Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-05, 22:12
|
|
|
Oczywiście, że sprawdzałem. Można to bardzo fajnie podejrzeć z poziomu VCDS-a łącznie z natężeniem. Wszystkie cewki pracują idealnie.
Po wymianie oleju skrzynia hamuje silnik na 1-szym i drugim biegu ...czasem też i na trzecim. Oznacza to że okładziny na sprzęgle dociskowym w konwerterze są już wytarte, stąd uślizg przy dodawaniu gazu i brak hamowania silnikiem na czwartym i piątym biegu.
Od godziny szukam w necie nowego konwertera ale jakoś nic nie mogę znaleźć, oryginalny jest dostępny ale kosztuje 620 eurasów netto ...trochę dużo |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-05, 22:26
|
|
|
Witam!
Troche to wszystko dziwne.
A sprawdzales regenerowane u producenta?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-05, 22:40
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | A sprawdzales regenerowane u producenta? | Jeszcze nie, w poniedziałek zadzwonię i zapytam w Audi i ZF.
Potrzebuje Konwerter o numerze: 01V323571K, oznaczenie: G35 lub Z61, montowane były w skrzyniach 5HP19 ECH i FBB. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-10, 16:11
|
|
|
Chyba trzeba w końcu zabrać się za ten konwerter, ma ktoś z Was namiary na zaufaną firmę zajmującą się sprzedażą regenerowanych czy tam nowych konwerterów? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2015-10-10, 20:53
|
|
|
napisz tu info@motoshop24.info, admin z forum 7 er sprzedaje takie rzeczy firmy ZF |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-10, 22:22
|
|
|
Inter32, dzięki za adres. Mam na kogoś się powołać? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-17, 22:09
|
|
|
Wracając do tematu, cztery tygodnie temu wymieniłem w końcu ten nieszczęsny konwerter i oczywiście problem się zakończył. Kupiłem oryginalny konwerter ZF, kosztował połowę tego co krzyczą w ASO a jest to dokładnie ta sama część |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-05-12, 03:51
|
|
|
zmieniłem olej,był jakiś czerwony,wlałem zolty i zaczęło sie,po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up), zatrzymanie i ruszenie lub dalsza jazda ciagła przywraca poprawna prace, w vag widać ze nadbieg jest w stanie-open i nie próbuje sie zapinać, płyta główna podmieniona na inna |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-12, 18:14
|
|
|
Sprawdź stan oleju, jeżeli jest poprawny to wymień ponownie olej. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-05-15, 13:52
|
|
|
skoro teraz na żółtym głupieje to moze znowu nowy dextron II mu zapodać. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-15, 18:46
|
|
|
Sprawdziłeś "książkowo" stan oleju ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-05-16, 04:31
|
|
|
tak,poziom spr. Czy brak np 0.10-0.20L będzie miał wpływ na prace asb? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-16, 23:35
|
|
|
Może mieć wpływ ale nie musi. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-06-16, 10:23
|
|
|
narazie gubienie nadbiegu,bez widocznej reguły, działa jak chce,podmieniłem 3 l oleju i wydaje mi sie ze rzadziej głupieje,ale może to tylko odczucie,co mogę jeszcze sprawdzić i na co stawiacie?. Zauważyłem taki objaw,kiedy wszystko gra asb zalacza wszystkie biegi do 5( na tipie i D), gdy lock głupieje na tipie nie można załączyć ręcznie 5(zwala na 4) biegu,a na D on juz sam wskakuje ale bez locka.
[ Dodano: 2017-06-17, 11:00 ]
skrzynia jest zaprogramowana w wersji code 000000 z opcja dogrzewania katalizatorów czyli cod mode 241, wiec przestawiłem na 00010 i działa lepiej,nie przytrzymuje na biegach jak nie dogrzany,niestety lock nadal działa według własnego widzimisie, obroty na 4 biegu sie zgrywają.
[ Dodano: 2017-07-09, 20:00 ]
a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka. |
|
|
|
|
|