Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-11, 17:47   

No to ceny całkiem całkiem u mnie większość kasy pochłonęła regeneracja głowic .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
piotras87 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 22
Skąd: Rawa Maz.
Wysłany: 2013-12-28, 22:41   

Ja wydałem na rozrząd 860zł pompa wody RUVILLE wszystkie rolki, napinacz i tłumik INA. Wymiana samodzielna. Jeszcze muszę kupić rolki do paska wielorowkowego.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-28, 22:56   

u mnie jakos ok 1300 r zobocizna na czesciach juz tu wymienianych :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-29, 08:35   

no tak tylko przed rokiem 99 jest taniej bo coś koło 1 tys <niewiem>
 
 
peternal 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 16
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 2014-03-04, 22:44   

U mnie rozrząd kosztował około 900 zł części z ruvila + pasek conti i robocizna 350 zł
Chodzi idealnie
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-03-05, 02:00   

Jestem po swiezej wymianie rozrzadu + innych pierdol, ponad 3k zl poszlo sie pasc, ale nie o tym...
5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.
HEPU zaczelo klepac dziadostwo (teraz to juz tansze do nas jak Ruville), OE drogie a do tego...tez maks na 20-30 tys wystarcza, bo..cieknie. Klepia syf... Rozmawialem dzis z p. Wladkiem T (dla kumatych se slaska) i po jego doswiadczeniach stwierdzam, ze bedzie coraz gorzej.. nie ma juz co kupowac :(
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-05, 08:07   

jak się za bardzo pasek napnie to tak się stanie :)
ja kupuje tanie zestawy z allegro i jak na razie tylko w jednym escorcie wymieniałem pompę trzy razy co 5 tys ;)
a tak to odpukać
http://rtvagd.wp.pl/kat,1...l?ticaid=112500
to tyczy też się tego
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-03-05, 08:51   

dice111 napisał/a:
5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.(

No to jestem rozczarowany na maxa. Jestem przed wymianą i zastanawiam się czy warto ;) ? Auto przyjechało z Luxeburga, wg papierów i wklejki rozrząd był wymieniany ale mija 5 lat i ok. 80 tys. przebiegu, a więc teoretycznie czas najwyższy. Ale u mnie rolki cichutkie i nic nie cieknie. Wymienię i w przyszłym roku (najdalej za dwa lata) kupa ;( . Zastanawiam się, jaka jest wiarygodność oceny stanu rozrządu przez mechanika? Niektórzy np. zostawiają rolki, bo jeszcze "luźno" się kręcą (słyszałem opinię, że wystarczy wymieniać co 2 zmianę paska). Jestem psychicznie i finansowo przygotowany na wymianę kompletnego rozrządu ale żebym sobie nie pogorszył gratów.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-05, 09:11   

stan napisał/a:
Jestem psychicznie i finansowo przygotowany na wymianę kompletnego rozrządu ale żebym sobie nie pogorszył gratów.


Ja osobiście jestem zwolennikiem kompleksowej wymiany, Wiadomo że z częściami bywa różnie ale masz pewność że zamontowane podzespoły są nowe. Lepiej zrobić to raz niż zaglądać tam za jakiś czas.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-03-05, 09:58   

w moim audi rozrząd robiony był przy 218k w serwisie audi było to ponad 5 lat temu a teraz 255k i rozbierał mechannik bo kruciec pękł , rolki szumiały az miło (oryginał audi slovakia była też data na rolkach 2007r) pompa i teleskop zostały ale rolki szybko skończyły się
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-03-05, 14:39   

stan napisał/a:
dice111 napisał/a:
5 lat, zrobione ponad 30 tys km, rolki LUKa (hucza az milo) masakra, pompa wody (ruville) sie rozciekla.(

(...)Ale u mnie rolki cichutkie i nic nie cieknie. Wymienię i w przyszłym roku (najdalej za dwa lata) kupa ;( . Zastanawiam się, jaka jest wiarygodność oceny stanu rozrządu przez mechanika? Niektórzy np. zostawiają rolki, bo jeszcze "luźno" się kręcą (słyszałem opinię, że wystarczy wymieniać co 2 zmianę paska). (...)

Lozyska leca po przebiegu, czasowo zalane jedynie korozja moze je dorwac. Ja stare graty widzialem i nimi krecilem i po protu bylem w szoku. Co do paska, ja chcialem zrobic to samo ze wzgledu na przebieg, ale wyszlo jak wyszlo. Do tego wymiana kola rozrzadu na wale korbowym, byl uwalony jeden zab - jakby to przeskoczylo - po silniku, uszczelniaczy etc..
Po tym doswiadczeniu, naprawde nie wiem czy nie robic tego czesciej. A co kupować ? Kupisz OE i nie masz pewnosci, ze nie walnie..
_________________
Black Cars Matters
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-29, 16:35   

wymieniałem rozrząd jakiś miesiąc temu , komplet zakupiony w focie za jakieś 850 zł na pewno nie więcej jak 900zl . w komplecie ina skf i pasek gates , Foss pytałeś co było w pudełkach to piszę . do tego dokupiłem pompę hepu jakieś 220 zł i ori termostat za 160 .
przy wymianie termostatu okazało się że pasek wisi sobie jak sznurek na bieliznę , przejechane miał jakies 25 tyś . km więc nie dużo , przy wymianie wyszły jeszcze dwa małe problemy pompa lekko już się pociła i jedna mała rolka trochę szumiała , rozrząd wymieniałem jakieś 3 lata temu i płaciłem za niego prawie 2 tyś. zł więc ceny trochę pospadały a miałem założone dokładnie takie same graty poza paskiem wcześniej był contitech , ja zawsze wymieniam rozrząd po przejechaniu 60 tyś , ale teraz to już chyba trzeba sprawdzać co się dzieje z rozrządem co 20 tyś.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-04-30, 09:00   

Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-01, 08:54   

grzybek86 napisał/a:
Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna

150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-05-01, 09:03   

FOSS napisał/a:
grzybek86 napisał/a:
Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna

150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu>

Pewnie części też warsztat załatwiał a ma zniżkę, to jeszcze zarobił.
Z resztą jak ktoś często wymienia rozrząd w tych autach, nie używa blokad to faktycznie sprawnie i szybko może to zrobić. No i jeszcze nie wystawia faktury, więc na swoje wychodzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.