Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn  
Autor Wiadomość
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 20:00   

[quote="paulo79"]jesli czujnik jest sprawny to daje sie skasowac a jesli nie da sie go skasowac t jest do wymiany badz przeczyszczenia. A tak w nawiasie,test robi sie na wcisnietym hamulcu i jak wywali ten czujnik przy wcisnietym hamulcu

Oczywiście tak było robione.Tylko teraz przeszła akcja ze skrzyni na czujnik.A mnie głównie chodzi o to czy skrzynia działa ok :-|

paulo79. Napisz mi jak mam przeczyścić czujnik :-P
_________________

Ostatnio zmieniony przez PEPOL D2 2010-02-01, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-01, 20:02   

czy skrzynia chodzila w trybie awaryjnym gdy podswietlone bylo wszystko?
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 20:06   

Nie wiem po czym mam poznać że skrzynia chodziła w trybie awaryjnym.Ja spokojnie dziś jechałem 220 i nic się nie działo.Na prawdę żadnych oznak ze strony skrzyni
_________________

 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-01, 20:39   

gdybys przeczytal uwaznie co napisalem wczesniej to bys wiedzial po czym poznac i bysmy przeszli do konkretow a nie pieprzyli o byle czym.
Co do czujnika to normalnie- wyciagasz,ogladasz styki czy nie zasniedzialy idp itd. Sprawdzasz opornosc czujnika i wiesz czy nadaje sie do zalozenia czy jest do dupy
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 20:48   

Jeśli to wina czujnika to ile on kosztuje? I jeszcze jedno- czy czujnik może mieć wpływ na to że zaświeciło mi się PRND123 na czerwono? :shock:
_________________

 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-01, 21:13   

jezeli skrzynia chodzila normalnie a swiecily sie wszystkie biegi to mogl miec wplyw, mogly tez miec na to wplych warunki pogodowe ktore to porobily cos przy plycie na stykach. Trudno okreslic. Najpierw musisz ustalic czy skrzynia byla w trybie awaryjnym czy nie
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-02-01, 21:26   

A u mnie jak jadę do przodu to się koła kręcą,do tyłu też...Czym to jest spowodowane?? Mróz? Śnieg? Rozjechana tydzień temu psia kupa? Dlaczego mnie to spotkało!! Jakby tego było mało to coś mi z tych kratek w konsolecie wieje i są tylko dwa pedały....

Co ja zrobiłem że los tak mnie doświadcza :/
_________________

 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-02, 10:11   

gierobiala napisał/a:
A u mnie jak jadę do przodu to się koła kręcą,do tyłu też...Czym to jest spowodowane?? Mróz? Śnieg? Rozjechana tydzień temu psia kupa? Dlaczego mnie to spotkało!! Jakby tego było mało to coś mi z tych kratek w konsolecie wieje i są tylko dwa pedały....

Co ja zrobiłem że los tak mnie doświadcza :/


Nie wiem giero co zrobiłeś ale twój stan jest poważny. :peace:
_________________

 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2015-04-04, 02:27   

Nie wiem skąd to śmieszne stwierdzenie ,że skoro "tryb awaryjny" to odrazu skrzynia pracuje (rusza,jedzie) tylko na 3 biegu. Skrzynia może być w trybie awaryjnym a pracować normalnie tak jak np w moim przypadku było. Palił się tryb awaryjny a wszystko pracowało jak należy.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.