Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
piotras87
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 22 Skąd: Rawa Maz.
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:41
|
|
|
Ja wydałem na rozrząd 860zł pompa wody RUVILLE wszystkie rolki, napinacz i tłumik INA. Wymiana samodzielna. Jeszcze muszę kupić rolki do paska wielorowkowego. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-28, 22:56
|
|
|
u mnie jakos ok 1300 r zobocizna na czesciach juz tu wymienianych |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-29, 08:35
|
|
|
no tak tylko przed rokiem 99 jest taniej bo coś koło 1 tys <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
peternal
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 16 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 2014-03-04, 22:44
|
|
|
U mnie rozrząd kosztował około 900 zł części z ruvila + pasek conti i robocizna 350 zł
Chodzi idealnie |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-05, 02:00
|
|
|
Jestem po swiezej wymianie rozrzadu + innych pierdol, ponad 3k zl poszlo sie pasc, ale nie o tym...
5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.
HEPU zaczelo klepac dziadostwo (teraz to juz tansze do nas jak Ruville), OE drogie a do tego...tez maks na 20-30 tys wystarcza, bo..cieknie. Klepia syf... Rozmawialem dzis z p. Wladkiem T (dla kumatych se slaska) i po jego doswiadczeniach stwierdzam, ze bedzie coraz gorzej.. nie ma juz co kupowac |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-05, 08:07
|
|
|
jak się za bardzo pasek napnie to tak się stanie
ja kupuje tanie zestawy z allegro i jak na razie tylko w jednym escorcie wymieniałem pompę trzy razy co 5 tys
a tak to odpukać
http://rtvagd.wp.pl/kat,1...l?ticaid=112500
to tyczy też się tego |
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2014-03-05, 08:51
|
|
|
dice111 napisał/a: | 5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.( |
No to jestem rozczarowany na maxa. Jestem przed wymianą i zastanawiam się czy warto ? Auto przyjechało z Luxeburga, wg papierów i wklejki rozrząd był wymieniany ale mija 5 lat i ok. 80 tys. przebiegu, a więc teoretycznie czas najwyższy. Ale u mnie rolki cichutkie i nic nie cieknie. Wymienię i w przyszłym roku (najdalej za dwa lata) kupa ;( . Zastanawiam się, jaka jest wiarygodność oceny stanu rozrządu przez mechanika? Niektórzy np. zostawiają rolki, bo jeszcze "luźno" się kręcą (słyszałem opinię, że wystarczy wymieniać co 2 zmianę paska). Jestem psychicznie i finansowo przygotowany na wymianę kompletnego rozrządu ale żebym sobie nie pogorszył gratów. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-03-05, 09:11
|
|
|
stan napisał/a: | Jestem psychicznie i finansowo przygotowany na wymianę kompletnego rozrządu ale żebym sobie nie pogorszył gratów. |
Ja osobiście jestem zwolennikiem kompleksowej wymiany, Wiadomo że z częściami bywa różnie ale masz pewność że zamontowane podzespoły są nowe. Lepiej zrobić to raz niż zaglądać tam za jakiś czas. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-03-05, 09:58
|
|
|
w moim audi rozrząd robiony był przy 218k w serwisie audi było to ponad 5 lat temu a teraz 255k i rozbierał mechannik bo kruciec pękł , rolki szumiały az miło (oryginał audi slovakia była też data na rolkach 2007r) pompa i teleskop zostały ale rolki szybko skończyły się |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-05, 14:39
|
|
|
stan napisał/a: | dice111 napisał/a: | 5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.( |
(...)Ale u mnie rolki cichutkie i nic nie cieknie. Wymienię i w przyszłym roku (najdalej za dwa lata) kupa ;( . Zastanawiam się, jaka jest wiarygodność oceny stanu rozrządu przez mechanika? Niektórzy np. zostawiają rolki, bo jeszcze "luźno" się kręcą (słyszałem opinię, że wystarczy wymieniać co 2 zmianę paska). (...) |
Lozyska leca po przebiegu, czasowo zalane jedynie korozja moze je dorwac. Ja stare graty widzialem i nimi krecilem i po protu bylem w szoku. Co do paska, ja chcialem zrobic to samo ze wzgledu na przebieg, ale wyszlo jak wyszlo. Do tego wymiana kola rozrzadu na wale korbowym, byl uwalony jeden zab - jakby to przeskoczylo - po silniku, uszczelniaczy etc..
Po tym doswiadczeniu, naprawde nie wiem czy nie robic tego czesciej. A co kupować ? Kupisz OE i nie masz pewnosci, ze nie walnie.. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-29, 16:35
|
|
|
wymieniałem rozrząd jakiś miesiąc temu , komplet zakupiony w focie za jakieś 850 zł na pewno nie więcej jak 900zl . w komplecie ina skf i pasek gates , Foss pytałeś co było w pudełkach to piszę . do tego dokupiłem pompę hepu jakieś 220 zł i ori termostat za 160 .
przy wymianie termostatu okazało się że pasek wisi sobie jak sznurek na bieliznę , przejechane miał jakies 25 tyś . km więc nie dużo , przy wymianie wyszły jeszcze dwa małe problemy pompa lekko już się pociła i jedna mała rolka trochę szumiała , rozrząd wymieniałem jakieś 3 lata temu i płaciłem za niego prawie 2 tyś. zł więc ceny trochę pospadały a miałem założone dokładnie takie same graty poza paskiem wcześniej był contitech , ja zawsze wymieniam rozrząd po przejechaniu 60 tyś , ale teraz to już chyba trzeba sprawdzać co się dzieje z rozrządem co 20 tyś. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-04-30, 09:00
|
|
|
Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-01, 08:54
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna |
150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-05-01, 09:03
|
|
|
FOSS napisał/a: | grzybek86 napisał/a:
Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna
150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu> |
Pewnie części też warsztat załatwiał a ma zniżkę, to jeszcze zarobił.
Z resztą jak ktoś często wymienia rozrząd w tych autach, nie używa blokad to faktycznie sprawnie i szybko może to zrobić. No i jeszcze nie wystawia faktury, więc na swoje wychodzi. |
|
|
|
|
|