Autor |
Wiadomość |
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-08-13, 09:54 [D2 98 4.2PB
] Wyjęcie pompy paliwa
|
|
|
Filmik ( niestety po angielsku) ale może się przydać tym co jeszcze nie wyjmowali pompy. http://www.youtube.com/wa...player_embedded |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-08-26, 19:50
|
|
|
wyjac to pikus gorzej wlozyc........ dodam ze do wlozenia warto poczyscic kosz i karoserie wkolo kosza sa tam takei strzałeczki dwie dzieki ktorym trafimy z przelewem do drugiego baku.... |
|
|
|
|
|
|
|
wojtas
Użytkownik
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: wojciech
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 35 Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 21 Skąd: gorzów wlkp
|
Wysłany: 2010-10-14, 09:03
|
|
|
Witam koledzy widze ze co niekturzy pisza tu ze po zamatowaniu pompy paliwa nowa nie ciagnie do konca baku tylko do połowy czyli trzeba miec pul baku minimum mam ten sam problem z tym ze mechanicy zamontowali mi nie orginalna i musze miec caly zbiornik obecnie zmieniam sam na ogrinalna pompe czy ma ktos moze jakis schemat jak to wszystko popodlanczac zeby uniknac problemu pobierania pezyny z polowy baku a zeby brala z calego z gury dziekuje za pomoc pozrawiam. |
_________________ wojtas |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-14, 20:20
|
|
|
Jest sporo o tym na forum wystarczy poszukać.
Tu masz temat który sam przerabiałem:
http://www.a8team.pl/topics24/1108.htm
Pozwoliłem sobie edytować i dokleić Twój post w tym temacie
dice111 - Moderator
Prace zacząłem od natchnienia i zamówienia pompy. Są pompy na allegro za 75/150 zł ale odradzam. Stara pompa miała znaczek Audi:
Nowa ma numer 4D0 906 091 C
Rozbieranie zacząłem od zdjęcia osłon pompy i przewodów paliwowych znajdujących się na wierzchu kosza pompy:
Potem działałem według schematu znajdującego się na forum:
A tu zamieszczam zdjęcia jak wyglądał rozebrany kosz i to co w nim się znajdowało i jaki syf może zebrać się na filtrze z siatki:
A tu syf który zebrał się w koszu w którym znajduje się pompa z obudową.
A tak wygląda koszyk znajdujący się w zbiorniku w który trzeba dobrze trafić koszem pompy. I to jest właśnie najtrudniejsza czynność w całym montażu:
I to już cała relacja z wymiany pompy paliwowej. Nie mam zdjęć z montażu ponieważ było ciemno a zdjęcia robione telefonem.
P.s. Jeżeli ktoś będzie się za to zabierać służę pomocą.
Nie wiem co będzie z pobieraniem paliwa z drugiej komory ale wkrótce się okaże bo mam 3/4 zbiornika. Pozdrawiam wszystkich i naprawdę nie ma co się tego bać. Zapomniałem jeszcze powiedzieć do wszystkiego trzeba dodać 2 piwa.
Proszę też aby któryś z moderatorów przeniósł do odpowiedniego działu bo temat zaczął się inaczej a skończył inaczej. I tu nie bardzo pasuje. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
wrobell99
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: czesiu
Jeżdzę: a8 quatro
Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: gry
|
Wysłany: 2011-03-22, 00:08
|
|
|
dzieki za linki na pewno sie przydadza |
|
|
|
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-10-30, 20:17
|
|
|
jaką pompę polecacie ??? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2012-10-31, 04:01
|
|
|
Siemensa (VDO), lub VEMO |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-24, 08:32
|
|
|
czy mógłby ktoś wrzucić schemat montazu pompy, który jest w poście kolegi daro72 w lepszej jakości?
chyba, że to tylko mi się otwiera "mały" a po powiekszeniu mam pikseloze. |
_________________
|
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-11-24, 12:10
|
|
|
mi też się nie otwiera , ja korzystałem z filmów z youtube , i chyba się udało bo ostatnio miałem 1/4 zbiornika i auto jeździło |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-24, 22:12
|
|
|
dzięki wielkie! |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-28, 21:04
|
|
|
się spytam może ktoś wie mi klapnęła wskazówka od paliwa
to znaczy ze 2 razy zadziałała jak postawiłem na przechyle
aby się dostać do niej to tym samym otworem co do pompy ?? |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-28, 21:12
|
|
|
z tego co zauwazylem przed wyjeciem pompy wyciaga sie taki pojemnik, który wydaje mi sie, że działa jak pływak. jest do niego podpięta wtyczka z dwoma przewodami. by sie do tego dostac nie trzeba wyciagac pompy, tylko odkrecić ten plasik. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-28, 21:12
|
|
|
Pompę masz z prawej strony a wskaźnik z lewej, więc pompy nie ruszasz wogóle. |
|
|
|
|
|