Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jakie wahacze??  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-01, 19:39   

inaczej siły się rozkładają na cztery koła inaczej na jedno
rozumiem że tak lepiej niż w powietrzu ale to ugięcie jednego koła jest problematyczne
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 19:47   

Pepi to nie chodzi o chirurgiczna precyzje tylko o wzgledne położenie zawiechy.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-01, 20:15   

chodzi o położenie neutralne które nie napręża wstępnie tulejek nadmiernie :]
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 20:17   

pepi...lewarkiem do gory dokrecasz i bedzie zyć.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-01, 20:28   

tak będzie ale jednak najdłużej żyje jak się dokręca na kanale
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 20:30   

to bez roznicy na kanale nie było mi jakos porecznie. Jak pisałem robie na lewarku i nic sie nie dzieje.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-01, 20:35   

wymieniałem teraz banana na lewarku i się troche upociłem, bo niedosyć że na kolanach cały czas to jeszcze zwrotnica i tarcza przeszkadza....a z kanału piękny dostęp.

biore stołeczek, siadam i macham 18-tkami oczkowymi :D idzie wymienić tak w 15min. Nawet koła nie trzeba ściągać
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-09-06, 13:59   

A u mnie właśnie dziś montuje się drugi nowy zestaw zawieszenia. Mam nadzieję, że tym razem będzie ok bo ostatnie 2 miesiące jazdy na tym szicie i walka z reklamacją wyczerpały mnie psychicznie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-06, 17:19   

no u mnie też się roztłukło <hmm> i teraz co założyć dylemat jest wielki
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-07, 21:58   

pierwsze partie wahaczy MS były dobre, później niestety jak sprzedaż urosła ale i pewnie koszty produkcji zaczęto oszczędzać i mamy dwie różne serie tych wahaczy.

To samo będzie z SKV wahaczami "za grosze" ;)

oto banan MS po tygodniu używania:





masakra... więc i te skrzypiące mnie nie dziwią <bezradny>

pepi napisał/a:
no u mnie też się roztłukło <hmm> i teraz co założyć dylemat jest wielki


RTS ja bym brał...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-08, 04:36   

Ja to sie Wam dziwię, kupujecie te tanie wahacze a potem je wymieniacie na kolejne tanie i ciągle coś puka, stuka, trzeszczy. Naprawdę warto odżałować te 200-300 na lemfordera, zalozyc raz i zapomnieć o temacie na następne lata. Podziwiam Waszą determinację :) Mnie by się nie chciało :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-08, 06:07   

To muszę cię zmartwić tym twoim lmi
Jednej pani do pska b5 zakładałem jakieś tanie wahacze za 400 pln
qap czy akoś podobnie .
Kolega do a4 nabył te twoje wspaniałe w tym pasku wytrzymały 70 tys
w audi 20 tys i przy odkręcaniu od banana urwała się góra sworznia przy wymianie łożyska
rozumiem że może trafił na podróby ale 400-a 1,6 tys to chyba ....
Obecnie mam SLR wytrzymały 50 tys
ale już przy hamowaniu szarpie i tłucze się bardziej z prawej ale i z lewej

[ Dodano: 2016-09-08, 07:17 ]
się jeszcze spytam zestawy po 99 roku ?
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
bo do mojego kutra pasują takie od zwykłej a4-a6 oczywiście bez przednich górnych .
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-08, 06:39   

Wiesz, zawsze jakas draka moze sie zdarzyc, ja przez ostatnie 10 lat jezdze tylko na LMI i powiem Ci jedno. Golfem przelatałem na podzespołach LMI po wymianie 160 tysięcy i sprzedałem (cały czas zawias był sztywny), kuzyn A4 przelatał na LMI (montowanym przeze mnie zgodnie ze sztuką) 140 tysięcy (i cisza była cały czas od wymiany a potem auto sprzedał). Brat passatem B5 przelatał na LMI (tez montowanym przeze mnie) 90k km i też cały czas była cisza. Teść w A3 - na LMI - kolejne 110 tysięcy i żadnych problemów (również do sprzedaży auta)

Troche tego nawymieniałem i wniosek mam jeden - zawsze po wymianie zawieszenia i wlozeniu tam LMI problem stuków, puków, sciągania i trzesczenia znikał w samochodzie DOZYWOTNIO (to znaczy na cały okres użytkowania az do pozbycia się auta).

Nikt mnie nie przekona do innych wyrobów w zawieszeniu niż LMI. Takie mam doświadczenia i poki co swoich poglądów pod tym kątem na bank nie zmienie. Firmy takie jak meyle, febi, swag narobiły mi tyle klopotów w poprzednich auta ktore miałem, że zdecydowanie wolę zapłacić za części teraz nawet 3 razy wiecej niż normalnie i zapomnieć o temacie na wieki.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-08, 07:43   

pepi napisał/a:
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?

Alu zwrotnice mają małe sworznie. Żeliwne z 3.3tdi i w12 mają 2 grube sworznie. Jest tylko jedna magiczna przejściowa liftowa żeliwna co ma 1 mały (banan) i jeden duży stożek (prosty)

Jeśli masz alu zwrotkę to zestaw z a4, a6 pastucha pasuje poza przednim górnym.
Żeliwo 3.3tdi i w12 prosty z grubym z pre fl, banan oe drogi albo patent na wąski
Magiczna przejściówka - prosty z pre fl a banan na wąski :)

Zakładałem MS w tym samym czasie u siebie i wujaszka i on zrobił już 70tys.. Nadal cicho za 700zł.. Zależy co się trafi.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-10, 06:07   

kolego Bugalon, - kiedy to było pewnie parę lat temu ?
produkty tej firmy są produkowane gdzie popadnie nawet u nas w kraju ;)
Nie wiem może akurat w mym przypadku trafiają się podrobione tulejki ale montuje je do aut i za wiele nie wytrzymują -montaż prawidłowy
Albo klimat taki w lubelskim że gumy obrywa .
Jedynie meyle się sprawdziło dwa razy -a tak to zakłada się ludziom jakieś za 400 parę złoty kiedyś jeszcze MS ale teraz raczej już nie ma po co .
Tak mam alu zwrotnice i zakupiłem raz a dobrze :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.