Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-22, 22:22
|
|
|
I dobry ściągacz do kół zębatych na wałkach bo łatwo to one nie zejdą |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
tx-didi
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-07-23, 00:15
|
|
|
wlasciwie przydalby sie jeszcze klucz dynamometryczny.... (do 60 nm) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-24, 07:28
|
|
|
danishow napisał/a: | I dobry ściągacz do kół zębatych na wałkach bo łatwo to one nie zejdą | - nie potrzeba tylko trzeba umieć
koła jak je poprosisz same zeskakują |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-25, 04:52
|
|
|
kurcze, opierdziel sie wam należy, tosz ta blokada nie pasuje do przedliftowego V8. Co wy mu tu doradzacie - pewnie kupil ten plaskownik i za lewara potem tego nie ustawi |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-25, 06:25
|
|
|
FAKT
to sobie pokrywy zerwie i bez blokady ustawi
kupi sobie kiedyś poliftowe i będzie miał na zaś |
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-26, 13:32
|
|
|
A właśnie że jeszcze nie kupiłem I Nie kupuje bo znajomy ma heh |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-12-11, 18:33
|
|
|
znalazłem w necie taki zestaw do 4.2 aqf
1. pasek rozrządu Contitech - CT920
ilość zębów 253
szerokość: 30mm
2. rolki napinającej NTN: GT357.58
3. dwóch rolek prowadzących INA: 532 0236 10
4. rolki prowadzącej INA: 532 0329 10
5. napinacza hydraulicznego NTN: GT357.60
6. pompy wody Hepu: P579
960 zł .
opłaca się ? |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-11, 18:48
|
|
|
podjedź do jakiegoś sklepu i porównaj będziesz wiedział.
Albo do Michała napisz On ma bardzo dobre ceny |
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-12-11, 18:51
|
|
|
napisałem już ale to co podalem wyżej to jest dobre/> ? |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-12-11, 20:16
|
|
|
Wszyzstkie części spoko, ja zrobiłem też na podobnej cenie i wszystko ładnie działa. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-11, 20:24
|
|
|
tylko jak kolega ma 99 rok
to potrzebuje jednej takiej a nie dwie
INA: 532 0236 10 |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-12-13, 18:06
|
|
|
Witam. Odkopie trochę temat. Podrzuci ktoś momenty dokrecania elementów rozrządu w 4.2 ABZ łącznie z pokrywami. Będę wdzięczny. |
|
|
|
|
|
|
|
Perfektcar
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 35 Dołączył: 28 Gru 2019 Posty: 21 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2020-01-12, 16:33
|
|
|
Witam czy jest ktoś w stanie mi doradzić odnośnie wymiany rozrządu w Audi a8 d3 4.2 benzyna. Jak ustawić rozrząd i jakiej blokady użyć, i momenty dokręcania śrub kół od rozrządu. Proszę o pomoc
[ Dodano: 2020-01-12, 16:34 ]
Kod silnika bfm |
_________________ Seba |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
|