Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-13, 18:20   

Z tym że do tej pory nie wszystko działa tak jak powinno <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-09-13, 18:37   

Ale to pewnie glownie przez to, ze poliftowe 3.7 tam dal
_________________
Black Cars Matters
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-09-20, 16:04   

gtfan napisał/a:
Też bym teraz razem z silnikiem wyjeżdżał. A do rwania samej skrzyni od dołu bez jakiegokolwiek podnośnika do skrzyń bym nawet nie podchodził ;)

Skrzynię CYB w manualu wyciągnąłem i zmieniłem na sprawną razem z synem, pomagając sobie dwoma podnośnikami samochodowymi z kanału.
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-20, 18:02   

VAGowner napisał/a:
gtfan napisał/a:
Też bym teraz razem z silnikiem wyjeżdżał. A do rwania samej skrzyni od dołu bez jakiegokolwiek podnośnika do skrzyń bym nawet nie podchodził ;)

Skrzynię CYB w manualu wyciągnąłem i zmieniłem na sprawną razem z synem, pomagając sobie dwoma podnośnikami samochodowymi z kanału.

Tylko, że pomiędzy manualem FWD a automatem w quattro jest jakieś 70-80kg różnicy..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-09-20, 18:28   

Skrzynię CYB to można razem z paletą rzucać w dal :D
_________________
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-10-10, 15:30   

wymieniłem skrzynie i konwerter i gra
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2017-11-08, 18:30   

Podepnę się pod temat. Skrzynka 4hp. Na zimnym szarpie lock-up ale tylko na 3 biegu. Jak się zagrzeje to jest ok. Mam lpg może jest ubogo i tak się dzieje ? Olej wymieniony 300 km temu przed wymianą było to samo. Zabrudzony zawór lock-upa ?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-08, 19:39   

Też tak miałem, po wymianie na nówkę regenerowana jak ręką odjął
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-11-12, 20:52   

panowie a ja mam taki przypadek, jadąc normalnie skrzynia zmienia mi biegi i po zmianie biegu mija kilka sekund zanim spadną obroty, napewno jest tak podczas jazdy czyli na 3 i 4. w sumie praktycznie to nie przeszkadza jeżdzę juz tak ileś tyś km i nic sie nie zmienia . olej był wymieniony i jest bez zmian
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-11-13, 09:02   

Nie rozumiem, znaczy zmieniła bieg a obroty się nie zmieniły? to skąd wiesz, że zmieniła?
Chyba, że chodzi o rozpięcie i zapięcie lockupa. Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-13, 11:41   

Ukaniu napisał/a:
Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd.


jest to normalne przy obecnych temperaturach gdzie olej potrzebuje więcej czasu aby się nagrzać.

W temperaturach powyżej +6-7 stopni lock up powinien od razu zapinać na 3m biegu.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2017-11-13, 13:28   

CINEK, któregoś razu możemy się przy okazji przejechać moim audi to zobaczysz o czym mówię, mało istotne jak dla mnie bo nic się nie zmienia a km lecą. Może przy okazji spotu audi w łodzi w tą sobotę, mam zamiar podjechać
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-11-13, 16:57   

CINEK napisał/a:
Ukaniu napisał/a:
Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd.


jest to normalne przy obecnych temperaturach gdzie olej potrzebuje więcej czasu aby się nagrzać.

W temperaturach powyżej +6-7 stopni lock up powinien od razu zapinać na 3m biegu.


W 4HP24 ? \w tych którymi miałem okazję jechać lockup na 3 zapina tylko w trybie sterowania ręcznego na 4 biegu zawsze zapinał po czasie, czy zimny czy ciepły. 5HP to inna bajka w tej kwestii. Ale może są i inne wersje sterowników niż spotkane przeze mnie.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-11-14, 18:24   

Marcin weź pod uwagę że FL a PreFL inaczej chodzą.
U Ciebie może 3 wejdzie już na zapietym sprzegle Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.
Z 4 jest podobnie.
Wiele zależy od położenia nogi na gazie, powierzchni drogi czy jest równo czy pod górę itp oraz jakie se korekty paliwowe.
Jak będzie problem w korektach to też później będzie zapinal sprzęgło.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-14, 19:40   

Cytat:
Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.


U mnie jest dokładnie tak jak tu piszesz. Wrzuca 3 potem zapina lock up'a. Jak jest zimno jak obecnie to zanim sie nie nagrzeje, lock up jest luzny i obroty sa podwyzszone na 3-4-5 biegu. Dopiero po chwili jak zapnie obtory spadaja. Ale ta sytuacja wystepuje tylko w zime..
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.