Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:20
|
|
|
Paski conti sa teraz najlepsze. Wszelkie śrubki to zbadasz w praniu ja dałem za komplet z kołem ok 550zł |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:46
|
|
|
Ja założyłem pasek firmy GATES przy 195tys. a mam teraz 235tys i zaglądam często do niego i zadnych oznak zużycia |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 18:16
|
|
|
To daj na msze W ostatnich latach widziałem sporo rozrzadów i kilka strzelonych "ścierek" gatesa |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-07-25, 22:30
|
|
|
Z cześciami bywa różnie, zależy co się trafi.
Swego czasu wkładałem Gates ale teraz zazwyczaj Conti.
Z paskami jak z życiem. Bywa różnie.
A jeszcze trzeba sobie zadać pytanie. Kto robi to ze sztuką.
Jeden zakłada pasek jak leci. Nie patrzy że wszystko jest ufajdane w oleju. Ja niestety tak nie mogę.
Wszystko ma być na tip top.
Albo robi się porządnoe albo partoli się sprawę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-25, 22:41
|
|
|
W robocie w starszych maszynach gdzie wrzeciona napędzane są przez silnik przez paski to gates daje d..y. 1/zm paski do wymiany, a dokładnie po 3 Teraz wkładają conti i z dociskiem 30bar dają radę średnio 6-7 m-cy co jest rewelacją. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-26, 08:48
|
|
|
przeginacie z tymi paskami paski nie psują się same zawsze jest coś które doprowadziło do takiego stanu .
Jakaś rolka lub coś przytarło lub za mocno napięty pasek |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-26, 13:22
|
|
|
pepi napisał/a: | przeginacie z tymi paskami paski | Też tak uważam, w firmie zakładamy tylko Gates bo nasz dostawca części nie handluje Conti. Na przełomie lat nic złego sie nie działo ...mało tego, w zeszłym miesiącu trafiło do nas Megane 1,6L 16V z zerwanym paskiem Conti po 40.000km <jezyk> |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-26, 16:26
|
|
|
Nie zgodze się. Kilka rozrzadów ktore kumpel robił a dokładnie wymieniał postrzepione gaetsy na conti lub dayco nie miało kompletnie żadnej przyczyny mechanicznej co by powodowała taka degradacje paska.
Zawsze sprawdzał i wsio było ok i po zmianie samego paska problem znikał. Raz przyjechał hundai co miał pare tys przejechane a pasek smieć. Wyszło to przypadkiem przy innej sprawie. WIęc skoro na jednej wsi było kilka przypadków i nie tylko tam to ja nie polecam tego nikomu. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-26, 20:34
|
|
|
ja zakładam co popadnie i jakoś nie zauważyłem nic podobnego
a robi się tego troszkę |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-26, 20:36
|
|
|
pepi, Ty nie zapomnij że ty w innym wymiarze zyć |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-27, 16:08
|
|
|
no co raz tylko miałem skuchę na tyle lat i to oderwało szpilkę którą się przykręcało rolkę napinającą
Ale to była wada tych silników od któregoś roku robili już dynamiczne
A tak to nic się nie działo .
Ja jak czytam na tym forum jak wy pakujecie kasę w te auta to mnie to bawi olej leje tani
tarcze hamulcowe zmieniłem na takie które kosztowały 90 pln
zaciski mam od d3 nic się nie dzieje hamuje tak samo słabo <jezyk> ale przynajmniej jest tanio .
pasek kupiłem dayco 50 pln rolki to polowałem na allegro jakiś składaniec
pompa też tanie coś koło 80 pln
Ze swojego doświadczenia mogę jedynie stwierdzić że płaci się tylko za pudełko a w środku to już jak się trafi |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-27, 18:18
|
|
|
pepi, To juz od ciebie auta nikt nie kupi
A co do taniości to u mnie sie ona nie sprawdzała i wielu ludzi znam co tez sie smieje ale im auta z wczasów wożą lawety |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-28, 14:57
|
|
|
kupi kupi
t
tylko że ja raczej nie sprzedam nigdy chyba że się coś urwie i umrze |
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-22, 00:33
|
|
|
Cześć
Posiadam Audi A8 D2 3.7 230km
Zamierzam wymienić rozrząd, i chce zakupić blokadę.
Czy starczy ta jedna i będzie ona pasować do mojego silnika? Czy coś jeszcze potrzeba? Bo mam u siebie na hurtowni za fajną cenę a jest tylko napisane "PROFITOOL Blokada wałków rozrządu Audi VW 3.3 ; 3.7 ; 4.2 A6 A8"
1.JPG
|
|
Plik ściągnięto 9 raz(y) 26,93 KB |
|
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-22, 21:01
|
|
|
wału jeszcze |
|
|
|
|
|