Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL] Wibracje przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-02-24, 14:30   

ja też obstawiłbym przetoczenie tarcz - jest ona zebrana minimalnie własnei te jakies 0,02mm chyba że bicie jest wieksze.. ale takze rozkrecilbym zacisk i zerknal na te tulejki w zaciskach - sam je robilem u tokaża zaraz po kupnie auta bo jak dobrze pamietam dzwonily - może czas na nie zerknąć znowu..
_________________
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-02-24, 14:55   

mdamian napisał/a:
Masa napisał/a:
wszystko w granicach normy firmy bosch takze niemam pojecia poprostu staram sie nie hamować

daj do przetoczenia tarcze , nie może być takich wahań bo przy danych prędkościach tarcza wpadają w drgania , tak samo koła samochodu , czemu nie może być nawet 1grama różnicy w wyważeniu koła :?: :?: bo zacznie wpadać w drgania przy pewnej prędkości .

Wątpię aby odchyłki rzędu 0.01mm a druga 0.02 powodowały problem. Przetoczenie takich tarcz nie wyeliminuje takich odchyłek a może spowodować jeszcze większe. Jest to w granicach normy podawanych przez producentów tarcz hamulcowych. A jeśli ktoś miał choć trochę doczynienia z obróbką skrawaniem to osiągnięcie odchyłki mniejszej niż 0,01mm przez zdecydowaną większość tokarek jest nieosiągalne przy przetaczaniu takich elementów, a zdecydowania większość będzie miała większe odchyłki po przetoczeniu. O takiej dokładności i większej można mówić jeśli do obróbki metalu używa się precyzyjnych szlifierek a nie tokarki.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-24, 15:08   

Brat w swojej A8 2 razy przetaczał tarcze, ja u siebie raz.. i w każdym przypadku po maks. 1tys. km problem bicia powracał. Dopiero po wymianie tarcz na nowe jest spokój.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-24, 15:47   

gtfan napisał/a:
po maks. 1tys. km problem bicia powracał. Dopiero po wymianie tarcz na nowe jest spokój.

popieram tylko że u mnie wytrzymały około 1.5 tyś km , wymiana na nowe wyeliminowała tą przypadłość ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-02-25, 11:32   

Ja po przetoczeniu przejechałem już jakieś 5/6 tys. i żadnych powracających usterek nie zauważyłem. Zaznaczam tylko, że tarcze mam chyba jeszcze ori. Co pozostało mi do zrobienia to stukające zaciski ale one poza hałasem nie wprawiają auta w wibracje.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
roberth 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: slask
Wysłany: 2012-03-14, 20:31   

a jak amory
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-03-15, 23:08   

Masa napisał/a:
a co powiecie na to u mnie mam nowe tarcze nowe klocki nowe amory i nowe kompletne zawieszenie i dalej drga!!!!

a może koła do ważenia?
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-16, 16:14   

koła mam wyważone a jakby nie były to by autem trzepało podczas jazdy a nie trzepie wczoraj odebrałem auto od mechanika sprawdził wszystko jeszcze raz i wszystko igła najlepsze jest to ze trzepie tylko prawym kołem ale jak mam zimne hamulce to nie trzepie a jak sie nagrzeją lepiej nie hamować ale te matoły z boscha nie wiem jak sprawdzali te tarcze ale chyba na zimnych :/
_________________

 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2012-03-17, 07:17   

nie przetaczaj tarcz idz do sklepu kup nowe tarczy wentylowanej nie przetoczysz pełna tak ale wentylowanej nie na bank tarcze

[ Dodano: 2012-03-17, 07:18 ]
jaką masz średnice tarczy?
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2012-03-18, 11:57   

U mnie jak miałem stare tarcze było to samo. Założyłem nowe i dalej telepie (wszystko wyczyszczone podczas montażu). Koła wyważone (letnie i zimowe)
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-03-18, 16:22   

bombowozista napisał/a:
U mnie jak miałem stare tarcze było to samo. Założyłem nowe i dalej telepie (wszystko wyczyszczone podczas montażu). Koła wyważone (letnie i zimowe)

Dlatego ja dalej obstawiam że to wina zacisków ;-)
_________________

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-18, 17:34   

sebos17 napisał/a:
bombowozista napisał/a:
U mnie jak miałem stare tarcze było to samo. Założyłem nowe i dalej telepie (wszystko wyczyszczone podczas montażu). Koła wyważone (letnie i zimowe)

Dlatego ja dalej obstawiam że to wina zacisków ;-)


ze niby co mam z nimi zrobic??
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-03-18, 17:46   

Masa, przeczytaj moje posty z drugiej strony. Powiem tylko jeszcze raz że nie dam sobie ręki uciąć że to wina zacisków, ale ja to tak diagnozuję na podstawie dwóch aut. U mnie w S8 zawsze jak tylko hamuję mocniej z większej prędkości telepie budą - w aucie wszystko było sprawdzane...
Dodam, że założone mam jeszcze oryginalne tarcze a klocki siedzą BOSCHa i zawsze jak hamuje mocniej z prędkości powyżej 140km/h telepie budą...
Zauważcie jeszcze, że nikt kto ma zaciski brembo nie ma takich problemów ;-)
_________________

 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2012-03-19, 21:10   

Witam
Mieszkam w Austrii i mam służbowego passata, pojawił się problem taki jak tutaj jest, dopiero na przeglądzie kiedy to diagnosta nie chciał mi go przedłużyć okazało się co jest. Łożysko koła, wprawdzie ja go w środku nie słyszałem ale dla niego pracowało zbyt głośno, kiedy wymienił je problem z biciem kierownicy przy hamowaniu ustał. Może i tutaj jest coś podobnego?
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-03-19, 21:33   

no łożysko nie bo w czwartek odebrałem auto z warsztatu i wymienili mi piaste i nowe łożysko i zwrotnice wiec raczej nie to :/
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.