Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-03-10, 17:30
|
|
|
mdamian napisał/a: | WhiteDevil, to gdzie ty jeździsz na przeglądy gazu :shock: :?: :?: do Niemiec :?: :?:
ja w swojej za przegląd gazu tam gdzie zakładałem instalacje płace 60 zł za filtry i 20 zł za wymianę , czyli wychodzi 140 zł wszystko . Za podłączenie pod kompa nic nie płace ( chyba że tam jest wliczone w koszta ) |
Zdzierają z ciebie niezle kase. Filtry to koszt:ciekły 5zł, lotny 20-40- w zalezności od modelu.Czyli maks 45zł |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
WhiteDevil
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:32
|
|
|
A ja nie wiem dlaczego tyle biorą, może za to że wpisują mi w książkę że przegląd był robiony. Dostałem już kabelek do Staga i wczoraj przestawiłem sobie żeby przełączał się na gaz gdy reduktor osiągnie 30stopni oraz żeby przełączał przy obrotach 0 (czyli żeby nie trzeba było przegazówki zawsze robić żeby przeszedł na gaz). Po przestawieniu tych opcji wszystko było ok ale silnik miałem nagrzany. Wieczorem silnik był zimny i gdy zapaliłem chodził na benzynie, po 300m gdy przełączył na gaz auto naraz straciło moc (miałem wciśnięty pedał gazu i zwolniło naraz) i zgasł silnik ( na środku drogi grr. ). Przełączyłem na wskaźniku gazu na benzynę i chciałem zapalić, ale zapalił dopiero po długim kręceniu oraz po naciskaniu na pedał gazu . Co mogło być przyczyną ? Czy przełączanie przy 30stopniach to za mało? (wcześniej miałem 45stopni) A może przyczyną było że ustawiłem żeby przełączał na gaz bez przekraczania jakiegoś progu obrotów?
Dzisiaj byłem sprawdzić jak przełącza na gaz. Zapaliłem silnik i chodził na benzynie (temp dzisiaj na dworze była 4 stopnie na plusie). Stałem na parkingu nigdzie nie jechałem czekałem siedząc w aucie aż silnik osiągnie odpowiednią temp (30stopnie) i przełączy na gaz i czy znowu bedzie go dusić i czy zgaśnie. Aha miałem podłączony komputer i załączony Vag i oglądałem bloki pomiarowe (troche drgała buda samochodu dlatego oglądałem czy nie ma jakiś braków spalań-vag nie wykrył żadnych braków) oraz miałem w tle również załączony program do gazu. Gdy silnik osiągnął temp 30 stopni przełączył na gaz i zaczął silnik nierówno chodzić na vagu zaczęło wykrywać mi błędy na chyba 3 cylindrach. Gdy silnik osiągnął temp 90 stopni silnik już chodził równo i vag nie wykrywał błędów. Dlaczego nie chodzi na wszystkich cylindrach na gazie gdy silnik zimnawy ? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:43
|
|
|
A jakie masz wtryski u siebie założone? |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
WhiteDevil
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2011-03-10, 20:58
|
|
|
Nie wiem co to za wtryski w książce gwarancyjnej nie wpisali mi jakie mam listwy wtryskowe. Idzie to jakoś sprawdzić jakie to są wtryski ? Chyba w programie od gazu pisze jakie to są wtryski ? Jeśli tak to jutro sprawdzę |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-10, 21:07
|
|
|
Jeśli jest to komplet od staga to są to Valteki, a one potrafią się rozkalibrowywać. Trzeba je co jakiś czas kalibrować. Najlepiej je wymienić. Ja u siebie też mam te wtryski i reż mam czasami problemy. Dla tego mam zamiar wybrać się do konkretnego gaziarza. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|