Autor |
Wiadomość |
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2021-04-26, 19:25
|
|
|
Ta sama firma nawet przekomarzali się w opiniach na googlach, niby miało się skończyć w sądzie a prawdy i tak się nie dowiemy jak było. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-06-07, 16:35
|
|
|
to jakaś paranoja, czy ja czegoś nie zatrybiłem bo wychodzi mi tak:
wiedziałem że to g*** ale zapłaciłem dwa razy i nawet zamontowałem
bo termin mnie gonił (mimo że upłynęło już wiele tygodni)
|
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Jakakub
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-23, 06:50
|
|
|
Cześć, planuję zabrać się za ten temat w przyszłym tygodniu. Doczytałem jednak, że zamiast wyciągać 12 wkładek regulacyjnych i wyciskać z nich olej wystarczy poczekać ok 30min po założeniu wałka, obrócić wałem korbowym 2x, żeby upewnić się, że nie dochodzi do kolizji tłoków z zaworami i gotowe. Co o tym myślicie? Podobno jest to rozwiązanie Service Manuala Audi |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2021-07-23, 13:04
|
|
|
Zanim wszystko złożysz do kupy to hydraulika ułoży się na pewno. Ważne obyś nie zamienił jej miejscami.
Ja zawsze przed pierwszym odpaleniem kręcę bez odpalania silnika czyli zabieram mu iskrę bądź paliwo. zawsze to trochę napompuję oleju |
_________________
|
|
|
|
|
Jakakub
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-29, 21:48
|
|
|
Udało mi się zdjąć dzisiaj pokrywę zaworów po prawej stronie. Warto zdjąć osłonę termiczną i nadkole - mamy wtedy bardzo dobre dojście do "najgorszej" śruby
Pytanie mam jednak o to co zobaczyłem na pokrywie - mocne wyżłobienie od łańcuszka. Czy może to być spowodowane samym uszkodzonym nastawnikiem? Łańcuszek jest ładnie napięty, na ślizgu widać delikatne wyżłobienie.
Zaraz przed zdjęciem pokrywy w bloku 93 "Phase Position" dla wałka ssącego wynosił -16*KW
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2021-07-30, 07:45
|
|
|
Na bank pęknięty dolny ślizg. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2021-07-30, 08:12
|
|
|
Krzysiek-1984 napisał/a: | Na bank pęknięty dolny ślizg. |
Pęknięty?... Raczej go już nie ma
Jak wali o pokrywę zaworów to już grubo. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2021-07-30, 10:12
|
|
|
Możliwe.Ale nieraz połowa zostaje.Nie ma kawałków na głowicy???No chyba że poleciały w miskę |
|
|
|
|
Jakakub
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-30, 10:22
|
|
|
Dzisiaj zdejmę nastawnik i zobaczę dokładnie co się stało. Najgorzej że w cale nie było tego tak mocno słychać. Przez przypadek odkryłem. Odebrałem dzisiaj nowy nastawnik z ASO więc mam nadzieję że problem doraźnie się rozwiąże. Za kilka tygodni będzie wyciągany silnik więc przy okazji zrobię rozrząd i wymienię łańcuch. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-07-30, 11:17
|
|
|
moze wcześniej już były te rowy |
|
|
|
|
Jakakub
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Sty 2020 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-30, 22:41
|
|
|
Okazało się, że dolny ślizg był rozsypany. Na szczęście udało się wygrzebać pozostałości |
|
|
|
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-14, 01:39
|
|
|
Szykuję się do solidnego wydawania pieniędzy... i chciałem się dowiedzieć, czy w kwestii nastawników coś się polepszyło? Tylko ASO za ok. 3 tys, czy może Vaico za 1900, czy jest już jakaś inna opcja?
Moje nastawniki jeszcze nie są tragiczne, może wystarczy wymiana samych ślizgów, ale czy wiadomo jakie są dobre? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2023-10-15, 11:07
|
|
|
Jeśli vaico się pod tym podpisuje to nie będzie to szmelc. Zawsze mieli bardzo dobrej jakości zamienniki. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2023-10-16, 13:54
|
|
|
Powiem tak, wymieniłem oba u siebie, tak pro forma, do tego zawory zwrotne itd. Wszystko ori i co... 8tyś km i lewa głowica gra. Najgorsze, że już gwarancja części nie obejmuje bo było na FV i wtedy tylko rok. Ostatnio się zastanawiałem, czy nie zacząć produkować tych nastawników bo są tak kiepskie a tyle kosztują.... Będzie chwila czasu, to będę rozpinał rozrząd i próbował to ogarnąć. Pewnie wleci stary nastawnik który był cichy. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|