Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wymiana pompy paliwa  
Autor Wiadomość
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2017-01-19, 09:15   

Ten górny i potem sam wpadł.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-21, 16:26   

Gość napisał/a:
By-pass załozony auto hasa. Polecam rozwiazanie bo jest banalne.


Założyłem tzw baypass , ale z chiny nie mogę włożyć tego kosza do baku. Nie wiem czy węża za dużo dałem czy za gruby i coś tam wadzi... ręce mi już opadaja
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-21, 17:13   

jak tak to czytam to aż boje sie za to wziąść <boisie> , a też musze pompe wymienić <bezradny>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-23, 12:18   

Jeżeli tego nigdy nie robiłeś, a masz możliwość dać to komuś kto już to robił....zrób to.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-23, 18:00   

I z tym może byś problem chyba że ktoś by pomógł, a tobie jak idzie?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-23, 18:02   

Ach czarna magia. Kosz włożony, ale jestem w punkcie wyjścia. Auto odpala i chodzi do puki nie wyciągnie paliwa z filtra.

Pompa progowa chodzi, ale po pustu nie ciśnie paliwa w stronę filtra.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-23, 19:51   

A w TDI to tak samo jak w benzynie.?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-23, 19:58   

Nie.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-23, 20:48   

A ja byłem przekonany że to bez różnicy. To może jak się już wezmę za to , to nie będzie tragedia, tym bardziej że nie zamierzam oszczędzać i założyć nowy komplet uszczelnień
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-23, 20:54   

W dieslu 3.3tdi pompa w baku ma za zadanie napełnić kosz w baku i zasysania paliwo z dna baku. Później jest pompa progowa która zabiera to paliwo po przez filtr paliwa do pompy mechanicznej wstępnej, z tej pompy paliwo maszeruje do pompy CR i dalej..

W benzynie pompa w baku oprócz tego, że ma zadanie zawierania paliwa z dna to od razu pcha je na silnik po przez filtr paliwa już pod ciśnieniem.

Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę oswieccie mnie bo już sam glupieje powoli.
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-01-24, 11:41   

Widzę, że kolega mus102 przeniósł się z tematu http://www.a8team.pl/d2-0...aku-vt22400.htm na obecny ;)
Nie wiem jak u ciebie ze znajomością języka angielskiego - w tym service manualu masz od strony 33 opis wyjęcia (demontażu) i włożenia (montażu) pompy paliwa w A8 D2 z dieslem na pokładzie (V6 i V8) oraz diagnostyki układu paliwowego:
http://chomikuj.pl/chomik...,5232235812.pdf
_________________

 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-02-09, 14:10   

najprościej w dizlu by było aby wyeliminować jakos pompkę,szkoda ze nie ma sposobu(a moze jes?) aby jakos spiąć te 2 komory w najniższym punkcie rurka i przedłożyć przewód ssący z pompy aby ssał z dna zbiornika.
Czy jest możliwość zapowietrzenia tego ukladu pompki w zbiorniku?, zapowietrzyłem układ pompy wtryskowej rozpinając wtryski,po naprawie chcac odpalić zaczol zgłaszać bledy braku paliwa w kororkach,od tamtej pory muszę tankować do pełna,a wcześniej było ok
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-02-09, 20:56   

ericson napisał/a:
spiąć te 2 komory w najniższym punkcie rurka i przedłożyć przewód ssący z pompy aby ssał z dna zbiornika

Może coś takiego:
_________________

 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-18, 17:14   

Może ktoś wstawić fotkę albo szczegółowy rysunek bypassa?
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
revo 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-23, 09:51   

Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.

Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.

Naprawiam i wymieniam pompy paliwa w tych samochodach więc osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.