Autor |
Wiadomość |
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-01, 20:00
|
|
|
[quote="paulo79"]jesli czujnik jest sprawny to daje sie skasowac a jesli nie da sie go skasowac t jest do wymiany badz przeczyszczenia. A tak w nawiasie,test robi sie na wcisnietym hamulcu i jak wywali ten czujnik przy wcisnietym hamulcu
Oczywiście tak było robione.Tylko teraz przeszła akcja ze skrzyni na czujnik.A mnie głównie chodzi o to czy skrzynia działa ok :-|
paulo79. Napisz mi jak mam przeczyścić czujnik :-P |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez PEPOL D2 2010-02-01, 20:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-02-01, 20:02
|
|
|
czy skrzynia chodzila w trybie awaryjnym gdy podswietlone bylo wszystko? |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-01, 20:06
|
|
|
Nie wiem po czym mam poznać że skrzynia chodziła w trybie awaryjnym.Ja spokojnie dziś jechałem 220 i nic się nie działo.Na prawdę żadnych oznak ze strony skrzyni |
_________________
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-02-01, 20:39
|
|
|
gdybys przeczytal uwaznie co napisalem wczesniej to bys wiedzial po czym poznac i bysmy przeszli do konkretow a nie pieprzyli o byle czym.
Co do czujnika to normalnie- wyciagasz,ogladasz styki czy nie zasniedzialy idp itd. Sprawdzasz opornosc czujnika i wiesz czy nadaje sie do zalozenia czy jest do dupy |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-01, 20:48
|
|
|
Jeśli to wina czujnika to ile on kosztuje? I jeszcze jedno- czy czujnik może mieć wpływ na to że zaświeciło mi się PRND123 na czerwono? :shock: |
_________________
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-02-01, 21:13
|
|
|
jezeli skrzynia chodzila normalnie a swiecily sie wszystkie biegi to mogl miec wplyw, mogly tez miec na to wplych warunki pogodowe ktore to porobily cos przy plycie na stykach. Trudno okreslic. Najpierw musisz ustalic czy skrzynia byla w trybie awaryjnym czy nie |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-02-01, 21:26
|
|
|
A u mnie jak jadę do przodu to się koła kręcą,do tyłu też...Czym to jest spowodowane?? Mróz? Śnieg? Rozjechana tydzień temu psia kupa? Dlaczego mnie to spotkało!! Jakby tego było mało to coś mi z tych kratek w konsolecie wieje i są tylko dwa pedały....
Co ja zrobiłem że los tak mnie doświadcza |
_________________
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-02, 10:11
|
|
|
gierobiala napisał/a: | A u mnie jak jadę do przodu to się koła kręcą,do tyłu też...Czym to jest spowodowane?? Mróz? Śnieg? Rozjechana tydzień temu psia kupa? Dlaczego mnie to spotkało!! Jakby tego było mało to coś mi z tych kratek w konsolecie wieje i są tylko dwa pedały....
Co ja zrobiłem że los tak mnie doświadcza |
Nie wiem giero co zrobiłeś ale twój stan jest poważny. :peace: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2015-04-04, 02:27
|
|
|
Nie wiem skąd to śmieszne stwierdzenie ,że skoro "tryb awaryjny" to odrazu skrzynia pracuje (rusza,jedzie) tylko na 3 biegu. Skrzynia może być w trybie awaryjnym a pracować normalnie tak jak np w moim przypadku było. Palił się tryb awaryjny a wszystko pracowało jak należy. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|