Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wymiana pompy paliwa  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-28, 18:20   

I po co to wszystko?? VDO kupujesz a bypasem eliminujesz nieszczelnośc na kroćcu przelewowym kosza jesli takie są i wsio w temacie. 10lat to może działac.

Zamienniki to se w majty mozna wsadzic jak ma się rozwolnienie :]
 
 
DAWIDOOO 


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 41
Skąd: PARCZEW
Wysłany: 2016-10-28, 18:55   

Apophis napisał/a:
I po co to wszystko?? VDO kupujesz a bypasem eliminujesz nieszczelnośc na kroćcu przelewowym kosza jesli takie są i wsio w temacie. 10lat to może działac.

Zamienniki to se w majty mozna wsadzic jak ma się rozwolnienie :]


Po co?
A no po to żeby nie płacić za pompę 650zł i za uszczelki kolejnych paru setek.
Po to ze jak już kupisz oryginały to żeby przypadkiem nie zepsuł tego pseudo mechanik jakich wielu przy montażu i żebyś nie płacił tyle jeszcze raz.
Po to żeby ktoś inny to przeczytał i zreperował/przerobił to sam za max 150zł i żeby taka sraczka czy rozwolnienie mu działało dłużej niż 10 lat:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-28, 21:04   

Guzik zrobisz jak nie znasz zasady działania tego baku a widac że nie znasz zabardzo :)

Zamienniki to jak przypadkiem złapia cisnienie to szybko je stracą,ja sie bujałem z tym i nie polecam kombinacji w paliwie z jakimis dodatkowymi pompami bo to kwestia bezpieczeństwa tez się liczy.

Marcin(k44761) sie nakombinował że hej i staneło na VDO za 470zł nie 650 i bypasie żeby nie kupowac uszczelek :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-28, 22:17   

Jakiego węża używacie do tego bypasu? Zwykły, paliwowy długo w baku nie wytrzyma, a gates 27093 jest nieosiągalny (pomijając już jego cenę).
_________________
Four rings to rule them all
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-10-29, 06:33   

gtfan napisał/a:
Jakiego węża używacie do tego bypasu?
Zwykly paliwowy tez sporo wytrzyma ale jak chcemy juz tam nie zagladac to najlepiej kupic to diesla ...maja calkiem inny sklad niz te do PB.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-29, 09:25   

Zbrojony gumowy paliwowy wąż taki kupiony nie w zwykłym sklepie ale w takim starym sklepie co pachnie PRLem jeszcze :)

8zł za metr dałem :) jest to od diesla.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-29, 12:30   

Właśnie też kupiłem paliwowy w motoryzacyjnym, ale później obejrzałem to https://www.youtube.com/watch?v=aZPwLaSCHTI i już średnio mam ochotę go zakładać w baku.
Oryginalny między pompą paliwa a koszem zewnętrzną warstwę ma z gumy nbr, a te paliwowe zewnętrzne po kilka-kilkanaście zł za metr zazwyczaj z gumy cr, która na benzynę odporna nie jest.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
DAWIDOOO 


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 41
Skąd: PARCZEW
Wysłany: 2016-10-29, 15:22   

Ja mam u siebie wąż do paliwa i olejów fagumit wolbrom.
Po 3 tygodniach w benzynie guma na nim się zrobiła jakby bardziej miękka. Jak wysechł to wrócił do stanu pierwotnego. Tak samo zachowują się uszczelki kosza i do tego -jak wyschną to się trochę kurczą.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 16:25   

ja mam takie coś:

 
 
revo 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-11-03, 01:05   

Niestety w A8 bak jak i układ zasilania paliwem są zaprojektowane tak że mają działać jak fabryka chciała. Z doświadczenia wiem że wszelkie próby modyfikowania kończą się na zakupie pompy VDO (480 zł) + zestawu uszczelek (430 zł) i jest to najbardziej rozsądny, pod względem ekonomicznym, zestaw naprawczy.

Pompa uruchamiając się na 2 sekundy po przekręceniu kluczyka, ma za zadanie tylko wyrównać ciśnienie w przewodach oraz w listwie wtryskowej i uzupełnić ewentualny jego nieznaczny brak, aby rozruch był jak najbardziej skuteczny i szybki. Nie zaleje całego układu od nowa. Problem z samym odpaleniem wynika z nieszczelności kosza. Paliwo po dłuższym przestoju zwyczajnie ucieka z kosza powodując zapowietrzenie układu już podczas samego rozruchu ZANIM kosz zdoła się od nowa napełnić. Świadczy o tym chociażby bulgotanie pod podłogą. Dlatego odpala za drugim albo trzecim razem.

Widziałem wiele rzeźb w tych autach i pomimo iż pomysł wydawał się "genialny", z wykonaniem i samym działaniem było niestety gorzej.

Jeździsz A8, autem prestiżowym więc stać Cię na jego utrzymanie. Kupiłeś felgi za 4 tys? I szkoda Ci 1000 zł na naprawę o której zapomnisz na kolejne 15 lat? To tak jak kupić Ferrari i narzekać - bo passat palił mniej.

Co do samych przewodów, polecam zbrojone przewody PTFE odporne na paliwo, oleje, smary i ciśnienie. Niestety ich jedyny problem to cena.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-18, 17:40   

Witam.
Wracając do poradnika z instrukcjami. Wszystko poszło sprawnie do momentu aż trzeba było włożyć kosz z powrotem na swoje miejsce.
Dolby kosz zawiesiła na rurkę z wlewu paliwa bo był spadniety, ale za chiny nie mogę włożyć kosza na kosz żeby weszło na swoje miejsce. Na gniazda. Po prostu już mi siły opadają.
Nic tam nie widać bo dolny kosz i podstawa jest czarny i dupa
Śruba też nie mogę trafić.
Ręce opadają. 8h walczyłem z tym i bez sukcesu.

Jest jakiś dobry sposób jak to skasować?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-01-18, 18:13   

Kolego mi też na początku nie chciał trafić. Kląłem na czym świat stoi. Z tym że ja z pół godziny walczyłem z włożeniem. Może godzinkę Ale potem ustawiłem sobie kosz w baku i powolutku wsunąłem kosz. Chyba delikatnie przekręcając ale dokładnie nie pamiętam. Zaś śruba dopiero pasowała jak dobrze spasował się kosz. Nic na siłę nie można tam wciskać bo dzyndzel się upierdzieli.
Życzę powodzenia. Ja jak czasem sobie poprzeklinam to się wtedy udaje.
pozdro
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-18, 18:45   

No dziś mi już siły i nerwów zabrakło

[ Dodano: 2017-01-18, 20:01 ]
daro72 napisał/a:
Kolego mi też na początku nie chciał trafić. Kląłem na czym świat stoi. Z tym że ja z pół godziny walczyłem z włożeniem. Może godzinkę Ale potem ustawiłem sobie kosz w baku i powolutku wsunąłem kosz. Chyba delikatnie przekręcając ale dokładnie nie pamiętam. Zaś śruba dopiero pasowała jak dobrze spasował się kosz. Nic na siłę nie można tam wciskać bo dzyndzel się upierdzieli.
Życzę powodzenia. Ja jak czasem sobie poprzeklinam to się wtedy udaje.
pozdro


Jak go ustawiłeś ????
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-01-19, 09:08   

On jest wolno latający jak zauważyłeś pewnie. Kilka razy go przesuwałem aby trafił. Też już się chciałem poddać. Na dworze wymieniałem, a było wtedy -10. Najciekawsze, że ne było jeszcze tu na forum aż takiej wiedzy. Też wtedy zastanawiałem się kto mógł takie dziadostwo wymyślić. Kosz z tego co pamiętam trzeba delikatnie obrócić. Spróbuję gdzieś znaleźć schemat według którego to robiłem to go wstawię. Chociaż tu na forum był gdzieś wstawiany.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-19, 09:12   

Ale który kosz ten dolny czy górny co wkładam.
A bak miałeś pusty?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.