Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-09-18, 16:42   

Apophis napisał/a:
Cytat:
Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać.


Z tych co się swapowali osobiscie znam auto Daniela i na pewno nie było tam nic co się z cewkami złego mogło dziać. A jednak po wymianie odczuwa poprawe. Mocniejsza iskra i krótszy czas ładowania i rozładowania to dwa zasadnicze powody na plus cewek FSI które mozna odczuć po zmianie ze sprawnych zwykłych na takie nowsze.


O właśnie tak miałem odpisać :D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-18, 17:10   

Ja też <brawo> :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-18, 18:09   

No dobra ;) ale to chyba niekoniecznie muszą być cewki z Fsi? Cewki z D3 jak się nie mylę maja taki sam nr. Narazie nie będę zmieniał, auto śmiga bez problemów, ale dobrze wiedzieć że jest taka alternatywa.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-18, 18:13   

j3drek napisał/a:
ale to chyba niekoniecznie muszą być cewki z Fsi?
Oczywiście że nie, występują zapewne w kilkudziesięciu różnych autach ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-18, 23:53   

Erni, daniel mi na zlocie pokazywal ta cewke, patrzylem na wymiar (chodzilo glownie o jej wysokosc od wejscia w pokrywe do samej swiecy), ta cewka jest krotsza przynajmniej o 2 centymetry w stosunku do cewki przedliftowej z fajką. Żeby to zalozyc trzeba oprocz tego co napisales jakos zdrowo pokombinowac z jakimis przejsciowkami, zeby fajki poprzedluzac. Ja temat na razie odpuszczam, jak bede mial wiecej czasu troche to moze do tego powroce, bo samo przerobienie instalacji elektrycznej i kostek to dla mnie akurat jest chwila moment.


ernesto napisał/a:
gacuś napisał/a:
a do preFL też podchodzą bez problemu?


Trzeba troszkę pokombinować by wyeliminować moduły zapłonowe.
Pod tymi cewkami już nie są potrzebne.
Do tego dochodzą wtyczki od lifta i podstawki pod cewki.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-19, 04:39   

Bugalon napisał/a:
ta cewka jest krotsza przynajmniej o 2 centymetry w stosunku do cewki przedliftowej z fajką


Najwyżej fleksem się chlaśnie otwory w deklach i da na silikon :)

A tak na poważnie to lipa troszkę, myślałem że podejdą bez problemu skoro idą z podstawką do lifta.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-09-19, 05:37   

Koledzy przecież świecą ma wykrecana końcówkę tu gdzie się zakłada cewkey.Gdyby to jakiś magik dotoczyl z "amelinium"i nagwintowal w środku.Nie będzie <okok>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-09-19, 06:05   

Ile brakuje żeby było ok ? Może przedłużki świec z malucha będą pasować ?

Tutaj link z taka nakretka
http://allegro.pl/koncowk...co&bi_c=Product
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-19, 08:34   

Pewnie mozna te przedluzki zrobic, tylko pamietajcie ze cala porcelana swiecy (nie mowie o samej metalowej koncowce) jest w fajce (w srodku fajki) nie bez powodu. Pokrywa wałków przeciez jest metalowa - ja nie wiem jak sie zachowa odkryta swieca na kilku centymetrach (czy czasem nie będzie przeskoku iskry między przedluzkami a na przyklad pokrywą zaworów). Rezac cala instalacje i wtyczki tylko po to zeby sprawdzic jak to sie bedzie zachowywac to troche kiepski pomysl wedlug mnie.

Trzeba by miec ze dwie instalacje elektryczne silnika i je po prostu podmieniac na czas takich testow a to wymaga czasu. Jak jest ktos odwazny co posklada to na przejsciowkach, to mu takie przejsciowki dotocze nawet w gratisie jak mi poda dokladne wymiary i opisze jak to sie zachowuje po montazu :)

Swoją drogą nie zmierzylem na zlocie jaka jest odleglosc pomiedzy tym metalowym elementem nowej cewki (siadajacym na swiece) i plaszczyzna pokrywy zaworow (nie mialem suwmiarki). Moze sie okazac, ze ta odleglosc jest taka jak trzeba i porcelana swiecy w poliftach/tfsi jest odslonięta fabrycznie (bo w przedlifcie na bank jest zakryta do samego gwintu)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-03, 09:01   

W sobotę NA PRÓBĘ zapodałem do ANK (bliźniak AQF) 8 cewek z silnika 5.2FSI V10.
Kupiłem całe 10szt z używek z roku 2013 - końcówka numeru "E"
Na silnik ANK wskoczyły bez problemu i wszystkie osłony weszły na swoje miejsce nigdzie nie zaczepiając. Wyczuć można było ładny klik jak wchodziła na świecę.
Teraz muszę dokupić 8 podstawek z ASO.
Ogólnie jest poprawa z dołu, ale szału nie ma...
Pośmigam z tydzień i dam znać co i jak...
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-03, 09:07   

Najnowsze cewki są z końcówka T a nie E <hmm>
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-10-03, 09:26   

Nieprawda :) - dla 5.2 najnowszym numerem jest 06E905115E

Conajwyżej T to mogą być dla 2.0tfsi
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-03, 09:31   

Aaa to jest zupełnie inny numer-proponuje zatem podać całe numery nie literki ba są rozne cewki. Ja mam 077905115T

Więc te są po akcji serwisowej i do V8 :P
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-03, 09:35   

Apophis napisał/a:
Ja mam 077905115T


dokładnie te same mam. Wystrzegac trzeba się cewek z końcówką "C"... a reszta <bezradny>

drookash, wrzuć fote coś Ty tam kupił <hmm>

ja mam o takie



_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drookash 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S6 C5 ANK Limousine'2003
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-10-03, 10:03   

Numerek : 06E905115E, datownik 08/13 więc dość świeże.

Brałem 10szt bo cena była czyba okazyjna po 40PLN/szt. Jedna podparana długopisem, jedna lekko ukruszone gniazdo na cewce. 8 idealnych :)
Takie coś :


Tak to siadło - podstawki zamówione.

Te białe taśmy to moja twórczość :D Podłączyłem nowy kondensator na zbierający zakłócenia i jeszcze tego od miesiąca nie polutowałem :D Na wtryskach pozawijałem poprzecierane kabelki bo się ktoś znęcał nad nimi :( Tymczasowe rozwiązanie... nie bijcie.
Muszę w końcu zwalić te pokrywy i na sodowanie dać - będzie o wiele lepszy efekt.
Zdjęcia z osłonami za kilka godzin... niech przestanie padać to zrobię fotę.
_________________
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.