Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-01-19, 09:15
|
|
|
Ten górny i potem sam wpadł. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-21, 16:26
|
|
|
Gość napisał/a: | By-pass załozony auto hasa. Polecam rozwiazanie bo jest banalne. |
Założyłem tzw baypass , ale z chiny nie mogę włożyć tego kosza do baku. Nie wiem czy węża za dużo dałem czy za gruby i coś tam wadzi... ręce mi już opadaja |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 17:13
|
|
|
jak tak to czytam to aż boje sie za to wziąść , a też musze pompe wymienić |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-23, 12:18
|
|
|
Jeżeli tego nigdy nie robiłeś, a masz możliwość dać to komuś kto już to robił....zrób to. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-23, 18:00
|
|
|
I z tym może byś problem chyba że ktoś by pomógł, a tobie jak idzie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-23, 18:02
|
|
|
Ach czarna magia. Kosz włożony, ale jestem w punkcie wyjścia. Auto odpala i chodzi do puki nie wyciągnie paliwa z filtra.
Pompa progowa chodzi, ale po pustu nie ciśnie paliwa w stronę filtra. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-23, 19:51
|
|
|
A w TDI to tak samo jak w benzynie.? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-23, 19:58
|
|
|
Nie. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-23, 20:48
|
|
|
A ja byłem przekonany że to bez różnicy. To może jak się już wezmę za to , to nie będzie tragedia, tym bardziej że nie zamierzam oszczędzać i założyć nowy komplet uszczelnień |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2017-01-23, 20:54
|
|
|
W dieslu 3.3tdi pompa w baku ma za zadanie napełnić kosz w baku i zasysania paliwo z dna baku. Później jest pompa progowa która zabiera to paliwo po przez filtr paliwa do pompy mechanicznej wstępnej, z tej pompy paliwo maszeruje do pompy CR i dalej..
W benzynie pompa w baku oprócz tego, że ma zadanie zawierania paliwa z dna to od razu pcha je na silnik po przez filtr paliwa już pod ciśnieniem.
Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę oswieccie mnie bo już sam glupieje powoli. |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-02-09, 14:10
|
|
|
najprościej w dizlu by było aby wyeliminować jakos pompkę,szkoda ze nie ma sposobu(a moze jes?) aby jakos spiąć te 2 komory w najniższym punkcie rurka i przedłożyć przewód ssący z pompy aby ssał z dna zbiornika.
Czy jest możliwość zapowietrzenia tego ukladu pompki w zbiorniku?, zapowietrzyłem układ pompy wtryskowej rozpinając wtryski,po naprawie chcac odpalić zaczol zgłaszać bledy braku paliwa w kororkach,od tamtej pory muszę tankować do pełna,a wcześniej było ok |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-02-09, 20:56
|
|
|
ericson napisał/a: | spiąć te 2 komory w najniższym punkcie rurka i przedłożyć przewód ssący z pompy aby ssał z dna zbiornika |
Może coś takiego:
|
_________________
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-18, 17:14
|
|
|
Może ktoś wstawić fotkę albo szczegółowy rysunek bypassa? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
revo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 13 Gru 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-06-23, 09:51
|
|
|
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
Naprawiam i wymieniam pompy paliwa w tych samochodach więc osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.
|
|
|
|
|
|