Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Koszt wymiany rozrządu w 4.2V8  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-01, 14:49   

FOSS napisał/a:
grzybek86 napisał/a:
Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna

150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu>

W Tarnobrzegu mi powiedzieli 300zł i muszą blokady skombinować, a gostek 300m od mojego domu 400zł i nic o blokadach nie mówił.. Finalnie kupiłem blokady i sam to zrobiłem. Części wyszły mnie 1490zł.
_________________
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-01, 15:36   

mnie wymiana kosztowała 500zł , tylko dodatkowo była demontowana chłodnica wody bo ciekło pod czujnikiem i chłodniczka oleju od skrzyni. no i razem wyszło tyle ile napisałem w sumie cały dzień na warsztacie .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-01, 16:44   

Ostatnio wymieniałem jednemu koledze w D3.... niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem :shock:
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-01, 18:34   

bo nie było na zmianie tego co się zna
:)
takie realia mamy w serwisach
jeden coś wie na 20 :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-05-01, 18:49   

FOSS napisał/a:
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki <hmm>

Święte słowa.
Ja, jak pierwszy raz to robiłem u siebie, to też właśnie tak poznaczyć wszystko chciałem (na wszelki wypadek). Ale już było pomazane. A jak składałem to ni razu mi to nie było potrzebne.
Czyli jak ktoś marze to znaczy że pierwszy raz widzi ten rozrząd na oczy, sądzę według siebie ;)
Ale o ASO takie coś zle świadczy :/
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-01, 19:08   

FOSS napisał/a:
niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem

U mnie było wszystko czyste, lecz przed zdjęciem paska porobiłem sobie kontrolne punkty mazakiem na kołach i pasku a potem przeniosłem znaczki ze starego paska na nowy założyłem na miejsce dociągnięcie pierdół, kontrolne 3 obroty wałem na sucho a potem uruchomienie z kontrolą na vagu. To był mój pierwszy raz, więc wolałem to dobrze zrobić bo 2 podejścia by już nie było <tjaa>

Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-01, 20:44   

krzychu22.p1i napisał/a:
Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi.

No ja pierwszy rozrząd robiłem razem z kolegą kilka lat temu w moim Ex S8..... wtedy też znaczków sobie narobiliśmy choć blokada była.
Później już na żadnym rozrządzie znaków nie robiłem - po prostu robiąc na blokadach te znaczki kompletnie nic nie wnoszą ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-02, 05:26   

Ale niestety jak się ich nie ma to jest lipa. W mojej mieścinie może jeden, dwa warsztaty mają taką blokadę. Ale nie dam sobie ręki uciąć że ją mają. Realia są takie że wzornikiem jest 1,9 tiiid albo benzyniaki VW co mają 3 koła rolę i napinacz. A takiej motorowni nie widuje się za często jako mechanik, albo wcale się nie widzi. Ludzie się boją takich aut jeśli nie posiadają odpowiedniej lektury, wiedzy i narzędzi. Oczywiście zdarzają się tacy co porywają się z motyką na słońce a potem dzieją się cuda.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-02, 11:39   

ABZ części najlepsze w intercars po rabatach 1200 robota warsztat 350
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-02, 18:23   

dono napisał/a:
intercars
-ta a świstak ....
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2014-12-03, 14:09   

Mam pytanie odnośnie numerów poszczególnych części rozrządu (łącznie z pompą i termostatem) potrzebnych do silnika AHC w S8 preLIFT, muszę się zabrać za ten rozrząd raczej ,mimo ze poprzedni właściciel twierdził że go robił 5tyś km temu, ale jakoś mu nie ufam, bo więcej niuansów nie tak w aucie znalazłem, a faktury żadnej twierdził że nie ma, bo mówił że robił ze znajomym.
A tak apropo - idzie po rolkach, pompie wody itp dojść z którego roku produkcji są? Bo jeśli faktycznie wymieniał to szkoda by było wydawać kaskę i zainwestować w coś innego. jeśli by się okazało że są faktycznie wymienione to wystarczyłby tylko nowy pasek.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-03, 15:33   

Jedyne co to po pasku poznasz , czasem jest nabity rok produkcji na nim
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 17:11   

Też muszę wymienić. Rozrząd był wymieniany w styczniu 2009 roku. Z 196 tys teraz mam 240. Boję się jeździć bo jak walnie?

Co powiecie o takim zestawie Pompa wody RUVILLE 65701 150 zł
Reszta komplet z allegro Alledrogo

około 900 zł sam rozrząd reszta to pikuś

Oczywiście termostat i wielorowek + roleczki itp. Macie możliwość taniej? Czy te podzespoły są złe?

Jeszcze te blokady będę musiał kupić na allegro za 350 zł
Chyba, że ktoś z was posiada do ABZ-ta ? :D Pożyczyć ? Za dobrą flachę
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 17:15   

Nie kupuj pasków GATES! Zakup jeszcze koło napędzające pasek rozrządu bo lubia pękać i rwac kliny,zakup jeszcze komplet śrubek i szpilek bo jak nie zmieniane od lat to pewnikiem pomęczone. Blokad ja nie uzywam :]
A do tego oczywiście do wymiany zestaw paska micro bo to jedna robota. I tak z taniego rozrządu zrobi sie całkiem sporsza sumka :) Ale jak ma byc to dobrze to wymienia się wszystko,zmeczone koło,wszelkie śrubunki,uszczelniacze itd.
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-25, 17:19   

To lepiej Contiteha ? Co to śrub drogie to ? :) Ja wole mieć blokady bo wymieni mi brat mechanik. Może inni mają ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.