Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-01, 14:49
|
|
|
FOSS napisał/a: | grzybek86 napisał/a: | Ja u siebie płaciłem 1150zł za częsci Rouville + 150zł robocizna |
150pln za wymianę rozrządu?..... świat się wali <jezu> |
W Tarnobrzegu mi powiedzieli 300zł i muszą blokady skombinować, a gostek 300m od mojego domu 400zł i nic o blokadach nie mówił.. Finalnie kupiłem blokady i sam to zrobiłem. Części wyszły mnie 1490zł. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-05-01, 15:36
|
|
|
mnie wymiana kosztowała 500zł , tylko dodatkowo była demontowana chłodnica wody bo ciekło pod czujnikiem i chłodniczka oleju od skrzyni. no i razem wyszło tyle ile napisałem w sumie cały dzień na warsztacie . |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-01, 16:44
|
|
|
Ostatnio wymieniałem jednemu koledze w D3.... niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem :shock:
na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-01, 18:34
|
|
|
bo nie było na zmianie tego co się zna
takie realia mamy w serwisach
jeden coś wie na 20 |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-05-01, 18:49
|
|
|
FOSS napisał/a: | na moje oko nie robił tego nikt kto ma o tym jakieś większe pojęcie bo nie wiem po co te znaki |
Święte słowa.
Ja, jak pierwszy raz to robiłem u siebie, to też właśnie tak poznaczyć wszystko chciałem (na wszelki wypadek). Ale już było pomazane. A jak składałem to ni razu mi to nie było potrzebne.
Czyli jak ktoś marze to znaczy że pierwszy raz widzi ten rozrząd na oczy, sądzę według siebie
Ale o ASO takie coś zle świadczy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-01, 19:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | niby poprzednio rozrząd robiony był w ASO a tu kółka i pasek pomazane mazakiem jak szalone :shock: nawet śrubki od poszczególnych kółek czy napinacza pomazane były mazakiem |
U mnie było wszystko czyste, lecz przed zdjęciem paska porobiłem sobie kontrolne punkty mazakiem na kołach i pasku a potem przeniosłem znaczki ze starego paska na nowy założyłem na miejsce dociągnięcie pierdół, kontrolne 3 obroty wałem na sucho a potem uruchomienie z kontrolą na vagu. To był mój pierwszy raz, więc wolałem to dobrze zrobić bo 2 podejścia by już nie było <tjaa>
Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-01, 20:44
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Dla świętego spokoju parę kresek nie zaszkodzi. |
No ja pierwszy rozrząd robiłem razem z kolegą kilka lat temu w moim Ex S8..... wtedy też znaczków sobie narobiliśmy choć blokada była.
Później już na żadnym rozrządzie znaków nie robiłem - po prostu robiąc na blokadach te znaczki kompletnie nic nie wnoszą |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-02, 05:26
|
|
|
Ale niestety jak się ich nie ma to jest lipa. W mojej mieścinie może jeden, dwa warsztaty mają taką blokadę. Ale nie dam sobie ręki uciąć że ją mają. Realia są takie że wzornikiem jest 1,9 tiiid albo benzyniaki VW co mają 3 koła rolę i napinacz. A takiej motorowni nie widuje się za często jako mechanik, albo wcale się nie widzi. Ludzie się boją takich aut jeśli nie posiadają odpowiedniej lektury, wiedzy i narzędzi. Oczywiście zdarzają się tacy co porywają się z motyką na słońce a potem dzieją się cuda. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-02, 11:39
|
|
|
ABZ części najlepsze w intercars po rabatach 1200 robota warsztat 350 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-02, 18:23
|
|
|
dono napisał/a: | intercars | -ta a świstak .... |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2014-12-03, 14:09
|
|
|
Mam pytanie odnośnie numerów poszczególnych części rozrządu (łącznie z pompą i termostatem) potrzebnych do silnika AHC w S8 preLIFT, muszę się zabrać za ten rozrząd raczej ,mimo ze poprzedni właściciel twierdził że go robił 5tyś km temu, ale jakoś mu nie ufam, bo więcej niuansów nie tak w aucie znalazłem, a faktury żadnej twierdził że nie ma, bo mówił że robił ze znajomym.
A tak apropo - idzie po rolkach, pompie wody itp dojść z którego roku produkcji są? Bo jeśli faktycznie wymieniał to szkoda by było wydawać kaskę i zainwestować w coś innego. jeśli by się okazało że są faktycznie wymienione to wystarczyłby tylko nowy pasek. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:11
|
|
|
Też muszę wymienić. Rozrząd był wymieniany w styczniu 2009 roku. Z 196 tys teraz mam 240. Boję się jeździć bo jak walnie?
Co powiecie o takim zestawie Pompa wody RUVILLE 65701 150 zł
Reszta komplet z allegro Alledrogo
około 900 zł sam rozrząd reszta to pikuś
Oczywiście termostat i wielorowek + roleczki itp. Macie możliwość taniej? Czy te podzespoły są złe?
Jeszcze te blokady będę musiał kupić na allegro za 350 zł
Chyba, że ktoś z was posiada do ABZ-ta ? Pożyczyć ? Za dobrą flachę |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:15
|
|
|
Nie kupuj pasków GATES! Zakup jeszcze koło napędzające pasek rozrządu bo lubia pękać i rwac kliny,zakup jeszcze komplet śrubek i szpilek bo jak nie zmieniane od lat to pewnikiem pomęczone. Blokad ja nie uzywam
A do tego oczywiście do wymiany zestaw paska micro bo to jedna robota. I tak z taniego rozrządu zrobi sie całkiem sporsza sumka Ale jak ma byc to dobrze to wymienia się wszystko,zmeczone koło,wszelkie śrubunki,uszczelniacze itd. |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-25, 17:19
|
|
|
To lepiej Contiteha ? Co to śrub drogie to ? Ja wole mieć blokady bo wymieni mi brat mechanik. Może inni mają |
|
|
|
|
|