Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Gdzie znajduje się parownik klimy ?  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-06-26, 14:46   

Ten dławik jest uniwersalny dla grupy Audi czy jest "indywidualny" dla ósemy?
_________________
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-26, 18:55   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ten dławik jest uniwersalny dla grupy Audi czy jest "indywidualny" dla ósemy?

wg tego co podaje ten sklep
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/c/Audi/307
chyba są różne, masz tu 3 dysze o różnych rozmiarach i niby wszystkie pasują do jakiegoś modelu Audi

a wg tego artykułu http://www.laser-sinex.pl...e-klimatyzacji/ wychodzi na to że to rzeczywiście może mieć wpływ na osłabienie chłodzenia klimy
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-26, 19:02   

wg kolorów będzie to chyba (dlatego dobrze by było jakby ktoś tą informacje potwierdził) żółta
http://egaraz.com/offer,list1,21932,84230,o.html
http://www.sklepy24.pl/sk...94-/21932_84230
http://www.e-sklep-laser-...imatyzacji/2442

Numer handlowy: eKDabD002
Kod produktu: C-N-DR-008

[ Dodano: 2013-07-11, 12:10 ]
czy ktos może mi sprawdzic w ETCE czy numer tej części do mojego auta to 4B0820177 silnik AUW
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-05-30, 21:20   

Po co jest ta mata pod parownikiem? Umyłem ją bo była zagrzybiała i śmierdząca. Nadal śmierdzi więc chętnie bym jej nie wkładał




_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-06-01, 21:04   

Dorzucę kilka fotek poglądowych, musiałem wymienić parownik bo mi pociekł.
Najwięcej problemu miałem z odkręceniem blaszek (trzymaków) rurek nagrzewnicy trzeba użyć klucza 7mm nasadowego z przegubami i innymi cudami (najgorzej od strony skrzynki ze sterownikami.

Parownik nowy w serwisie ok 1600zł ja kupiłem zamiennik za 330zł
dysza rozprężna(dławik) ok 7zł
osuszacz też wymieniłem ok 50zł

sam sobie wymieniałem parownik, za taką usługę chcieli ok 1000zł i niby deskę chcieli zdejmować :D








_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-06-01, 21:51   

Karol to mi się podoba każda tego typu reanimacja powinna być tak opisana i przedstawiona brawo <brawo2> <brawo2> <brawo2> Na pewno wielu użytkowników skorzysta z tej fotorelacji . <okioki>
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2014-07-11, 13:43   

karol208 sorry za dziwne pytanie ( stary już jestem ;( )

ten dławik to wchodzi w tą rurkę wykręconą z osuszacza z ostatniego zdjęcia ?
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-07-11, 17:14   

Nie wchodzi w rurkę z osuszacza, tylko wchodzi w rurkę z parownika (przedostatnie zdjecie) - górna rurka, z tą obwódką czy też naklejka z nr.seryjnym. Musisz się przygotować w duży klucz, nie pamietam rozmiaru (powyżej rozmiaru 27).
 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2014-07-11, 17:24   

kmicic-lt napisał/a:
Nie wchodzi w rurkę z osuszacza, tylko wchodzi w rurkę z parownika (przedostatnie zdjecie) - górna rurka, z tą obwódką czy też naklejka z nr.seryjnym. Musisz się przygotować w duży klucz, nie pamietam rozmiaru (powyżej rozmiaru 27).


Aaaaa! - ta za serwem, już widzę, dzięki, dławik kupiłeś w serwisie czy gdzieś indziej, jaki koszt ?
I ostatnie pytanie, czy układ musi być opróżniony z czynnika klimy ?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-07-11, 18:19   

bybus napisał/a:

Aaaaa! - ta za serwem, już widzę, dzięki, dławik kupiłeś w serwisie czy gdzieś indziej, jaki koszt ?
I ostatnie pytanie, czy układ musi być opróżniony z czynnika klimy ?


Układ niestety rozszczelnić trzeba, a dławik kupiłem w intercarsie za 7zł tak jak pisałem powyżej.
_________________

 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2014-07-11, 19:04   

karol208 napisał/a:
bybus napisał/a:

Aaaaa! - ta za serwem, już widzę, dzięki, dławik kupiłeś w serwisie czy gdzieś indziej, jaki koszt ?
I ostatnie pytanie, czy układ musi być opróżniony z czynnika klimy ?


Układ niestety rozszczelnić trzeba, a dławik kupiłem w intercarsie za 7zł tak jak pisałem powyżej.


OK, wielkie dzięki !
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-07-11, 19:55   

No ja zapłaciłem 12 zł - chyba podwyżka była :D Podjedż do jakiegoś serwisu z klima, to ci czynnik sciagna i dadza karteczke ile miałeś tego czynnika. Potem sobie zrobisz dławik, i pojedziesz uzupełnić czynnik - za twój nie płacisz, tylko za reszte która wiecej weszła. Pomyśl, czy przy tej okazji - nie warto wymienić osuszacza ( u mnie siedział od 1998 roku), koszt ok 90 zł też w Intercarsie.
 
 
MartiniNBR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 28
Skąd: Braniewo
Wysłany: 2015-04-01, 15:52   

Mega fotorelacja, ja na dniach mam zamiar zająć się klimą- z tego co zdążyłem zauważyć to nie mam w niej czynnika.

Czy są jakieś sprawdzone miejsca którymi ten czynnik ucieka? W piątek skoczę wpuścić azotu będę szukał dziury
 
 
czyznaszmnie 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 41
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-06-21, 07:43   

karol208, gdzie kupiłeś ten zamiennik parownika? czeka mnie też wymiana, bo strzelił, używki trochę się boję, nowy w intercars kosztuje niby 5,5 tys pln..

I pytanie do reszty, czy parowniki są identyczne dla wszystkich A8 D2, czy były zmiany np PreFL/FL albo w zależności od silnika. Mam 4.2 ABZ.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-26, 17:27   

czyznaszmnie napisał/a:
karol208, gdzie kupiłeś ten zamiennik parownika? czeka mnie też wymiana, bo strzelił, używki trochę się boję, nowy w intercars kosztuje niby 5,5 tys pln..

I pytanie do reszty, czy parowniki są identyczne dla wszystkich A8 D2, czy były zmiany np PreFL/FL albo w zależności od silnika. Mam 4.2 ABZ.


Odgrzewam kotleta. Jakieś info na temat zamiennika?

U mnie jest jakaś nieszczelność której nigdzie nie widać. Klima chłodzi ok 2 miesiące i dupeczka. Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka <blee>
Poza tym też mam smrodek jak uruchamiam klimatyzacje (zapach tego zielonego czynnika który jest w rurkach)
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.