Autor |
Wiadomość |
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2019-01-09, 20:42
|
|
|
witam ,u mnie na szczęście wszystko działa ale mam pytanko.bo potrzebuje założyć ssak do webasto bo zalozylem se webasto analogowe i wpielem sie w przelew z listwy i niestety webastu po jakimś czasie brakuje paliwa i gaśnie.więc musze pdciągnąć przewód prosto ze zbiornika.z tego co wyczytałem to w d2 było paliwo podawane przez śrube drążoną do webasto.dzisiaj wykręciłem tą długą śrube i nie ma w niej dziury i sie zastanawiam jak to było naprawdez tym oryginalnym ujęciem do webasto.i drugie pytanie,bo mam czerpak do webasto taki z dlugą rurką i jego najwyżej gdzieś obok zamontuje,tylko mam obawy po tym co czytam żeby to demontować.i czy jak wyciągne delikatnie ten kosz do góry żeby tylko wywiercić w deklu dziurke i zamontować czerpak to nic nie popsuje?albo zamontowac w deklu plywaka?prosił bym o wskazówki.pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-18, 14:48
|
|
|
a nie lepiej kupić taką śrube? napewno ktoś by mial taką, u mnie po wymianie pompy i zestawu uszczelek paliwo bybierane jest do zera, sprawdzone na rezerwie , zjechałem z poziomem paliwa na zasięg 50 km i po nocy miodzio odpala
[ Dodano: 2019-01-18, 14:52 ]
https://allegro.pl/oferta/audi-a8-d2-94-02-sruba-szpilka-kosza-paliwa-6871649174 |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-18, 14:57
|
|
|
Może mam rurkę od webasto odezwij się jutro . |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-01-29, 11:12
|
|
|
U mnie pompa nadal sprawuje się bez zarzutu, ale za to znowu czeka mnie wyciąganie, bo wyłamało mi kawałek plastiku trzymającego pływak i cieknie delikatnie przy pełnym zbiorniku.
Może komuś z was wala się niepotrzebny kosz ? Mi potrzebna jest sama górna cześć kosza.
Dokładnie prawa cześć na zdjęciu , tu już rozebrane https://3.allegroimg.com/s400/0367fa/b3b3a1864641b9cd48c486f8e213 |
|
|
|
|
|
|
|
Baron (SPAM)! [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-05-16, 20:06
|
|
|
Witam wszystkich po długiej przerwie,
Mam pilną prośbę. Przeczytałem wątek ale chciałbym zapytać ponieważ wpisy są dosyć stare i nie wiem czy aktualne i czy się coś nie zmieniło. Właśnie jestem w trakcie wymiany pompy paliwa w Audi S8 D2 po lifcie 99r. Oczywiście robi to mechanik. Zaproponował wymianę pompy za 150zł i coś trzeba jeszcze rzeźbić. Czy moglibyście podać co polecacie wymienić, jakich firm żeby nie trzeba było rzeźbić i żeby pochodziło to następne naście lat? Może jakieś konkretne numery części? Wiem że piszę trochę z partyzanta ale jestem lekko pod ścianą, muszę działać szybko ponieważ nie chcę znowu stanąć gdzieś w polu z rodziną.
Może ktoś z forum pomoże w zakupie takich części? Proszę o priv.
Dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
|
|
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-05-16, 20:21
|
|
|
Baron, co do części to śmiało możesz uderzać do Michała Wruszaka - znajdziesz łatwo na Facebook'u, na forum konto też ma. Za 150zł to usługa wymiany czy pompa, bo jak pompa to coś za tanio wydaję mi się. Ja ostatnio zmieniałem u siebie i 'mechanik' włożył za słabą, która nie dawała rady, u innego mechanika została włożona prawidłowa i problem został rozwiązany (jaka dokładnie, niestety nie powiem), a się jeszcze potem okazało, że piszczy co jakiś czas w związku z czym auto znów pojechało do mechanika, żeby uszczelnić tam wszystkie rzeczy, bo auto dostawało lewego powietrza także przebojów z pompą było trochę dlatego radzę zrobić raz a porządnie |
_________________ EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
|
|
|
|
|
|
|
|
Baron (SPAM)! [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-05-16, 20:43
|
|
|
Dzięki za pomoc. Właśnie dlatego postanowiłem poprosić Was o pomoc. Czytałem wątek i wyłażą różne rzeczy przy okazji zabawy z pompą. 150zł to za samą pompę. Wiem że jakieś kostki trzeba jeszcze przerabiać. Jestem w stanie zapłacić więcej żeby tam nie zaglądać następne paręnaście lat a przede wszystkim żeby nie stanąć na drodze tak jak ostatnio.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-05-17, 16:33
|
|
|
pompa tylko i wyłącznie ori VDO , koszt samej pompy ok 500pln, do tego przydało by sie jeszcze wymienić dwa oringi ,jeden duży i jeden mały , widoczne po wyjęciu kosza i rozpołowieniu kosza, bez problemu dopasujesz je w sklepie z takimi rzeczami |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Baron (SPAM)! [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-05-17, 21:25
|
|
|
Dziękuję za pomoc. Pompa VDO już zamówiona, oringi będę musiał gdzieś znaleźć. Komplet uszczelek z ASO to ponad 700zł. No i modły żeby mechanikowi wszystko poszło zgodnie ze sztuką. Przeanalizuje wątek i postaram się znaleźć wszystkie haczyki i pułapki jakie mogą go czekać. Tak na wszelki wypadek, choć wierzę że sobie poradzi.
No i podsunę mu pomysł z tym bypassem.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Muciek
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 45 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-05-17, 21:51
|
|
|
Baron, przeanalizuj dobrze, bo wbrew pozorom poprawne zamontowanie tej pompy nie jest takie proste i czytając przygody innych dochodzę do wniosku, że mało kto potrafi to zrobić poprawnie. Na koniec jak już wszystko będzie ok, to zatankuj go do pełna |
_________________ EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
|
|
|
|
|
|
|
|
Baron (SPAM)! [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-05-17, 23:21
|
|
|
Właśnie wiem że to nie takie proste dlatego chcę mechanikowi pomóc punktując wszystkie haki jakie po drodze mogą go spotkać. Teraz jedyne co mnie trapi to czy szukać uszczelek dopasowując je czy jednak zrobić skok na komplet ori, ale to trochę chora kasa 750zł. Z tego co wiem będzie potrzebna ta mała uszczelka, ponieważ już dzisiaj okazało się że jest na niej nieszczelność. Po wszystkim napiszę jak poszło.
[ Dodano: 2019-05-29, 23:29 ]
Witam ponownie,
Pompa wymieniona i działa świetnie. Pierwsza pompa za 150zł nie miała prawa działać ponieważ nie pasowała w ogóle mechanicznie (nie pamiętam dokładnie ale ilość króćców się nie zgadzała). Po zakupie pompy VDO i wydrukowaniu mechanikowi schematu działania tej pompy w A8 D2 wszystko stało się proste. Cytując słowa mechanika stwierdził że to czynność bardzo prosta jak zna się mechanizm działania tej pompy. A robił to pierwszy raz w A8. Dobierał gdzieś jakąś małą uszczelkę. Oczywiście spuścił też paliwo żeby sprawdzić czy auto jeździ na rezerwie. Ja też mam już za sobą jazdę na rezerwie, po nocy i zawsze pali na dotyk.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Dzięki temu wątkowi wszystko było dużo prostsze.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-10-25, 11:40
|
|
|
Koledzy, zmieniam właśnie sobie pompkę paliwa S8 D2 LIFT i mam problem. Długa śruba łącząca dwa kosze ani drgnie, czuć pod rękoma że jak mocniej pociągnę kluczem to się plastiki posypią. Miał ktoś już taki problem ??? |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-01-23, 15:44
|
|
|
Jakiś patent na tą uszczelkę metalowo gumową. U mnie wszystko pali i przelewa wysysa do zera ale po nocy musze długo kręcić. Wychodzi na to że ta uszczelka przepuszcza i pompa pozniej nie ma co zassać. Ktoś wklejał tam oring na wymiar albo coś? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-01-23, 22:14
|
|
|
Od jakiego poziomu paliwa zaczyna gorzej zapalać? Uszczelka metalowo-gumowa jest równo z lustrem benzyny przy ok 1/3 baku. Próbowałeś rano zajrzeć do baku jakimś endoskopem (po wyjęciu czujnika poziomu paliwa po stronie pasażera da się sprawdzić czy w koszu jest paliwo).
Znajomemu ostatnio pomogła zmiana oringów na regulatorze ciśnienia paliwa. Dalej nie jest idealnie, ale mówił, że poprawę czuć. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-01-25, 20:16
|
|
|
dopadło mnie
tylko u mnie normalnie pali tylko jak się jedzie to tak jakby na 4-6 cylindrach
i mam wrażenie że jest coraz gorzej
dolewanie paliwa nie pomaga
Pompa ? Tylko na ciepłym już ok |
|
|
|
|
|