Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-13, 18:20
|
|
|
Z tym że do tej pory nie wszystko działa tak jak powinno |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-09-13, 18:37
|
|
|
Ale to pewnie glownie przez to, ze poliftowe 3.7 tam dal |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-09-20, 16:04
|
|
|
gtfan napisał/a: | Też bym teraz razem z silnikiem wyjeżdżał. A do rwania samej skrzyni od dołu bez jakiegokolwiek podnośnika do skrzyń bym nawet nie podchodził |
Skrzynię CYB w manualu wyciągnąłem i zmieniłem na sprawną razem z synem, pomagając sobie dwoma podnośnikami samochodowymi z kanału. |
_________________
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-09-20, 18:02
|
|
|
VAGowner napisał/a: | gtfan napisał/a: | Też bym teraz razem z silnikiem wyjeżdżał. A do rwania samej skrzyni od dołu bez jakiegokolwiek podnośnika do skrzyń bym nawet nie podchodził |
Skrzynię CYB w manualu wyciągnąłem i zmieniłem na sprawną razem z synem, pomagając sobie dwoma podnośnikami samochodowymi z kanału. |
Tylko, że pomiędzy manualem FWD a automatem w quattro jest jakieś 70-80kg różnicy.. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-09-20, 18:28
|
|
|
Skrzynię CYB to można razem z paletą rzucać w dal |
_________________
|
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-10-10, 15:30
|
|
|
wymieniłem skrzynie i konwerter i gra |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-11-08, 18:30
|
|
|
Podepnę się pod temat. Skrzynka 4hp. Na zimnym szarpie lock-up ale tylko na 3 biegu. Jak się zagrzeje to jest ok. Mam lpg może jest ubogo i tak się dzieje ? Olej wymieniony 300 km temu przed wymianą było to samo. Zabrudzony zawór lock-upa ? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-08, 19:39
|
|
|
Też tak miałem, po wymianie na nówkę regenerowana jak ręką odjął |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2017-11-12, 20:52
|
|
|
panowie a ja mam taki przypadek, jadąc normalnie skrzynia zmienia mi biegi i po zmianie biegu mija kilka sekund zanim spadną obroty, napewno jest tak podczas jazdy czyli na 3 i 4. w sumie praktycznie to nie przeszkadza jeżdzę juz tak ileś tyś km i nic sie nie zmienia . olej był wymieniony i jest bez zmian |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-11-13, 09:02
|
|
|
Nie rozumiem, znaczy zmieniła bieg a obroty się nie zmieniły? to skąd wiesz, że zmieniła?
Chyba, że chodzi o rozpięcie i zapięcie lockupa. Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-11-13, 11:41
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd. |
jest to normalne przy obecnych temperaturach gdzie olej potrzebuje więcej czasu aby się nagrzać.
W temperaturach powyżej +6-7 stopni lock up powinien od razu zapinać na 3m biegu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2017-11-13, 13:28
|
|
|
CINEK, któregoś razu możemy się przy okazji przejechać moim audi to zobaczysz o czym mówię, mało istotne jak dla mnie bo nic się nie zmienia a km lecą. Może przy okazji spotu audi w łodzi w tą sobotę, mam zamiar podjechać |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-11-13, 16:57
|
|
|
CINEK napisał/a: | Ukaniu napisał/a: | Ono jest po czasie i to normalne. Zależne od temperatury, obciążenia itd. |
jest to normalne przy obecnych temperaturach gdzie olej potrzebuje więcej czasu aby się nagrzać.
W temperaturach powyżej +6-7 stopni lock up powinien od razu zapinać na 3m biegu. |
W 4HP24 ? \w tych którymi miałem okazję jechać lockup na 3 zapina tylko w trybie sterowania ręcznego na 4 biegu zawsze zapinał po czasie, czy zimny czy ciepły. 5HP to inna bajka w tej kwestii. Ale może są i inne wersje sterowników niż spotkane przeze mnie. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-11-14, 18:24
|
|
|
Marcin weź pod uwagę że FL a PreFL inaczej chodzą.
U Ciebie może 3 wejdzie już na zapietym sprzegle Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina.
Z 4 jest podobnie.
Wiele zależy od położenia nogi na gazie, powierzchni drogi czy jest równo czy pod górę itp oraz jakie se korekty paliwowe.
Jak będzie problem w korektach to też później będzie zapinal sprzęgło. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-11-14, 19:40
|
|
|
Cytat: | Ale PreFL 3 wrzuci na rozpietym potem spina. |
U mnie jest dokładnie tak jak tu piszesz. Wrzuca 3 potem zapina lock up'a. Jak jest zimno jak obecnie to zanim sie nie nagrzeje, lock up jest luzny i obroty sa podwyzszone na 3-4-5 biegu. Dopiero po chwili jak zapnie obtory spadaja. Ale ta sytuacja wystepuje tylko w zime.. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|