Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-01, 19:39
|
|
|
inaczej siły się rozkładają na cztery koła inaczej na jedno
rozumiem że tak lepiej niż w powietrzu ale to ugięcie jednego koła jest problematyczne |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-01, 19:47
|
|
|
Pepi to nie chodzi o chirurgiczna precyzje tylko o wzgledne położenie zawiechy. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-01, 20:15
|
|
|
chodzi o położenie neutralne które nie napręża wstępnie tulejek nadmiernie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-01, 20:17
|
|
|
pepi...lewarkiem do gory dokrecasz i bedzie zyć. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-01, 20:28
|
|
|
tak będzie ale jednak najdłużej żyje jak się dokręca na kanale |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-01, 20:30
|
|
|
to bez roznicy na kanale nie było mi jakos porecznie. Jak pisałem robie na lewarku i nic sie nie dzieje. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-01, 20:35
|
|
|
wymieniałem teraz banana na lewarku i się troche upociłem, bo niedosyć że na kolanach cały czas to jeszcze zwrotnica i tarcza przeszkadza....a z kanału piękny dostęp.
biore stołeczek, siadam i macham 18-tkami oczkowymi idzie wymienić tak w 15min. Nawet koła nie trzeba ściągać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-09-06, 13:59
|
|
|
A u mnie właśnie dziś montuje się drugi nowy zestaw zawieszenia. Mam nadzieję, że tym razem będzie ok bo ostatnie 2 miesiące jazdy na tym szicie i walka z reklamacją wyczerpały mnie psychicznie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-06, 17:19
|
|
|
no u mnie też się roztłukło i teraz co założyć dylemat jest wielki |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-07, 21:58
|
|
|
pierwsze partie wahaczy MS były dobre, później niestety jak sprzedaż urosła ale i pewnie koszty produkcji zaczęto oszczędzać i mamy dwie różne serie tych wahaczy.
To samo będzie z SKV wahaczami "za grosze"
oto banan MS po tygodniu używania:
masakra... więc i te skrzypiące mnie nie dziwią
pepi napisał/a: | no u mnie też się roztłukło i teraz co założyć dylemat jest wielki |
RTS ja bym brał... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-09-08, 04:36
|
|
|
Ja to sie Wam dziwię, kupujecie te tanie wahacze a potem je wymieniacie na kolejne tanie i ciągle coś puka, stuka, trzeszczy. Naprawdę warto odżałować te 200-300 na lemfordera, zalozyc raz i zapomnieć o temacie na następne lata. Podziwiam Waszą determinację Mnie by się nie chciało |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-08, 06:07
|
|
|
To muszę cię zmartwić tym twoim lmi
Jednej pani do pska b5 zakładałem jakieś tanie wahacze za 400 pln
qap czy akoś podobnie .
Kolega do a4 nabył te twoje wspaniałe w tym pasku wytrzymały 70 tys
w audi 20 tys i przy odkręcaniu od banana urwała się góra sworznia przy wymianie łożyska
rozumiem że może trafił na podróby ale 400-a 1,6 tys to chyba ....
Obecnie mam SLR wytrzymały 50 tys
ale już przy hamowaniu szarpie i tłucze się bardziej z prawej ale i z lewej
[ Dodano: 2016-09-08, 07:17 ]
się jeszcze spytam zestawy po 99 roku ?
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
bo do mojego kutra pasują takie od zwykłej a4-a6 oczywiście bez przednich górnych . |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-09-08, 06:39
|
|
|
Wiesz, zawsze jakas draka moze sie zdarzyc, ja przez ostatnie 10 lat jezdze tylko na LMI i powiem Ci jedno. Golfem przelatałem na podzespołach LMI po wymianie 160 tysięcy i sprzedałem (cały czas zawias był sztywny), kuzyn A4 przelatał na LMI (montowanym przeze mnie zgodnie ze sztuką) 140 tysięcy (i cisza była cały czas od wymiany a potem auto sprzedał). Brat passatem B5 przelatał na LMI (tez montowanym przeze mnie) 90k km i też cały czas była cisza. Teść w A3 - na LMI - kolejne 110 tysięcy i żadnych problemów (również do sprzedaży auta)
Troche tego nawymieniałem i wniosek mam jeden - zawsze po wymianie zawieszenia i wlozeniu tam LMI problem stuków, puków, sciągania i trzesczenia znikał w samochodzie DOZYWOTNIO (to znaczy na cały okres użytkowania az do pozbycia się auta).
Nikt mnie nie przekona do innych wyrobów w zawieszeniu niż LMI. Takie mam doświadczenia i poki co swoich poglądów pod tym kątem na bank nie zmienie. Firmy takie jak meyle, febi, swag narobiły mi tyle klopotów w poprzednich auta ktore miałem, że zdecydowanie wolę zapłacić za części teraz nawet 3 razy wiecej niż normalnie i zapomnieć o temacie na wieki. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-08, 07:43
|
|
|
pepi napisał/a: | o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ? |
Alu zwrotnice mają małe sworznie. Żeliwne z 3.3tdi i w12 mają 2 grube sworznie. Jest tylko jedna magiczna przejściowa liftowa żeliwna co ma 1 mały (banan) i jeden duży stożek (prosty)
Jeśli masz alu zwrotkę to zestaw z a4, a6 pastucha pasuje poza przednim górnym.
Żeliwo 3.3tdi i w12 prosty z grubym z pre fl, banan oe drogi albo patent na wąski
Magiczna przejściówka - prosty z pre fl a banan na wąski
Zakładałem MS w tym samym czasie u siebie i wujaszka i on zrobił już 70tys.. Nadal cicho za 700zł.. Zależy co się trafi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-10, 06:07
|
|
|
kolego Bugalon, - kiedy to było pewnie parę lat temu ?
produkty tej firmy są produkowane gdzie popadnie nawet u nas w kraju
Nie wiem może akurat w mym przypadku trafiają się podrobione tulejki ale montuje je do aut i za wiele nie wytrzymują -montaż prawidłowy
Albo klimat taki w lubelskim że gumy obrywa .
Jedynie meyle się sprawdziło dwa razy -a tak to zakłada się ludziom jakieś za 400 parę złoty kiedyś jeszcze MS ale teraz raczej już nie ma po co .
Tak mam alu zwrotnice i zakupiłem raz a dobrze |
|
|
|
|
|