Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-09-02, 14:16
|
|
|
No tak ale z nim to kontaktu nie ma w ogole na privy nie odpisuje i bardzo rzadko tu zaglada. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 14:41
|
|
|
Ja wiem Wojtku,ja z nim kontakt mam stały. Ale co ci potrzeba od niego? Piotrek tez bedzie to robił to pogadajcie gdzie kabelki puścic i zaopatrz sie w czesci wiązki z lifta zeby było ladnie. To naprawde trudne nie jest. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-09-02, 17:26
|
|
|
kabelki jak puscic to ja sobie juz poradze, bardziej mi chodzi o kombinacje z montazem takiej cewki na pokrywie zaworowej, zeby to sie dobrze trzymalo przede wszystkim i nie wypadalo przy wybojach czy cos w ten desen. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 17:50
|
|
|
Jak zostawiasz oslony to przecie nie ma szans a "klick" takiej cewki jest dośc solidny. Kup se jedną w uzywce sa tanie i potestuj |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-17, 18:32
|
|
|
Już ponad tydzień jeżdżę na "czerwonych" cewkach i jest lepiej, odczuwalna poprawa pracy silnika i mniejsze spalanie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-17, 18:53
|
|
|
No dobra namowiłes mnie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-17, 20:25
|
|
|
To fakt poprawa jest odczuwalna nawet na moim kulejacym silniku
Ale mysle ze po remoncie drugiej glowki bedzie idealnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-17, 21:05
|
|
|
a jak z zalozeniem osłonek? czerwone cewki nie są za wysokie? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-17, 21:07
|
|
|
NIe |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-09-18, 07:47
|
|
|
Prawy (od strony pasazera) uchwyt oslony musialem na 1 cylindrze troche pilnikiem spiłować bo cewka troche przeszkadza, a poza tym wszystko pauje i cewki nie sa za wysokie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:49
|
|
|
u mnie osłony pasują bez problemu dość sporo już na tych cewkach przejechałem i stwierdzam jest dużo dużo lepiej zwłaszcza na wolnch i podczas nagłego przyśpieszania |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:19
|
|
|
Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać. |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:41
|
|
|
a do preFL też podchodzą bez problemu? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:00
|
|
|
gacuś napisał/a: | a do preFL też podchodzą bez problemu? |
Trzeba troszkę pokombinować by wyeliminować moduły zapłonowe.
Pod tymi cewkami już nie są potrzebne.
Do tego dochodzą wtyczki od lifta i podstawki pod cewki. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:31
|
|
|
Cytat: | Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać. |
Z tych co się swapowali osobiscie znam auto Daniela i na pewno nie było tam nic co się z cewkami złego mogło dziać. A jednak po wymianie odczuwa poprawe. Mocniejsza iskra i krótszy czas ładowania i rozładowania to dwa zasadnicze powody na plus cewek FSI które mozna odczuć po zmianie ze sprawnych zwykłych na takie nowsze. |
|
|
|
|
|