Autor |
Wiadomość |
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-11, 18:56
|
|
|
Dołączę się do tematu mi właśnie z rana po długim postoju lubi zagrać ale tylko jak długo stoi czy już się martwić o nastawniki czy nie jeszcze nie ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-11, 20:39
|
|
|
Panowie, nie wałkujmy od początku tego samego tematu. Wszystkie najistotniejsze informacje na temat nastawników, ich przyczyn stukania jak również porady co robić dalej znajdziecie Państwo a tutaj>
http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm
zapraszam do lektury pełniej wrażeń .... rany się nazbierało tego ponad 60 stron |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-11, 20:53
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Panowie, nie wałkujmy od początku tego samego tematu. |
AMEN |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-04, 15:00
|
|
|
słuchajcie, w końcu udało mi się zreanimować mój post i całe foto story jest znów do wglądu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-17, 19:04
|
|
|
Nooooooooo to Panowie ... i Panie
Jebło .... ale 2 strona - tyle tylko że nic nie stukało przy rozruchu.
Najpierw na wolnych obrotach zaczął wariować nastawnik strona lewa, 5-8 cylindra - czasami grzechotał i odczyty VAGa na 90 wskazywały co chwila od -4 0 do 4
Aż dziś przy odpaleniu nierówne obroty silnika, mega hałas klekotania od nastawnika, błąd silnika + błąd od czujnika obrotów wałka rozrządu str. lewa ... ehhh.
A co lepsze 2 dni temu zamówiłem właśnie ten nastawnik znów z Inowrocławia
Mam tylko nadzieję że nie przestawił się rozrząd bo tak strasznie brzmi że brrrrr
Narazie autko w garażu, dokulało się z pracy 30/h na wolnych obrotach bo strach dodawać gazu ... i w Sobotę wymiana + sprawdzenie ustawienia rozrządu
Aha i przez chwilę był jakiś błąd od cylindra 6 - ale nie pamietam jaki.
Ktoś coś ma do dodania z wiedzy o takiej sytuacji??? |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-17, 19:08
|
|
|
ps: aha i przy tej kulawej pracy silnika przy próbie odczytu pracy ustwienia rozrządu z gr. 93 Nie było odczytu z tego wałka Strona Prawa było "-3" czyli tyle co miałem ... strona lewa BRAK odczytu - CZEMU ?? aż taki błąd odczytu czujnika i takie przestawienie rozrządu możliwe ??? czy po prostu przy awarii nastawnika i błędzie odczytu czujnika HALLA nie pokazuje nic tam |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-17, 21:58
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Jebło .... ale 2 strona - tyle tylko że nic nie stukało przy rozruchu. |
Mariusz rany Boskie, oby Ci tylko po zaworach nie poszło Ale to poszedł Ci ten stary oryginalny, czy ten który już wymieniałeś?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-10, 14:07
|
|
|
Skąd wziąć ściągacz do nastawnika ?
Jak jest prawidłowa nazwa tego narzędzia ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-10, 16:12
|
|
|
Można go też zrobić przy użyciu dłuższej śruby, 1 bita nasadki rozwierconego pod fi śruby oraz kawałka płaskownika.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-11-10, 22:36
|
|
|
mozna kupic nowy nastawnik. Wtedy jest skrecony takim własnie sciskaczem. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-11-11, 14:49
|
|
|
"michalwruszak" mial ostatnio wraz ze slizgami do sprzedania. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-11-12, 15:16
|
|
|
Co dokładnie siada w nastawnikach?
Czy można wymieniać same ślizgi plus nowy łańcuch? po co wydawać 3 koła jak można 900zł
Pytam z ciekawości?
Na temat nastawników jest obszerny temat, poczytaj jak jesteś ciekawy !
http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-01-20, 09:13
|
|
|
CINEK, do tej operacji nie jest potrzebny klucz dynamometryczny ? np. wałek dokręca się bez specjalnych wymogów co do momentu dokręcania ?
jebło i u mnie, ale na lewej głowicy i dzisiaj chcę to zrobi
[ Dodano: 2018-01-21, 00:06 ]
panowie ma ktoś dostęp do informacji jakim momentem dokręca się mostki wałków rozrządu ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-01-21, 00:12
|
|
|
5Nm + 1/4 obrotu |
_________________
|
|
|
|
|
|