Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha  
Autor Wiadomość
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2021-04-26, 19:25   

Ta sama firma nawet przekomarzali się w opiniach na googlach, niby miało się skończyć w sądzie a prawdy i tak się nie dowiemy jak było.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-04-30, 04:39   

nic by nie ugrali bo nie padła nazwa firmy ;)

[ Dodano: 2021-06-03, 21:19 ]
https://www.youtube.com/watch?v=5N21mhAtZng :>
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-07, 16:35   

to jakaś paranoja, czy ja czegoś nie zatrybiłem bo wychodzi mi tak:
wiedziałem że to g*** ale zapłaciłem dwa razy i nawet zamontowałem
bo termin mnie gonił (mimo że upłynęło już wiele tygodni)

<bezradny>
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Jakakub 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-23, 06:50   

Cześć, planuję zabrać się za ten temat w przyszłym tygodniu. Doczytałem jednak, że zamiast wyciągać 12 wkładek regulacyjnych i wyciskać z nich olej wystarczy poczekać ok 30min po założeniu wałka, obrócić wałem korbowym 2x, żeby upewnić się, że nie dochodzi do kolizji tłoków z zaworami i gotowe. Co o tym myślicie? Podobno jest to rozwiązanie Service Manuala Audi
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2021-07-23, 13:04   

Zanim wszystko złożysz do kupy to hydraulika ułoży się na pewno. Ważne obyś nie zamienił jej miejscami.
Ja zawsze przed pierwszym odpaleniem kręcę bez odpalania silnika czyli zabieram mu iskrę bądź paliwo. zawsze to trochę napompuję oleju
_________________

 
 
Jakakub 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-29, 21:48   

Udało mi się zdjąć dzisiaj pokrywę zaworów po prawej stronie. Warto zdjąć osłonę termiczną i nadkole - mamy wtedy bardzo dobre dojście do "najgorszej" śruby

Pytanie mam jednak o to co zobaczyłem na pokrywie - mocne wyżłobienie od łańcuszka. Czy może to być spowodowane samym uszkodzonym nastawnikiem? Łańcuszek jest ładnie napięty, na ślizgu widać delikatne wyżłobienie.





Zaraz przed zdjęciem pokrywy w bloku 93 "Phase Position" dla wałka ssącego wynosił -16*KW

 
 
Krzysiek-1984 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 37
Skąd: Turek
Wysłany: 2021-07-30, 07:45   

Na bank pęknięty dolny ślizg.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2021-07-30, 08:12   

Krzysiek-1984 napisał/a:
Na bank pęknięty dolny ślizg.

Pęknięty?... Raczej go już nie ma :)
Jak wali o pokrywę zaworów to już grubo.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Krzysiek-1984 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 37
Skąd: Turek
Wysłany: 2021-07-30, 10:12   

Możliwe.Ale nieraz połowa zostaje.Nie ma kawałków na głowicy???No chyba że poleciały w miskę ;)
 
 
Jakakub 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-30, 10:22   

Dzisiaj zdejmę nastawnik i zobaczę dokładnie co się stało. Najgorzej że w cale nie było tego tak mocno słychać. Przez przypadek odkryłem. Odebrałem dzisiaj nowy nastawnik z ASO więc mam nadzieję że problem doraźnie się rozwiąże. Za kilka tygodni będzie wyciągany silnik więc przy okazji zrobię rozrząd i wymienię łańcuch.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-07-30, 11:17   

moze wcześniej już były te rowy :>
 
 
Jakakub 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-30, 22:41   

Okazało się, że dolny ślizg był rozsypany. Na szczęście udało się wygrzebać pozostałości
 
 
rodzynek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 54
Skąd: SJZ
Wysłany: 2023-10-14, 01:39   

Szykuję się do solidnego wydawania pieniędzy... i chciałem się dowiedzieć, czy w kwestii nastawników coś się polepszyło? Tylko ASO za ok. 3 tys, czy może Vaico za 1900, czy jest już jakaś inna opcja?
Moje nastawniki jeszcze nie są tragiczne, może wystarczy wymiana samych ślizgów, ale czy wiadomo jakie są dobre?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2023-10-15, 11:07   

Jeśli vaico się pod tym podpisuje to nie będzie to szmelc. Zawsze mieli bardzo dobrej jakości zamienniki.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 353
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2023-10-16, 13:54   

Powiem tak, wymieniłem oba u siebie, tak pro forma, do tego zawory zwrotne itd. Wszystko ori i co... 8tyś km i lewa głowica gra. Najgorsze, że już gwarancja części nie obejmuje bo było na FV i wtedy tylko rok. Ostatnio się zastanawiałem, czy nie zacząć produkować tych nastawników bo są tak kiepskie a tyle kosztują.... Będzie chwila czasu, to będę rozpinał rozrząd i próbował to ogarnąć. Pewnie wleci stary nastawnik który był cichy.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.