia ceny a jak nie to powiedz mu że nie kumaty jest i jedź do innego ludzkiego mechanika |
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-10, 22:44
|
|
|
hehe dobre jak zawsze polak potrafi kombinowac na + dla siebie
[ Dodano: 2010-12-11, 19:44 ]
koledzy tutaj fotki po dzisiejszym gazowniku.
` |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-12, 12:46
|
|
|
Nie jestem w stanie dojrzeć na tym zdjęciu jaka tam jest minimalna temperatura przełączania czy 30 czy 50... nie widzę jakie jest tez ustawione minimalne ciśnienie czu 0,06 czy 0,86. Mapa źle zebrana, w różnych warunkach i za szybko. Brakuje zrzutu ekranoweg z jazdy a to bardzo ważne, brakuje zrzutu przy dłuższej szybszej jeździe by zobaczyć co się dzieje z ciśnieniem i temperaturą LPG czy aby nie spada poniżej zaprogramowanego minimum. Nie ma zrzutu jakie są wpisane w sterownik czujniki czy aby właściwe.
Jak masz wiećej fotek to daj w wiekszej rozdzielczosci albo napisz co gdzie ustawione bo nie ostre jak pisałem.
Wejdź na stronę viaken.pl i zamów sobie interfejs do LPG z 1 kabelkiem pasującym do staga koszt całosći ok 40-50zł program jest darmo i sam zrobisz wszystko 1 dnia jak należy |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2010-12-12, 15:01
|
|
|
ciezka sprawa. mapa zle ustawiona zdjecia zbyt kiepskie zeby cos ocenic dokladnie. |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:54
|
|
|
temp. zmiany gazu 30, ciśnienie 0,86 a czujniki to czujnik temp. reduktora to ustawił zavoli zeta a czujnik temp gazu ustawił na CT-4k5 i powiedział ze to będzie ten , zmienił mi ustawienie czujnika bo ja miałem temp. kolo 80 na silniku wg. licznika a na kompie od gazu był 34 więc mu mowie że są źle ustawione czujniki bo jest inna temp. on mówi faktycznie i zmienił na taki jaki jest reduktor czyli zavoli zeta. a co do drugiego to tak jak napisałem wyżej. i pokazywał mi mniej więcej jak mogę sobie ustawiać mapę. a co do jazdy to się chyba nie kwapił żeby sprawdzać w czasie jazdy bo nawet o tym nie wspomniał.
Najlepsze było na końcu. wszystko ok. mówi żebym przyjechał za 500 km bo jeszcze tyle mi zostało do pierwszego przeglądu (ale ja chciałem to wczoraj zrobić) no i pojechałem. za jakieś 30 minut mi dzwoni i mi mówi czy czasem nie wziąłem jego syna telefonu. ja mu mówię że nie nie wziąłem ale mogę przyjechać żeby mi przeszukał auto i mnie. w tym czaie niestety ale zadzownila szwagierka żebym jej auto wziął na zbieżność i na przegląd więc wziąłem auto i pojechałem pierwsze do gazownika a później do przeglądu. więc przyjechałem do gazownika a i mówię jak jest a jego syn przychodzi i na mnie z gębą. a ja mowie na h..j mi jego telefon skoro mam takie auto i nie będę się poniżał do kradzieży i chyba mam lepszy telefon pokazując go a oni mi mówią że ja byłem sam w warsztacie. ja na to ze byłem tak samo jak inny gościu który przyjechał się zapytać o reduktor i jeszcze czech który sie kłócił z nim o auto ( a ja głupi broniłem jeszcze gazownika). pokłóciliśmy sie trochę i pojechałem na przegląd szwagierki autem. dzwonił do mnie tego samego dnia czyli w sobote wczoraj ok. 19:30 ale nie odebrałem bo miałem tel w kurtce. więc zadzwoniłem bo myślałem że się znalazł i będzie mnie przepraszał. a on halo pan wojtek a ja tak. bo mi jeszcze klucze zginęły i mikser. i zwala na mnie i grozi mi sądem. więc mu mówię żeby se poszedł do sądu. dzisiaj mi dzwoni i mi mówi ze mam 10 minut na przyznanie się bo pójdzie na policje. a ja mu żeby szedł i koniec gatki dzwoni po ponad 10 minutach i mi mówi czy się przyznam. a ja mówię nie. a on na koniec to żeby coś się panu z autem nie stało. Dzwoniłem jeszcze na policje po tym i mi policja Żywiecka nic nie pomoże i żebym tylko nie odbierał telefonów od niego i powiedział pan który odbiera telefony żebym czekał najwyżej jak tamten gazownik złoży zawiadomienie o przestępstwie. czyli ja nie jestem poszkodowany tylko on i jeszcze grożono mojej laleczce. potem pojechałem na policję gdzie mieszka moja luba i pan policjant mnie uspokoił bo co prawda mogę złożyć zawiadomienie że ten a ten mi groził że zniszczy mi auto ale mało prawdopodobne że akurat to on może zrobić a jak faktycznie coś by się stało z autem to i tak mi nikt nie udowodni że to on i jeszcze ja mogę mieć przewalone za to że go oskarżyłem. ALE jak będzie dzwonił dalej (co prawda i tak już dużo razy dzwonił) to wydrukować z neta ile razy do mnie dzwonił i mogę go oskarżyć o napastowanie.
Co za skurwysyny są w tym kraju. I bądź tu w uczciwy to cię jeszcze wyzwią od złodziei. chore. szkoda że wybrałem tego gazownika.
Pozdro. |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-13, 00:20
|
|
|
1 tel może ktoś miec zły dzień ale jeśli kilka i grozi to ja bym jednak zaangażował w to Policję i nie obchodzi mnie czy akurat ogladają mecz i chcą cię zbyć. Potem mozesz napisać na pismie zgłoszenie z tytułu niezgodnosci towaru z umową (to nie to samo co gwarancja masz dużo wieksze prawa to ty ustalasz zasady i ty decydujesz o sposobie zadośćuczynienia) - (masz fakturę bez nipu czyli prywatnie) lub zgłoszenie z tytułu rękojmi (jeśli masz fakturę na montaż gdy jesteś firmą jako nabywca) W takim zgłoszeniu zgłaszasz wady zakupionej usługi/towaru i żadasz zwrotu np 50% wartosci. Sprzedawca musi sie ustosunkować na piśmie w ciągiu 14 dni kalendarzowych (nie roboczych) jako wżne liczy się jeśli 14-tego dnia wysle do ciebie poleconym pismo w którym pisze kiedy i jak zadośćuczyni twoim żądaniom. Jeśli pismo wysle 15 dnia (kalendarzowego) wówczas umarłw butach. Wysyłasz mu przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeśli nie wpałca w terminie 7 dni dajesz sprawę do Sądu który kwoty poniżej 5 tys załtwia zaocznie i koleś dostaje wyrok z nakazem zapłaty wraz z wszystkimi kosztami postępowania sądowego i ewentualnego zastępstwa procesowego. Moze złożyć odwołanie które nic mu i tak nie da...
Fakturę wystawił na taką kwotę jak faktycznie czy mniej o np 100zł? Jak tak od razu pismo do US i opisz co i kiedy a niech mają zajęcie
Najlepiej skombinuj sobie świadka który potwierdzi to na Policji
Ciśnienie minimalne można obniżyć bo jak z niego taki patałach to i pewnie źle masz podłaczone przewody od butli pewnie pozaginane i gaz nie nadąża i ciśnienie spada ponizej tego, na 90% obstawiam, że masz źle podłaczone podgrzewanie reduktora i spada ci temperatura gazu FL i pewnie jest b nisko i już jedziesz na benzynie. Jedź po prostu do jakiegoś warsztatu samochodowego w swojej okolicy i popytaj niech ci powiedzą kto robi gaz zazwyczaj wiedzą, jak nie to popytaj na lpg-forum o zakład w twojej okolicy |
|
|
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-12-13, 17:05
|
|
|
nie wiem co teraz myśleć masz taka wiedzę że hej tylko pytanie co jest niezgodne??? a co do gazowników to wiem gdzie jest kilka ale np. mapę mogę sobie sam ustawić i resztę a co do przewodów gazu to nie widziałem żeby były pozaginane bo byłem pod autem jak byłem na przeglądzie. a co do benzyny to coś mi się wydaje że nie je chyba gazu bo na kompie nie było błędów. tylko były błędy od braku zasilania jak odłączałem akumulator i tak jak mi napisał kolega który mi sprzedał samochód że on bardzo szybko traci rezerwę jak się zatankuje za tak mało. bo teraz zatankowałem za 100-we a była oparta wskazówka paliwa na zero całkiem i mam teraz po zatankowaniu właśnie tej stówy ponad połowę i szybko nie schodzi. a po zmianie tych czujników które wyżej w poście napisałem szybciej się załącza na gaz bez żadnych problemów.
a tak z ciekawości sprawdzałem dzisiaj vagiem błędy bo mi też wyskoczyły kontrolki co jest w innym temacie : http://www.a8team.pl/topics16/3310.htm#31311 i wyskoczyły mi błędy jeszcze takie ( nie wiem ale mogą być związane z gazem) :
Silnik
17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzęte |
_________________ Moja była
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-13, 20:42
|
|
|
Te błędy są na pewno związane z gazem. Mi kiedyś też takie wyskoczyły po dłuższej trasie.
Na benie nigdy żadne błędy mi nie wyskakiwały. Stało mi się to po przeglądzie u gaziarza, a potem zrobiłem dłuższą trasę. Ostatnio sam ustawiłem instalkę i na razie nic się nie dzieje. Tylko że szukam już innego gazownika który będzie to ogarniał. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-12-13, 22:21
|
|
|
wojtf23 napisał/a: | Mieszanka za uboga strona |
powinieneś od nowa zrobić kalibrację, potem możesz w stagu podnieść (wzbogacić) na mapie 3D o jakieś 3-5% w zakrsesie wolnych obrotów |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|