Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha  
Autor Wiadomość
sebucha8d2 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 59
Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-11, 18:56   

Dołączę się do tematu mi właśnie z rana po długim postoju lubi zagrać ale tylko jak długo stoi czy już się martwić o nastawniki czy nie jeszcze nie ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-11, 20:39   

Panowie, nie wałkujmy od początku tego samego tematu. Wszystkie najistotniejsze informacje na temat nastawników, ich przyczyn stukania jak również porady co robić dalej znajdziecie Państwo a tutaj>

http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm

zapraszam do lektury pełniej wrażeń <faktycznie> .... rany się nazbierało tego ponad 60 stron <jaaa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-11, 20:53   

martin_rs4 napisał/a:
Panowie, nie wałkujmy od początku tego samego tematu.


AMEN :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-04, 15:00   

słuchajcie, w końcu udało mi się zreanimować mój post i całe foto story jest znów do wglądu <brawo> :>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-17, 19:04   

Nooooooooo to Panowie ... i Panie :P

Jebło :] .... ale 2 strona <faktycznie> - tyle tylko że nic nie stukało przy rozruchu.

Najpierw na wolnych obrotach zaczął wariować nastawnik strona lewa, 5-8 cylindra - czasami grzechotał i odczyty VAGa na 90 wskazywały co chwila od -4 0 do 4 :P

Aż dziś przy odpaleniu nierówne obroty silnika, mega hałas klekotania od nastawnika, błąd silnika + błąd od czujnika obrotów wałka rozrządu str. lewa ... ehhh.

A co lepsze 2 dni temu zamówiłem właśnie ten nastawnik znów z Inowrocławia :]
Mam tylko nadzieję że nie przestawił się rozrząd <blee> bo tak strasznie brzmi że brrrrr :P
Narazie autko w garażu, dokulało się z pracy 30/h na wolnych obrotach bo strach dodawać gazu ... i w Sobotę wymiana + sprawdzenie ustawienia rozrządu :)

Aha i przez chwilę był jakiś błąd od cylindra 6 - ale nie pamietam jaki.

Ktoś coś ma do dodania z wiedzy o takiej sytuacji???
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-17, 19:08   

ps: aha i przy tej kulawej pracy silnika przy próbie odczytu pracy ustwienia rozrządu z gr. 93 Nie było odczytu z tego wałka <hmm> Strona Prawa było "-3" czyli tyle co miałem ... strona lewa BRAK odczytu - CZEMU ?? aż taki błąd odczytu czujnika i takie przestawienie rozrządu możliwe ??? czy po prostu przy awarii nastawnika i błędzie odczytu czujnika HALLA nie pokazuje nic tam :P
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-17, 21:58   

ManiekJames napisał/a:
Jebło :] .... ale 2 strona <faktycznie> - tyle tylko że nic nie stukało przy rozruchu.


Mariusz rany Boskie, oby Ci tylko po zaworach nie poszło <boisie> Ale to poszedł Ci ten stary oryginalny, czy ten który już wymieniałeś??
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
colorado 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-10, 14:07   

Skąd wziąć ściągacz do nastawnika ?
Jak jest prawidłowa nazwa tego narzędzia ?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-10, 14:54   

sciągacz możesz kupić sam na allegro. Szukaj pod blokada napinacza rozrządu / nastawnika ...

http://www.narzedziaspecj...zadu-p-880.html

http://allegro.pl/klucz-d...ars_rule_id=201
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-10, 16:12   

Można go też zrobić przy użyciu dłuższej śruby, 1 bita nasadki rozwierconego pod fi śruby oraz kawałka płaskownika.. :P
_________________
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-10, 22:36   

mozna kupic nowy nastawnik. Wtedy jest skrecony takim własnie sciskaczem.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-11-11, 14:49   

"michalwruszak" mial ostatnio wraz ze slizgami do sprzedania.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-11-12, 15:16   

Co dokładnie siada w nastawnikach?

Czy można wymieniać same ślizgi plus nowy łańcuch? po co wydawać 3 koła jak można 900zł

Pytam z ciekawości?


Na temat nastawników jest obszerny temat, poczytaj jak jesteś ciekawy !

http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-01-20, 09:13   

CINEK, do tej operacji nie jest potrzebny klucz dynamometryczny ? np. wałek dokręca się bez specjalnych wymogów co do momentu dokręcania ?

jebło i u mnie, ale na lewej głowicy i dzisiaj chcę to zrobi :D

[ Dodano: 2018-01-21, 00:06 ]
panowie ma ktoś dostęp do informacji jakim momentem dokręca się mostki wałków rozrządu ?
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-01-21, 00:12   

5Nm + 1/4 obrotu
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.