Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Gdzie znajduje się parownik klimy ?  
Autor Wiadomość
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-08-26, 23:21   

Parowniki korodują dołem.
Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6019
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-08-27, 00:54   

jarogmur napisał/a:
Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka <blee>


szeryfisch napisał/a:
Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.

Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" ;)
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-08-27, 08:52   

od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone :)
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-27, 21:17   

FOSS napisał/a:
jarogmur napisał/a:
Spece podejrzewają parownik lub połączenia na podszybiu i chcą się do niego dostawać od środka <blee>


szeryfisch napisał/a:
Jesli spece chca sie dostawac dołem to szukaj innych speców.

Chcą to robić "od środka" a nie "od dołu" ;)


miałem na myśli od strony kabiny.
Macie namiar na zamiennik parownika (jakiś numer fabryczny itp)
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 179 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6019
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-08-28, 11:24   

szeryfisch napisał/a:
od srodka czyli od kabiny. Tak to rozumiem. No i sie nie da w te strone :)

No ja wiem... ale wcześniej napisałeś "od dołu" a nie "od środka" ;)
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Pepek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 402
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-05-13, 12:04   

Odkop. Jak tą kur*ę wyjąć? Jestem na etapie
https://images91.fotosik.pl/181/5d49e52d20536b4c.jpg
Tam już nie ma żadnego wkręta chyba. Chyba że to trzeba wycinać jak w Vectrze i potem kleić...
Z tego co widzę na tej osłonie są haki dla przewodów nagrzewnic. Tego się nie da odgiąć, bo to połamię (a parę innych elementów już złamałem). Jedynie to jakoś wysunąć, ale to trzeba chyba odpiąć węże wodne i spuścić płyn. Tego *uja projektanta to jakbym dorwał na długość ręki to bym zaje*ał...

[ Dodano: 2019-05-13, 17:26 ]
EDIT
No i jak przypuszczałem blokowały węże. Te haki można odkręcić jak się przerobi L torxa 15. Zabić to mało...
_________________
Pozdrawiam
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2807
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-13, 23:20   

robisz rzecz którą mało kto pokonuje... to nie musi być proste... ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 31
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 71
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2019-05-14, 06:05   

Dobrze kolego poszukaj. Z tego co pamiętam wyciągniecie parownika klimy nie było aż takie skomplikowane. Sam robiłem całe klimę tip top, wymieniałem wszystko zaczynając od sprężarki, osuszacz, dysze sprężającą czy odwrotnie, kończąc na parowniku. I jakoś to się dało a nie jestem żadnym mechanikiem hehe. Sto razy trudniejsze było wyciągniecie nagrzewnic ,a dokładnie ich ponowny montaż, podpięcie węży do nich, MASAKRA, także cierpliwości i powodzenia, da się.

[ Dodano: 2019-05-14, 06:32 ]

Z tego co pamiętam ten element na pewno musi zostać podniesiony, nawet masz po bokach już odkręcone dwie śrubki jak dobrze widzę.
 
 
Pepek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 402
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-05-14, 21:39   

Wyżej już napisałem. Trzymał się na przewodach nagrzewnic, które z kolei były do niego przykręcone takimi hakami. Żeby było śmieszniej to od strony pasażera hak ma rozcięcie, że wystarczy wkręt popuścić i wysunąć. Od kierowcy ma otwór i trzeba praktycznie cały wykręcić, co z kolei jest utrudnione przez rurkę idącą do parownika.
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 50
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 457
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-05-14, 22:17   

Pepek napisał/a:
W każdym razie jak wszystko skończę zrobię fotorelację dla takiej biedy jak ja, bo widzę że szlachta się na D3 poprzesiadała i D2 zdycha

Jeżeli dalej będzie mnie stać to D2 będzie mieć u mnie dożywocie. Chociaż stać mnie na nowsze auto to obecne bardzo lubię.
A więc twoja fotorelacja / opis na pewno się przyda, chociaż życzę pozostałym użytkownikom jak najmniej problemów eksploatacyjnych i trudnych wymian ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |