Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-26, 22:21
|
|
|
Parowniki korodują dołem.
Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-08-26, 23:54
|
|
|
jarogmur napisał/a: | Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka |
szeryfisch napisał/a: | Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców. |
Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-27, 07:52
|
|
|
od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-27, 20:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | jarogmur napisał/a: | Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka |
szeryfisch napisał/a: | Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców. |
Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" |
miałem na myśli od strony kabiny.
Macie namiar na zamiennik parownika (jakiś numer fabryczny itp) |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-08-28, 10:24
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone |
No ja wiem... ale wcześniej napisałeś "od dołu" a nie "od środka" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-05-13, 11:04
|
|
|
Odkop. Jak tą kur*ę wyjąć? Jestem na etapie
https://images91.fotosik.pl/181/5d49e52d20536b4c.jpg
Tam już nie ma żadnego wkręta chyba. Chyba że to trzeba wycinać jak w Vectrze i potem kleić...
Z tego co widzę na tej osłonie są haki dla przewodów nagrzewnic. Tego się nie da odgiąć, bo to połamię (a parę innych elementów już złamałem). Jedynie to jakoś wysunąć, ale to trzeba chyba odpiąć węże wodne i spuścić płyn. Tego *uja projektanta to jakbym dorwał na długość ręki to bym zaje*ał...
[ Dodano: 2019-05-13, 17:26 ]
EDIT
No i jak przypuszczałem blokowały węże. Te haki można odkręcić jak się przerobi L torxa 15. Zabić to mało... |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-05-13, 22:20
|
|
|
robisz rzecz którą mało kto pokonuje... to nie musi być proste... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2019-05-14, 05:05
|
|
|
Dobrze kolego poszukaj. Z tego co pamiętam wyciągniecie parownika klimy nie było aż takie skomplikowane. Sam robiłem całe klimę tip top, wymieniałem wszystko zaczynając od sprężarki, osuszacz, dysze sprężającą czy odwrotnie, kończąc na parowniku. I jakoś to się dało a nie jestem żadnym mechanikiem hehe. Sto razy trudniejsze było wyciągniecie nagrzewnic ,a dokładnie ich ponowny montaż, podpięcie węży do nich, MASAKRA, także cierpliwości i powodzenia, da się.
[ Dodano: 2019-05-14, 06:32 ]
Z tego co pamiętam ten element na pewno musi zostać podniesiony, nawet masz po bokach już odkręcone dwie śrubki jak dobrze widzę. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-05-14, 20:39
|
|
|
Wyżej już napisałem. Trzymał się na przewodach nagrzewnic, które z kolei były do niego przykręcone takimi hakami. Żeby było śmieszniej to od strony pasażera hak ma rozcięcie, że wystarczy wkręt popuścić i wysunąć. Od kierowcy ma otwór i trzeba praktycznie cały wykręcić, co z kolei jest utrudnione przez rurkę idącą do parownika.
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-05-14, 21:17
|
|
|
Pepek napisał/a: | W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha |
Jeżeli dalej będzie mnie stać to D2 będzie mieć u mnie dożywocie. Chociaż stać mnie na nowsze auto to obecne bardzo lubię.
A więc twoja fotorelacja / opis na pewno się przyda, chociaż życzę pozostałym użytkownikom jak najmniej problemów eksploatacyjnych i trudnych wymian |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|