Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Spalanie gazu i benzyny równocześnie  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-07, 21:51   

WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-03-10, 17:30   

mdamian napisał/a:
WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta )


Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-10, 18:55   

Cytat:
Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł

to będę musiał z nimi pogadać , ale znają się na swojej robocie . ;-) tak że nie wiem .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
WhiteDevil 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Holandia
Wysłany: 2011-03-10, 20:32   

A ja nie wiem dlaczego tyle biorą, może za to że wpisują mi w książkę że przegląd był robiony. Dostałem już kabelek do Staga i wczoraj przestawiłem sobie żeby przełączał się na gaz gdy reduktor osiągnie 30stopni oraz żeby przełączał przy obrotach 0 (czyli żeby nie trzeba było przegazówki zawsze robić żeby przeszedł na gaz). Po przestawieniu tych opcji wszystko było ok ale silnik miałem nagrzany. Wieczorem silnik był zimny i gdy zapaliłem chodził na benzynie, po 300m gdy przełączył na gaz auto naraz straciło moc (miałem wciśnięty pedał gazu i zwolniło naraz) i zgasł silnik ( na środku drogi grr. :/ ). Przełączyłem na wskaźniku gazu na benzynę i chciałem zapalić, ale zapalił dopiero po długim kręceniu oraz po naciskaniu na pedał gazu :/ . Co mogło być przyczyną ? Czy przełączanie przy 30stopniach to za mało? (wcześniej miałem 45stopni) A może przyczyną było że ustawiłem żeby przełączał na gaz bez przekraczania jakiegoś progu obrotów?


Dzisiaj byłem sprawdzić jak przełącza na gaz. Zapaliłem silnik i chodził na benzynie (temp dzisiaj na dworze była 4 stopnie na plusie). Stałem na parkingu nigdzie nie jechałem czekałem siedząc w aucie aż silnik osiągnie odpowiednią temp (30stopnie) i przełączy na gaz i czy znowu bedzie go dusić i czy zgaśnie. Aha miałem podłączony komputer i załączony Vag i oglądałem bloki pomiarowe (troche drgała buda samochodu dlatego oglądałem czy nie ma jakiś braków spalań-vag nie wykrył żadnych braków) oraz miałem w tle również załączony program do gazu. Gdy silnik osiągnął temp 30 stopni przełączył na gaz i zaczął silnik nierówno chodzić na vagu zaczęło wykrywać mi błędy na chyba 3 cylindrach. Gdy silnik osiągnął temp 90 stopni silnik już chodził równo i vag nie wykrywał błędów. Dlaczego nie chodzi na wszystkich cylindrach na gazie gdy silnik zimnawy ?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-10, 20:43   

A jakie masz wtryski u siebie założone?
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
WhiteDevil 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Holandia
Wysłany: 2011-03-10, 20:58   

Nie wiem co to za wtryski :/ w książce gwarancyjnej nie wpisali mi jakie mam listwy wtryskowe. Idzie to jakoś sprawdzić jakie to są wtryski ? Chyba w programie od gazu pisze jakie to są wtryski ? Jeśli tak to jutro sprawdzę
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-10, 21:07   

Jeśli jest to komplet od staga to są to Valteki, a one potrafią się rozkalibrowywać. Trzeba je co jakiś czas kalibrować. Najlepiej je wymienić. Ja u siebie też mam te wtryski i reż mam czasami problemy. Dla tego mam zamiar wybrać się do konkretnego gaziarza.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.